Oh ja? Starlet's zijn simpel te openen dat weet ik alleen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:59 schreef ninja-mod het volgende:
Met een stuk luxaflex kom je een heel eind maar ik wens je een hoop succes ermee.
Toyota en porche zijn het moeilijkste open te krijgen volgens een kennisje van me ( die is wegenwacht bij de anwb )
iddquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:32 schreef Herr.Flick het volgende:
Met een ijzerdraadje en een grote schroevendraaier.
Deur boven wat openzetten met de schroevendraaier,en met een stevig ijzerdraadje de deur openhengelen.
yeah rightquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:57 schreef Darkster het volgende:
weet iemand hoe een starlet bouwjaar 86 kunt open krijgen.
vriend van me heeft zijn sleutel in contact laten zitten...
Iedereen heeft wel zo'n vriendquote:Op woensdag 3 november 2004 13:12 schreef mx_player het volgende:
[..]
yeah right![]()
Het is heel simpel. (Mits je geen electr. bedienbare ramen hebt):quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:57 schreef Darkster het volgende:
weet iemand hoe een starlet bouwjaar 86 kunt open krijgen.
vriend van me heeft zijn sleutel in contact laten zitten...
Niet doen, dan istie waarschijnlijk total-lossquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:12 schreef Youp het volgende:
voorruit ingooien met een baksteen en dan bij mn neef langs gaan op zn werk.. die doen voorruiten GRATIS vernieuwen
makkelijk, zo kan je dus zo'n auto jatten zonder dat ie beschadigdquote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is heel simpel. (Mits je geen electr. bedienbare ramen hebt):
Je zet je handen op de ruit van de deur, handen moeten goed stroef zijn. met de vingers iets naar elkaar toe als het kan. Dan voorzichtig maar stevig de ruit naar beneden duwen.
Mijn ma heeft het ook gehad met haar starlet, en zo loste de anwb dat op.
Klopt. daar komt het ook vandaan.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:10 schreef ivetje het volgende:
[..]
makkelijk, zo kan je dus zo'n auto jatten zonder dat ie beschadigd
Ga ik een keer testen....quote:Op woensdag 3 november 2004 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het is heel simpel. (Mits je geen electr. bedienbare ramen hebt):
Je zet je handen op de ruit van de deur, handen moeten goed stroef zijn. met de vingers iets naar elkaar toe als het kan. Dan voorzichtig maar stevig de ruit naar beneden duwen.
Mijn ma heeft het ook gehad met haar starlet, en zo loste de anwb dat op.
doe mij zo'n nieuwe voorruitquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:12 schreef Youp het volgende:
voorruit ingooien met een baksteen en dan bij mn neef langs gaan op zn werk.. die doen voorruiten GRATIS vernieuwen
Zo heb ik dat zelf een keer gedaan, bij een citroen bx en een bmw 318('86) Het werkte wel, maar je moet wel weten waar je moet hengelen.quote:Op zondag 7 november 2004 05:32 schreef Hugster het volgende:
je kan ook met een stevig metaalen staafje met een haakje eraan gebogen (bijvoorbeeld een lasdraad) tussen de ruit en het raamrubber de deur inglijden en proberen het stangetje in de deur van je slot omhoog te trekken, dus niet het knopje zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |