Welcome in the team son.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb halo2 niet echt zitten volgen, net ffe die filmpjes bekeken. Ziet er wel erg gaaf uit, vooral dat E3 2004 filmpje heeft me overgehaald. Nu kijk ik er ook wel naar uit eigenlijk
I know, I knowquote:Op donderdag 4 november 2004 12:56 schreef Rodie83 het volgende:
You are all nerds
Welke dag?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef Gimeone2 het volgende:
ik heb alvast bij de Media markt geinformeerd. half 10 gaan ze open en dan hebbe ze hem ook. ik sta vanaf 9 uur voor de deur. kheb die dag gelukkig pas les om half 1
Wasda?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
Zojuist een HALO 2 headset besteld heeft![]()
een speciale groene headset met halo 2 eropquote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
Onnodig onzin die alleen door drugsgebruikende figuren gekocht wordtquote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
http://www.diskidee.nl/multimedia/nieuws/index.htms/5284quote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
Dan ben je de game niet waardquote:Op donderdag 4 november 2004 14:05 schreef gijsje79 het volgende:
Mag zeker wat gaan kosten, heb zelf hier nog 3 headsets die doen het nog best.
Right.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef alki het volgende:
[..]
Dan ben je de game niet waard
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
Er gaan hier mensen zo knoeterhard teleurgesteld raken. De hype is echt te absurd voor woorden. het wordt gewoon een gaaf spel, niet meer, niet minder.
Ach ik ben een goodie freak, wat zal ik zeggenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
Er gaan hier mensen zo knoeterhard teleurgesteld raken. De hype is echt te absurd voor woorden. het wordt gewoon een gaaf spel, niet meer, niet minder.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ik ben een goodieHalo freak, wat zal ik zeggen![]()
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.
Als HALO2 HALO kan evenaren ben ik al dik en dik tevreden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |