dan mag jeje controller niet aanrakenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:44 schreef Bastard het volgende:
Na laat maar ook.. ik kijk het intro filmpje volgende week gewoon voor het eerst op mijn tv
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:49 schreef apengek het volgende:
[..]
dan mag jeje controller niet aanraken
Alle tijd om ''the before gaming'' joint te rokenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:49 schreef apengek het volgende:
[..]
dan mag jeje controller niet aanraken
Genieten van het eerste moment, je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 november 2004 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.
En daarna ga ik door alle menu opties heen.. en dan een profile aanmaken, en dan gewoon beginnen. Maar dan ben ik dus zo 20 minuten verder.
hahaha.......oooooo dus daarom is jou schiet talent zo slecht.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alle tijd om ''the before gaming'' joint te roken![]()
Zeg niet ouwehoeren alsof wij al met elkaar gegamed hebben okquote:Op woensdag 3 november 2004 19:42 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
hahaha.......oooooo dus daarom is jou schiet talent zo slecht.
maar nee met die joint schiet ikin iedereen vriend en vijand en als ik niet uit kijk plak ik nog een granaat opmezelf.
dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg niet ouwehoeren alsof wij al met elkaar gegamed hebben ok![]()
ik moet zo snel mogelijk beginnenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.
En daarna ga ik door alle menu opties heen.. en dan een profile aanmaken, en dan gewoon beginnen. Maar dan ben ik dus zo 20 minuten verder.
Jij begrijpt dingen.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
moet ik echt eens proberen, stoned gamen. Volgens mij gaat het dan alleen maar beter. Je bent dan een stuk relaxterquote:Op woensdag 3 november 2004 22:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij begrijpt dingen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Relaxed en geconcentreerdquote:Op woensdag 3 november 2004 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
moet ik echt eens proberen, stoned gamen. Volgens mij gaat het dan alleen maar beter. Je bent dan een stuk relaxter
Ja je bent meer alert.quote:Op donderdag 4 november 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Relaxed en geconcentreerd
dan ga ik het binnenkort maar eens proberenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja je bent meer alert.
En natuurlijk erg relax.
Fable is dan ook erg cool, beetje lopen door een sprookjes wereld.
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ga ik het binnenkort maar eens proberen
Misschien kan ik een special schrijven voor games.fok
review-wiet aanvragen![]()
![]()
Zou meteen een algemene test doen.. paddo', pillen, etcquote:Op donderdag 4 november 2004 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ga ik het binnenkort maar eens proberen
Misschien kan ik een special schrijven voor games.fok
review-wiet aanvragen![]()
![]()
Wat een dagen en nachten waren dat.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
moet je tekken gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |