Ik heb het nog nergens gezien op tv..heb geen radiojournaal gehoord om 19.00, daar zal het waarschijnlijk wel genoemd.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:06 schreef WaStEd het volgende:
Laat de Kneet alsjeblieft de aandacht in de media krijgen die hij verdient !!!!
Ik mis ietsquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
Heb verdomme koude rillingen over heel m'n lijf.
quote:**Gerrie Knetemann is overleden.De
legendarische wielrenner en bondscoach
van de Nederlandse wegploeg werd bij
een skitraining in het Noord-Hollandse
Bergen onwel en overleed later in een
ziekenhuis.Knetemann werd 53 jaar.
De carrière van 'De Kneet',van 1974 tot
en met 1989 was hij profrenner,kende
vele toppen en enkele diepe dalen.Als
eerstejaars triomfeerde hij direct in
de Amstel Gold Race.Een wedstrijd die
hij elf jaar later weer zou winnen.In
1978 beleefde hij zijn hoogtepunt met
het behalen van de wereldtitel op de
Nurburgring in Duitsland.
Erger juist, al is zo'n vergelijking stompzinnig.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:06 schreef divX_Xvid het volgende:
dit vind ik om een of andere reden toch iets minder erg
Op zich begrijpelijk dat dit nieuws vandaag niet erg op de voorgrond zal komen, maar er komt ongetwijfeld wel een mooi item over in Studio Sport a.s. zondagquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:06 schreef WaStEd het volgende:
Laat de Kneet alsjeblieft de aandacht in de media krijgen die hij verdient !!!!
Doe even normaal wil je.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat je dit niet kan opbrengen voor bijv. André Hazes en Theo van Gogh.
Moet ik normaal doen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe even normaal wil je.
Ja, das wel duidelijk: je mist hersens.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik mis iets
jou dood vind ik om een of andere reden toch nog minder erg.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:06 schreef divX_Xvid het volgende:
dit vind ik om een of andere reden toch iets minder erg
Erg bizar ja.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:19 schreef Minnie_ het volgende:
Dus daarom reden er een politiewagen en ambulance met sirene voorbij m'n werk vanmiddag (skibaan is aan het einde van de straat).
Bizar hoor. TvG wordt vermoord in m'n oude buurtje in Amsterdam en Knetemann gaat dood aan het eind van de straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |