Dat zeg ik toch ook? Er zijn alleen zat mensen die van HALO2 verwachten dat het wereldschokkend spel wordt. Die zouden het weleens verkeerd kunnen hebben. Ik ben ook wel benieuwd, net wat je zegt, als het alla HALO is ben ik al blij. Alleen die fanboy types die méér dan dat verwachten...die zouden wel eens teleurgesteld kunnen wordenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.
Als HALO2 HALO kan evenaren ben ik al dik en dik tevreden..
''I bet you can't stick it''quote:Op donderdag 4 november 2004 14:28 schreef apengek het volgende:
leuke quote van cortana:
ME! inside your head! NOW!!
en van een commander:
he flew pretty good for a brick!
master chief:
can i get your permission? cmdr: whatfor? chief: to bring the covenant back their bomb
al die quotes horen allemaal bij dat stukkiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
''I bet you can't stick it''
Is anders ook wel een leukde dubbelzinnige quote van Cortana, ben helaas de reactie van de MC vergeten...
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs tochquote:Op donderdag 4 november 2004 14:36 schreef apengek het volgende:
[..]
al die quotes horen allemaal bij dat stukkie
nou je het zegt... weekniemeerquote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs toch![]()
zooo'n onnodig duur dingquote:Op donderdag 4 november 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
een speciale groene headset met halo 2 erop
[afbeelding]
Dit ding dus
You're on.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs toch![]()
>quote:Op donderdag 4 november 2004 14:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
''I bet you can't stick it''
Is anders ook wel een leukde dubbelzinnige quote van Cortana, ben helaas de reactie van de MC vergeten...
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Welke dag?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1449
Mag ik vragen hoe oud je bentquote:Op donderdag 4 november 2004 15:22 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]donderdag maar ik ga hem dan ook halen want ik heb belangrijke toetsen en als ik die verneuk gaat mn xbox achter slot en grendel voor 1 maand volgends me ouders.
maar ik denk dat ik hem dinsdag of woensdag al kan hebben
Het kan altijd erger. Ik ken een meid van 18 die van haar ouders geen MSN mag gebruikenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent![]()
Maar zo te lezen wel een lief pubertje danquote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef twi het volgende:
Hij heeft "meiden" bij z'n hobbies staan, dus ik vermoed dat de magische gemiddelde FOK!Gamers-leeftijd van 17 jaar nog niet is bereikt.
*gek genoeg aangesproken voelt*quote:Op donderdag 4 november 2004 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Er zijn alleen zat mensen die van HALO2 verwachten dat het wereldschokkend spel wordt. Die zouden het weleens verkeerd kunnen hebben. Ik ben ook wel benieuwd, net wat je zegt, als het alla HALO is ben ik al blij. Alleen die fanboy types die méér dan dat verwachten...die zouden wel eens teleurgesteld kunnen worden
Lieverd ik maak ook geen onderscheid op leeftijdquote:Op donderdag 4 november 2004 15:55 schreef Gimeone2 het volgende:
16 dus niet fokken![]()
maarja als ik rond de 30/40 zit heb ik wel wat beters te doen dan op een fok te hangen.
kan ik van sommige mensen hier niet zeggen. nee grapje.,
maar ik vind dat er geen onderscheidt gemaakt moet worden van leeftijd.
Op de een of andere manier verbazen die dreigementen me nietquote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Gimeone2 het volgende:
owwwwww okay. maar zo zeide ze het egt. hoewel ik al 2 maande geleden heb aangekondigd dat ik na 11 november 7 dagen niet uit me kamer kom en dat ze het eten maar voor de deur moeten leggen en zeggen: chief your food . en tog hebbe ze het lef om te dreigen met xbox weg te doen.
tot nu toe via xbox-live weinig tot geen lag gehad (lag het meestal een de persoon zelf). Dus heel veel problemen moet dat niet opleverenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*gek genoeg aangesproken voelt*
Als het HALO 1 word.. maar dan MP ben ik al dik tevreden.
En na wat ik gezien heb is het meer dan dat! Voor mij zal dit spel zeker waar maken wat ik in mijn gedachte er van heb. MITSSS.. er geen lag is.
zeker het wachten waard hoor! ik ben al best wel ver en ik kan het spel zeker aanraden!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:21 schreef Baris het volgende:
Nog maar 6 hele dagen.
Je tv lichter zetten.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:28 schreef apengek het volgende:
[..]
zeker het wachten waard hoor! ik ben al best wel ver en ik kan het spel zeker aanraden!
edit: het enige nadeel dat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn die flitsende dingen en dat ie af en toe errug donker is! en dan heb je ook nog zon f*cking zaklamp die niet aanblijft maar uitgaat als het spel vind dat het licht genoeg is in die ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |