Zo sprak ik gister een van de dudes van Nedgame, en die hadden hem ECHT niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef Baris het volgende:
Een klasgenoot werkt bij een bart smit. Hij zegt net tegen mij op msn dat Halo 2 al vandaag te koop is bij de bart smit waar hij werkt. Heeft iemand Halo 2 al zien liggen bij een bart smit?.
Ja, in het midwesten van de US.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Sommige winkels hebben em in elk geval al binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, in het midwesten van de US.
Niet volgens Gamespot.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.
plaatje.quote:Numerous reports surfaced today from the Midwest claiming several retail chains had broken Halo 2's street date.
Ik zeg niet dat ze hem al verkopen, ze hebben hem alleen binnen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Niet volgens Gamespot.
You got mequote:Op zaterdag 6 november 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze hem al verkopen, ze hebben hem alleen binnen.![]()
Ik denk dat een aantal winkels in Nederland Halo 2 ook hebben. Maar ze mogen de boel nog niet verkopen van Microsoft.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Sommige winkels hebben em in elk geval al binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
dit is anders de US boxartquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.
MIsschien is de boxart overal het zelfde.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dit is anders de US boxart
nee, anders zou ik het niet de us boxart noemen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef Baris het volgende:
[..]
MIsschien is de boxart overal het zelfde.
Scherpquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, anders zou ik het niet de us boxart noemen.
Inderdaad, ik had die dus serieus al een jaar geleden gezienquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Baris het volgende:
Nah, wat een naai streek van Gammo. Zeggen ze dat ze een making of hebben, laten ze een documentaire zien die je gewoon op gametrailers kan downen:
www.gametrailers.com/gt_vault/t_halo2_doc.html
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier isquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:10 schreef pkwarts het volgende:
US boxart:
[afbeelding]
UK boxart:
[afbeelding]
tenzij bungie het alsnog heeft veranderd natuurlijk
ik gok omdat het contrast in het plaatje gewoon wat hoger ligtquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef TC03 het volgende:
Waarom is die Xbox Live balk eigenlijk roder in Amerika? Wtf maakt het uit?
idd. deze is echt een stuk mooierquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier is
Het is meer een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier is
Ik dacht dat het contrast hoger ligt omdat die balk roder isquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik gok omdat het contrast in het plaatje gewoon wat hoger ligt
master chief staat iets anders, kijk maar goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het contrast hoger ligt omdat die balk roder is. Maar als het contrast hoger ligt, wat is er dan anders aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |