@ArTic, natuurlijk mag
iedereen zijn mening uiten en nee natuurlijk ga ik geen moskeën in de fik zetten. Maar al het goedpraten moet nu eens afgelopen zijn en er moet keihard opgetreden worden tegen dit soort gasten. Maar dat moet dus vanuit de politiek komen en zolang de SP, PvdA en Groenlinks zich tegen maatregelen blijven verzetten (Zoals ze zich tegen de maatregelen van Mevr. Verdonk uitspreken) dan zal er nooit actie ondernomen worden en dan zal het iig niet beter worden en waarschijnlijk alleen maar erger.
We kunnen nu wel allemaal weer leuk gaan praten dat iedereen gelijk is en al die blaat, maar er mag gewoon gezegd worden dat er een vrij grote groep moslimfundamentalisten vrij in ons land rond loopt en daar word ik niet bepaald vrolijk van. Ik erger me al aan die idioten zoals ze tekeer gaan in Irak en in Israël. Dalijk gaan ze hier ook zelfmoordaanslagen plegen en dan? Dan zit je dalijk in de bus en ineens kaboem! Ik zie het binnen nu en 10 jaar wel gebeuren hoor, echt.
Ik zie het heel somber in en ik was al van plan te emigreren na mijn studie, maar als het ook nog eens niet beter wordt dan dat het nu gaat dan hoef ik er niet lang meer over na te denken om weg te gaan.