Da's waar, maar je weet niet wat die lul denkt die het gekocht heeft he, misschien denkt hij dat een zo vroeg mogelijk gekochte versie van LE over een paar jaar 10 x zoveel opbrengtquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
er staat helemaal niks over een nummer in het ebay verhaaltje
als je hem niet uit het seal haaltquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Da's waar, maar je weet niet wat die lul denkt die het gekocht heeft he, misschien denkt hij dat een zo vroeg mogelijk gekochte versie van LE over een paar jaar 10 x zoveel opbrengt![]()
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
als je hem niet uit het seal haaltdaarom heb ik er 2 besteld
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijn![]()
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LEquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijn![]()
juist jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:53 schreef Bastard het volgende:
Ze mogen hem alsnog doodschieten.
Oh.. verkeerde topic.
idd, Halo freak die GinaGquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LE
nee je staat nog steeds voor
In de EGM worden games door 3 mensen getest.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef TC03 het volgende:
Lang geleden dat ik zo erg naar een game heb uitgekeken.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:49 schreef Baris het volgende:
[..]
In de EGM worden games door 3 mensen getest.
Alle 3 geven ze Halo een 10. En als minpunt geven ze op dat het spel eindigt.
Zeg moet je nou per se alles onthouden wat ik je vertelquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LE
nee je staat nog steeds voor
jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg moet je nou per se alles onthouden wat ik je vertel![]()
Zeg het maarquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef GlobalUnderground het volgende:
Zit er een beetje interessante singleplayer in?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef GlobalUnderground het volgende:
Zit er een beetje interessante singleplayer in?
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:49 schreef twi het volgende:
'k Zit definitief niet bij de 31 gelukkigen van GCShop die een LE krijgen
ga eens ff ergens ander je anti-gcshop mening uitenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:07 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de Dixons gebeld.. die had m nog niet. Maandag weer bellen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef Baris het volgende:
Een klasgenoot werkt bij een bart smit. Hij zegt net tegen mij op msn dat Halo 2 al vandaag te koop is bij de bart smit waar hij werkt. Heeft iemand Halo 2 al zien liggen bij een bart smit?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |