Geregisseerde reviewsquote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
die zie ik welgeteld 1 keer, als ik hem voor de 1e keer in mn xbox stopquote:Op zondag 7 november 2004 09:44 schreef Bastard het volgende:
Wat een gemierenneuk om een doosje.
Waarom kreeg hij hem dan van MS? Heeft hij een grote gamessite ofzo?quote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
Ik ken iemand die heeft sinds vanochtend Halo 2. Van Microsoft gekregen. Reviewed hem ook voor 21:00 op zijn site.
Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.quote:Op zondag 7 november 2004 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij hem dan van MS? Heeft hij een grote gamessite ofzo?
Komt niet zo vaak voor dat de tgp op Zondag werkt.quote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.
Jep.. ben erg benieuwd, hoe hoog ze zullen zijn. Zullen we gaan voorspellen?quote:Op zondag 7 november 2004 18:33 schreef taart het volgende:
opletten om 21.00
heleboel reviews
Bkijkbaar wel dus.quote:Op zondag 7 november 2004 18:47 schreef Baris het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor dat de tgp op Zondag werkt.
Misschien was het een koerier die de game bezorgde.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bkijkbaar wel dus.
Het wordt iig heel erg spannend. Ik wil dat Halo 2 in de top 3 op gamerankings komt.quote:Op zondag 7 november 2004 19:11 schreef Thomper het volgende:
Die van GameSpy staat zo goed als vast, das niet moeilijk..
quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Baris het volgende:
GameSpy: 5 uit 5
IGN: 97
GameSpot: 98
TeamXbox: 99
Damn, wij hebben hetzelfde voorspeltquote:Gamespy: 5 out of 5
ING: 97
Ja, een game moet minstens 10 geldige reviews hebben wil het in de rankings komen.quote:Op zondag 7 november 2004 19:15 schreef Thomper het volgende:
Allertijden? Staat ie nu al wel, maar er zijn pas twee cijfers.
Ik ben benieuwd.
De PU geeft een 93. En dan denk jij dat deze cijfers eruit komen...quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Baris het volgende:
GameSpy: 5 uit 5
IGN: 97
Oke, we zien wel of we gelijk hebben.quote:Op zondag 7 november 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Damn, wij hebben hetzelfde voorspelt(ik had het in het GAM SC gepost).
Dat de PU een 93 geeft wil niet zeggen dat de hele wereld dat cijfer geeft.quote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft een 93. En dan denk jij dat deze cijfers eruit komen...
Laat me niet lachen zeg
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)quote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef Baris het volgende:
[..]
Dat de PU een 93 geeft wil niet zeggen dat de hele wereld dat cijfer geeft.
De EGM laat games door 3 mensen reviewen.quote:Op zondag 7 november 2004 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)
Dus ik betwijfel of anderen zoveel hoger zullen geven (op die Xbox mags na dan natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |