Ach, je kan niet alles krijgen.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef apengek het volgende:
[..]
dan moet ik steeds als ik een ander spel doe of tv kijk mn tv weer op de normale kleur zettenbeetje onhandig
En wij schoppen hun kont volgende weekquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:53 schreef kepler het volgende:
mensen in de USA hebben hem dus gewoon ook al
zeker wetenquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wij schoppen hun kont volgende week
Jij gaat Mario toch ook niet op je PC spelen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
is er al bekend wanneer Halo 2 naar de pc komt ?
zal wel weer winter 2018 zijn ofzo.
Halo was van origine een PC game, later werd hij eerst op de Xbox uitgebracht en daarna op de PC. Halo 2 is van origine gewoon een Xbox game, dus ik zou niet weten waarom hij überhaupt op de PC komt (als het paradepaarde van de Xbox zijnde).quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
als MS er geld uit kan halen, komt hij wel op de PC.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Halo was van origine een PC game, later werd hij eerst op de Xbox uitgebracht en daarna op de PC. Halo 2 is van origine gewoon een Xbox game, dus ik zou niet weten waarom hij überhaupt op de PC komt (als het paradepaarde van de Xbox zijnde).
Aangezien deze game wsl een hoop XBOXen gaat verkopen, kan dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
Ik denk dat ze er meer geld uit halen als ze dat NIET doen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
als MS er geld uit kan halen, komt hij wel op de PC.
dan ben je dus echt niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=8143942614&rd=1
Idd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd![]()
Geniaal. Koop je het voor 260 dollar, zet je even snel een demo pod op en laat je 13 jarige stakkers voor 5 dollar 10 min spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
Dejavu aan die kerel die een xbox doos kocht voor 150 dollarquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
* jaloers isquote:Op zaterdag 6 november 2004 06:19 schreef Vampier het volgende:
zondag ga ik de rest spelen... en voor jullie denken dat ik een illegale versie speel... neenhet is een pre-view versie (legaal door bungie etc
... alleen is ie niet van mij
)
heeft totaal geen zin,alle wapens zijn verandert,en het pistool is niet meer zo krachtig als die was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker weten
van het weekend ff oefenen met Halo 1 nog
Haha, who are you trying to fool?quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heeft totaal geen zin,alle wapens zijn verandert,en het pistool is niet meer zo krachtig als die was.
en zoiezo....ik kick jullie ass toch wel![]()
Ziekquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
te ziek, en dat voor die paar daagjes eerder en als hij goed had gezocht dan had ie hem ook al gehad via een winkelquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek
Misschien zijn die LE 's wel genummerd en betaald hij voor een zo laag mogelijk nummerquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
te ziek, en dat voor die paar daagjes eerder en als hij goed had gezocht dan had ie hem ook al gehad via een winkel
er staat helemaal niks over een nummer in het ebay verhaaltjequote:Op zaterdag 6 november 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien zijn die LE 's wel genummerd en betaald hij voor een zo laag mogelijk nummerJe hebt idioten die dat doen. Ondergetekende heeft zich daar ook bijna schuldig aan gemaakt ooit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |