Ik had zelf een 9.5, 10, en 10 gezien, maar het was in ieder geval erg hoog ja.quote:Op zondag 7 november 2004 19:34 schreef Baris het volgende:
[..]
De EGM laat games door 3 mensen reviewen.
Halo 2 scoort in de EGM 3 x een 10. Als minpunt geven ze dat de game eindigt.
En dan nog? Die Amerikanen hebben een hele andere attitude tegenover de Xbox en Bungie.quote:Op zondag 7 november 2004 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)
Dus ik betwijfel of anderen zoveel hoger zullen geven (op die Xbox mags na dan natuurlijk)
Misschien over een jaar of twee...quote:Op zondag 7 november 2004 19:40 schreef mrkanarie het volgende:
komtie ook op pc uit dan?
Inderdaadquote:Op zondag 7 november 2004 19:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
En dan nog? Die Amerikanen hebben een hele andere attitude tegenover de Xbox en Bungie.
Ik heb op de site gekeken en daar staat 3x een 10. Ook heb ik die cijfers gekregen van een reviewer van gamer.nl.quote:Op zondag 7 november 2004 19:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had zelf een 9.5, 10, en 10 gezien, maar het was in ieder geval erg hoog ja.
Knap, op een zondagquote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
Ik ken iemand die heeft sinds vanochtend Halo 2. Van Microsoft gekregen. Reviewed hem ook voor 21:00 op zijn site.
Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.quote:Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.
Eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje raar.quote:Op zondag 7 november 2004 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Knap, op een zondag? Aangezien de reviewcopies per post komen.
Ik kan mij niet voorstellen dat een postbode op een zondag werkt.quote:Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.
De post op zondag?quote:Op zondag 7 november 2004 19:57 schreef Thomper het volgende:
Zoals ik al zei
[..]
Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.
Zo'n postbode moet bezorgen of hij krijgt geen geld, en als ie op zaterdag niet kan moet dat maar op zondag.quote:Op zondag 7 november 2004 19:57 schreef Baris het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje raar.
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat een postbode op een zondag werkt.
ik denk (hoop) dat Microsoft/Bungie dat ingedekt hebben. Zou wel heel lullig zijn als Live het gelijk 2 dagen niet meer doet....quote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha die laatste 2 screens zijn wel heel erg cool en origineel zeg! Alleen wat voor load krijgt die webserver straks te verduren zeg... (dat moet toch wel plat gaan met zo'n live integratie en zoveel users).
Daar zullen ze wel op gerekend hebben, dus zullen de servers daarop vast voorbereid zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha die laatste 2 screens zijn wel heel erg cool en origineel zeg! Alleen wat voor load krijgt die webserver straks te verduren zeg... (dat moet toch wel plat gaan met zo'n live integratie en zoveel users).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |