Ik ga eerst wachten tot ik hem kan kopen en dan de single player spelen tot ik een router kan betalenquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef kepler het volgende:
gaan jullie gelijk online of eerst de SP uitspelen?
als je gelijk online gaat leer je vanzelf de wapens kennen (the hardway)quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:27 schreef numero_uno het volgende:
eerst SP uitspelen leer je ook een beetje wapens kennen etc.
hangt er een beetje vanaf...ik speel em nu bij een vriend van me...zodra die uit is dan zet ik me save file over en speel ik eerst ff de single player ff uit...en anders als ik em al uit heb dan ga ik gelijk online pwnenquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef kepler het volgende:
Eerst de SP.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef kepler het volgende:
Lekkere plaat hequote:Op dinsdag 2 november 2004 20:31 schreef taart het volgende:
[..]
mosh![]()
Bitch, meteen oefenen he?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:24 schreef Bastard het volgende:
Meteen LIVE.
eenschquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:24 schreef Bastard het volgende:
Meteen LIVE.
Ik denk maar zo, voor iedereen is het nieuwquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bitch, meteen oefenen he?.
zolang je geen fouten krijgt kan je meteen online jaquote:Op woensdag 3 november 2004 08:07 schreef TAG-Speedy het volgende:
Is Live meteen te gebruiken als je het activeerd? Ga een Halo2 pack kopen en aangezien je toch 2 maand Live trail hebtMaar dan wil ik mezelf kennende wel gelijk online Halo-en.
SP. Legendary. Geen gezeik.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef kepler het volgende:
Als je geen creditcard hebt kom je Live niet op. Simpel.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:02 schreef XboxAddict het volgende:
Offtopic - LIVE is allemaal prachtig, wanneer je het/ een starterspakket koopt, maar wat gebeurd er daarna? Ik neem aan dat je met een creditcard je abonnement kunt verlengen, maar als je die niet hebt...? Dan heb je zeker hooguit 12 maanden LIVE-plezier![]()
moeten ze eens gaan nadenken. zo duur is een cc nou ook weer niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:12 schreef XboxAddict het volgende:
Nahhh lekker dan.. dus mensen die net op zichzelf wonen en nog niet eens denken aan een eigen creditcard, omdat hun pappie er altijd één had, kunnen niet LIVE'en...
Nee hoor, daarmee bedoel ik mijzelf echt niet...
Nah.. dan koop ik HALO 2 maar niet (ik = liar)![]()
gewoon die premium content downloaden. Als het mislukt met de rekening dan zal j het vanzelf wel horenquote:Op woensdag 3 november 2004 09:18 schreef DinoPK het volgende:
Iets dat ik mij afvraag, omdat ik zelf nu in deze situatie zit:
Mijn gamertag is gemaakt met een net verlopen creditcard (postbank ego, is totaal afgeschaft door de postbank). Ik kan deze creditcard nu dus niet meer gebruiken. Wat dus ook betekend dat ik goed de lul ben als er premium content wordt gereleased voor Halo2 (of wat voor game dan ook).
Is het mogelijk om je gamertag over te zetten op een ander creditcard nummer?.... (het vervelende is dat mijn gamertag tot oktober 2005 geldig is op mijn oude creditcard nummer, snel een andere gamertag nemen zit er dus niet in).
Duur is een creditcard niet, alleen ik kan mj goed voorstellen dat als je net op jezelf woont je het al moeilijk genoeg hebt om rond te komen. Een creditcard krijg je niet zomaar, je moet wel in staat zijn om wat terug te betalen natuurlijk, en dat wordt meestal inkomensafhankelijk vastgesteld (waardoor ikzelf ook in de problemen kom met het aanvragen van een nieuwe card, aangezien ik zonder loon inkomen zit).quote:Op woensdag 3 november 2004 09:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
moeten ze eens gaan nadenken. zo duur is een cc nou ook weer niet.
Volgens mij wordt dit realtime gecheckt? Je moet genoeg credit op je card hebben om iets te kunnen kopen normaal gezien.quote:gewoon die premium content downloaden. Als het mislukt met de rekening dan zal j het vanzelf wel horen
Nee, je kunt gewoon met de creditcard van pappie, mammie of een willekeurige andere persoon gebruik maken van Xbox Live, aangezien het niet uitmaakt vanaf welke locatie je speelt. Bovendien kun je geloof ik tot 5 a 6 accounts op 1 creditcard zetten.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:12 schreef XboxAddict het volgende:
Nahhh lekker dan.. dus mensen die net op zichzelf wonen en nog niet eens denken aan een eigen creditcard, omdat hun pappie er altijd één had, kunnen niet LIVE'en...
Nee hoor, daarmee bedoel ik mijzelf echt niet...
Nah.. dan koop ik HALO 2 maar niet (ik = liar)![]()
Ik dacht dat hele ego gebeuren automatisch omgezet was naar een gewone cc?quote:Op woensdag 3 november 2004 09:18 schreef DinoPK het volgende:
Mijn gamertag is gemaakt met een net verlopen creditcard (postbank ego, is totaal afgeschaft door de postbank). Ik kan deze creditcard nu dus niet meer gebruiken. Wat dus ook betekend dat ik goed de lul ben als er premium content wordt gereleased voor Halo2 (of wat voor game dan ook).
Is het mogelijk om je gamertag over te zetten op een ander creditcard nummer?.... (het vervelende is dat mijn gamertag tot oktober 2005 geldig is op mijn oude creditcard nummer, snel een andere gamertag nemen zit er dus niet in).
je moet hem trouwens wel kunnen veranderen denk ik. Je bent vast niet de enige die dit probleem heeftquote:Op woensdag 3 november 2004 09:22 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit realtime gecheckt? Je moet genoeg credit op je card hebben om iets te kunnen kopen normaal gezien.
Je kunt de gegevens van je creditcard gewoon veranderen via het Xbox Dashboard. Heb ik al eens moeten doen i.v.m. een verlopen creditcard. Wel met het nummer van de laatste creditcard om toegang te krijgen, geloof ik.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:18 schreef DinoPK het volgende:
Zeg me alsjeblieft niet dat jij toestemming van je ''partner'' nodig hebt om een eigen cc aan te vragen....quote:Op woensdag 3 november 2004 09:28 schreef XboxAddict het volgende:
Jah, maar goed.. ik ga mn vader niet opschepen met mn LIVE kosten, nu ik uit huis ben. En ik heb ook geen zin om elke maand of elk jaar geld over te maken (voor de kosten zeg maar).. halloooo ik woon op mezelf, dan zou ik juist onafhankelijk moeten zijn![]()
Dus, enige optie: zelf één nemen. Maar dan moet ik helaas iemand nog overtuigen van het nut (Ik zie het al voor me: "Maar schatje, ik kan dan met andere mensen Xbox'en!...")![]()
Maar ehh is dit gebazel over cc niet een beetje offtopic? Het is toch het grote HALO 2 topic...
Als je samen gaat wonen doemt opeens het fenomeen op dat je "samen moet beslissen".... ZIe het zo:quote:Op woensdag 3 november 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft niet dat jij toestemming van je ''partner'' nodig hebt om een eigen cc aan te vragen....![]()
Uiteraard is er als je samen gaat wonen het fenomeen 'samen beslissen''. Maar hallo je heb toch ook geld voor jezelf enzo, je eigen uitgaves? Bovendien het is een cc, geen tweede huis ofzo. Maar goed ieder zijn meugquote:Op woensdag 3 november 2004 09:36 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
Als je samen gaat wonen doemt opeens het fenomeen op dat je "samen moet beslissen".... ZIe het zo:
ik: Ik neem een cc, zodat ik kan LIVE kan spelen!
zij: ....
ik: Mooi! Geregeld! Dankjewel!
True.. true..quote:Op woensdag 3 november 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Uiteraard is er als je samen gaat wonen het fenomeen 'samen beslissen''. Maar hallo je heb toch ook geld voor jezelf enzo, je eigen uitgaves? Bovendien het is een cc, geen tweede huis ofzo. Maar goed ieder zijn meug![]()
Nog even 1 off topic vraagje, hoe ben je en hoe oud is je partnerquote:Op woensdag 3 november 2004 09:46 schreef XboxAddict het volgende:
[..]
True.. true..
dit stukje betekent dat ze nu een zo evil mogelijke manier aan het bedenken is om het jou te verbieden.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:36 schreef XboxAddict het volgende:
zij: ....
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
een filmpje dat ik nog nooit eerder gezien had: http://members.home.nl/ikdedinges/filmpjehalo.avi
quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
een filmpje dat ik nog nooit eerder gezien had: http://members.home.nl/ikdedinges/filmpjehalo.avi
Is die filmpje al officieel uit gegeven, of is hij ergens uitgelekt?quote:Op woensdag 3 november 2004 13:17 schreef apengek het volgende:
Na een paar dagen heb je geen bandbreedte meer over, omdat nu heel fok je filmpje gaat zitten downloaden.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:21 schreef apengek het volgende:
ik heb em gekregen van iemand en maar ff op mn webspace gezet voor jullie
ik gebruik die webspace toch nergens anders voorquote:Op woensdag 3 november 2004 16:22 schreef Baris het volgende:
[..]
Na een paar dagen heb je geen bandbreedte meer over, omdat nu heel fok je filmpje gaat zitten downloaden.
Oke, ik had op fok mijn webspace aangeboden voor msn 7 en mijn webspace was een halve maand afgesloten omdat ik te veel bandbreedte had verbruikt.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:25 schreef apengek het volgende:
[..]
ik gebruik die webspace toch nergens anders voor
ik nog enkele accounts van @homequote:Op woensdag 3 november 2004 16:27 schreef Baris het volgende:
[..]
Oke, ik had op fok mijn webspace aangeboden voor msn 7 en mijn webspace was een halve maand afgesloten omdat ik te veel bandbreedte had verbruikt.
Dit filmpje heb ik 3 topics geleden al gepost (2x zelfs..). Het enige verschil is dat dit filmpje echt uit de engelse versie komt ipv de toenmalige franse warez release.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:12 schreef Baris het volgende:
[..]
Is die filmpje al officieel uit gegeven, of is hij ergens uitgelekt?
encoded met xvid codecquote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Gimeone2 het volgende:
beetje gay hij opent hem niet
neu niet echtquote:Op woensdag 3 november 2004 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er spoilers in dat filmpje?
Bij mij ook niet.. mediaplayer, divx player en quicktime geporbeerdquote:Op woensdag 3 november 2004 17:30 schreef Gimeone2 het volgende:
beetje gay hij opent hem niet
dan mag jeje controller niet aanrakenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:44 schreef Bastard het volgende:
Na laat maar ook.. ik kijk het intro filmpje volgende week gewoon voor het eerst op mijn tv
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:49 schreef apengek het volgende:
[..]
dan mag jeje controller niet aanraken
Alle tijd om ''the before gaming'' joint te rokenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:49 schreef apengek het volgende:
[..]
dan mag jeje controller niet aanraken
Genieten van het eerste moment, je bent niet de enigequote:Op woensdag 3 november 2004 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.
En daarna ga ik door alle menu opties heen.. en dan een profile aanmaken, en dan gewoon beginnen. Maar dan ben ik dus zo 20 minuten verder.
hahaha.......oooooo dus daarom is jou schiet talent zo slecht.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alle tijd om ''the before gaming'' joint te roken![]()
Zeg niet ouwehoeren alsof wij al met elkaar gegamed hebben okquote:Op woensdag 3 november 2004 19:42 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]
hahaha.......oooooo dus daarom is jou schiet talent zo slecht.
maar nee met die joint schiet ikin iedereen vriend en vijand en als ik niet uit kijk plak ik nog een granaat opmezelf.
dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 3 november 2004 20:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg niet ouwehoeren alsof wij al met elkaar gegamed hebben ok![]()
ik moet zo snel mogelijk beginnenquote:Op woensdag 3 november 2004 18:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wacht altijd een 10 minuten voor ik ga spelen... ga ik eerst menu zien en.. wachten op die intro filmpjes.
En daarna ga ik door alle menu opties heen.. en dan een profile aanmaken, en dan gewoon beginnen. Maar dan ben ik dus zo 20 minuten verder.
Jij begrijpt dingen.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
moet ik echt eens proberen, stoned gamen. Volgens mij gaat het dan alleen maar beter. Je bent dan een stuk relaxterquote:Op woensdag 3 november 2004 22:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij begrijpt dingen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 18:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Relaxed en geconcentreerdquote:Op woensdag 3 november 2004 23:24 schreef kepler het volgende:
[..]
moet ik echt eens proberen, stoned gamen. Volgens mij gaat het dan alleen maar beter. Je bent dan een stuk relaxter
Ja je bent meer alert.quote:Op donderdag 4 november 2004 07:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Relaxed en geconcentreerd
dan ga ik het binnenkort maar eens proberenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:20 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja je bent meer alert.
En natuurlijk erg relax.
Fable is dan ook erg cool, beetje lopen door een sprookjes wereld.
quote:Op donderdag 4 november 2004 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ga ik het binnenkort maar eens proberen
Misschien kan ik een special schrijven voor games.fok
review-wiet aanvragen![]()
![]()
Zou meteen een algemene test doen.. paddo', pillen, etcquote:Op donderdag 4 november 2004 08:30 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ga ik het binnenkort maar eens proberen
Misschien kan ik een special schrijven voor games.fok
review-wiet aanvragen![]()
![]()
Wat een dagen en nachten waren dat.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
moet je tekken gaan spelen
Welcome in the team son.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:30 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik heb halo2 niet echt zitten volgen, net ffe die filmpjes bekeken. Ziet er wel erg gaaf uit, vooral dat E3 2004 filmpje heeft me overgehaald. Nu kijk ik er ook wel naar uit eigenlijk
I know, I knowquote:Op donderdag 4 november 2004 12:56 schreef Rodie83 het volgende:
You are all nerds
Welke dag?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:48 schreef Gimeone2 het volgende:
ik heb alvast bij de Media markt geinformeerd. half 10 gaan ze open en dan hebbe ze hem ook. ik sta vanaf 9 uur voor de deur. kheb die dag gelukkig pas les om half 1
Wasda?quote:Op donderdag 4 november 2004 12:47 schreef GinaG het volgende:
Zojuist een HALO 2 headset besteld heeft![]()
een speciale groene headset met halo 2 eropquote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
Onnodig onzin die alleen door drugsgebruikende figuren gekocht wordtquote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
http://www.diskidee.nl/multimedia/nieuws/index.htms/5284quote:Op donderdag 4 november 2004 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wasda?
Dan ben je de game niet waardquote:Op donderdag 4 november 2004 14:05 schreef gijsje79 het volgende:
Mag zeker wat gaan kosten, heb zelf hier nog 3 headsets die doen het nog best.
Right.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:09 schreef alki het volgende:
[..]
Dan ben je de game niet waard
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
Er gaan hier mensen zo knoeterhard teleurgesteld raken. De hype is echt te absurd voor woorden. het wordt gewoon een gaaf spel, niet meer, niet minder.
Ach ik ben een goodie freak, wat zal ik zeggenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
Er gaan hier mensen zo knoeterhard teleurgesteld raken. De hype is echt te absurd voor woorden. het wordt gewoon een gaaf spel, niet meer, niet minder.
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ik ben een goodieHalo freak, wat zal ik zeggen![]()
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:14 schreef Rodie83 het volgende:
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.
Als HALO2 HALO kan evenaren ben ik al dik en dik tevreden..
Dat zeg ik toch ook? Er zijn alleen zat mensen die van HALO2 verwachten dat het wereldschokkend spel wordt. Die zouden het weleens verkeerd kunnen hebben. Ik ben ook wel benieuwd, net wat je zegt, als het alla HALO is ben ik al blij. Alleen die fanboy types die méér dan dat verwachten...die zouden wel eens teleurgesteld kunnen wordenquote:Op donderdag 4 november 2004 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gek op FPS games en kan mij niets voorstellen waarin ik teleurgesteld zal zijn.
Als HALO2 HALO kan evenaren ben ik al dik en dik tevreden..
''I bet you can't stick it''quote:Op donderdag 4 november 2004 14:28 schreef apengek het volgende:
leuke quote van cortana:
ME! inside your head! NOW!!
en van een commander:
he flew pretty good for a brick!
master chief:
can i get your permission? cmdr: whatfor? chief: to bring the covenant back their bomb
al die quotes horen allemaal bij dat stukkiequote:Op donderdag 4 november 2004 14:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
''I bet you can't stick it''
Is anders ook wel een leukde dubbelzinnige quote van Cortana, ben helaas de reactie van de MC vergeten...
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs tochquote:Op donderdag 4 november 2004 14:36 schreef apengek het volgende:
[..]
al die quotes horen allemaal bij dat stukkie
nou je het zegt... weekniemeerquote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs toch![]()
zooo'n onnodig duur dingquote:Op donderdag 4 november 2004 13:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
een speciale groene headset met halo 2 erop
[afbeelding]
Dit ding dus
You're on.quote:Op donderdag 4 november 2004 14:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat was de reactie van de MC dan ook al weer op ''I bet you can't stick it'' Volgens mij ook iets dubbelzinnigs toch![]()
>quote:Op donderdag 4 november 2004 14:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
''I bet you can't stick it''
Is anders ook wel een leukde dubbelzinnige quote van Cortana, ben helaas de reactie van de MC vergeten...
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:28 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Welke dag?
http://games.fok.nl/news.php?newsid=1449
Mag ik vragen hoe oud je bentquote:Op donderdag 4 november 2004 15:22 schreef Gimeone2 het volgende:
[..]donderdag maar ik ga hem dan ook halen want ik heb belangrijke toetsen en als ik die verneuk gaat mn xbox achter slot en grendel voor 1 maand volgends me ouders.
maar ik denk dat ik hem dinsdag of woensdag al kan hebben
Het kan altijd erger. Ik ken een meid van 18 die van haar ouders geen MSN mag gebruikenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent![]()
Maar zo te lezen wel een lief pubertje danquote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef twi het volgende:
Hij heeft "meiden" bij z'n hobbies staan, dus ik vermoed dat de magische gemiddelde FOK!Gamers-leeftijd van 17 jaar nog niet is bereikt.
*gek genoeg aangesproken voelt*quote:Op donderdag 4 november 2004 14:25 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Er zijn alleen zat mensen die van HALO2 verwachten dat het wereldschokkend spel wordt. Die zouden het weleens verkeerd kunnen hebben. Ik ben ook wel benieuwd, net wat je zegt, als het alla HALO is ben ik al blij. Alleen die fanboy types die méér dan dat verwachten...die zouden wel eens teleurgesteld kunnen worden
Lieverd ik maak ook geen onderscheid op leeftijdquote:Op donderdag 4 november 2004 15:55 schreef Gimeone2 het volgende:
16 dus niet fokken![]()
maarja als ik rond de 30/40 zit heb ik wel wat beters te doen dan op een fok te hangen.
kan ik van sommige mensen hier niet zeggen. nee grapje.,
maar ik vind dat er geen onderscheidt gemaakt moet worden van leeftijd.
Op de een of andere manier verbazen die dreigementen me nietquote:Op donderdag 4 november 2004 15:59 schreef Gimeone2 het volgende:
owwwwww okay. maar zo zeide ze het egt. hoewel ik al 2 maande geleden heb aangekondigd dat ik na 11 november 7 dagen niet uit me kamer kom en dat ze het eten maar voor de deur moeten leggen en zeggen: chief your food . en tog hebbe ze het lef om te dreigen met xbox weg te doen.
tot nu toe via xbox-live weinig tot geen lag gehad (lag het meestal een de persoon zelf). Dus heel veel problemen moet dat niet opleverenquote:Op donderdag 4 november 2004 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
*gek genoeg aangesproken voelt*
Als het HALO 1 word.. maar dan MP ben ik al dik tevreden.
En na wat ik gezien heb is het meer dan dat! Voor mij zal dit spel zeker waar maken wat ik in mijn gedachte er van heb. MITSSS.. er geen lag is.
zeker het wachten waard hoor! ik ben al best wel ver en ik kan het spel zeker aanraden!quote:Op donderdag 4 november 2004 17:21 schreef Baris het volgende:
Nog maar 6 hele dagen.
Je tv lichter zetten.quote:Op donderdag 4 november 2004 17:28 schreef apengek het volgende:
[..]
zeker het wachten waard hoor! ik ben al best wel ver en ik kan het spel zeker aanraden!
edit: het enige nadeel dat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn die flitsende dingen en dat ie af en toe errug donker is! en dan heb je ook nog zon f*cking zaklamp die niet aanblijft maar uitgaat als het spel vind dat het licht genoeg is in die ruimte
dan moet ik steeds als ik een ander spel doe of tv kijk mn tv weer op de normale kleur zettenquote:Op donderdag 4 november 2004 17:55 schreef Baris het volgende:
[..]
Je tv lichter zetten.
Ach, je kan niet alles krijgen.quote:Op donderdag 4 november 2004 18:04 schreef apengek het volgende:
[..]
dan moet ik steeds als ik een ander spel doe of tv kijk mn tv weer op de normale kleur zettenbeetje onhandig
En wij schoppen hun kont volgende weekquote:Op vrijdag 5 november 2004 11:53 schreef kepler het volgende:
mensen in de USA hebben hem dus gewoon ook al
zeker wetenquote:Op vrijdag 5 november 2004 12:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wij schoppen hun kont volgende week
Jij gaat Mario toch ook niet op je PC spelen?quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
is er al bekend wanneer Halo 2 naar de pc komt ?
zal wel weer winter 2018 zijn ofzo.
Halo was van origine een PC game, later werd hij eerst op de Xbox uitgebracht en daarna op de PC. Halo 2 is van origine gewoon een Xbox game, dus ik zou niet weten waarom hij überhaupt op de PC komt (als het paradepaarde van de Xbox zijnde).quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
als MS er geld uit kan halen, komt hij wel op de PC.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:58 schreef Xante het volgende:
[..]
Halo was van origine een PC game, later werd hij eerst op de Xbox uitgebracht en daarna op de PC. Halo 2 is van origine gewoon een Xbox game, dus ik zou niet weten waarom hij überhaupt op de PC komt (als het paradepaarde van de Xbox zijnde).
Aangezien deze game wsl een hoop XBOXen gaat verkopen, kan dat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:46 schreef Biobakker het volgende:
Ik denk dat ze er meer geld uit halen als ze dat NIET doen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 17:17 schreef taart het volgende:
[..]
als MS er geld uit kan halen, komt hij wel op de PC.
dan ben je dus echt niet goed bij je hoofdquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)item=8143942614&rd=1
Idd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dan ben je dus echt niet goed bij je hoofd![]()
Geniaal. Koop je het voor 260 dollar, zet je even snel een demo pod op en laat je 13 jarige stakkers voor 5 dollar 10 min spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
Dejavu aan die kerel die een xbox doos kocht voor 150 dollarquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
* jaloers isquote:Op zaterdag 6 november 2004 06:19 schreef Vampier het volgende:
zondag ga ik de rest spelen... en voor jullie denken dat ik een illegale versie speel... neenhet is een pre-view versie (legaal door bungie etc
... alleen is ie niet van mij
)
heeft totaal geen zin,alle wapens zijn verandert,en het pistool is niet meer zo krachtig als die was.quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:29 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker weten
van het weekend ff oefenen met Halo 1 nog
Haha, who are you trying to fool?quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heeft totaal geen zin,alle wapens zijn verandert,en het pistool is niet meer zo krachtig als die was.
en zoiezo....ik kick jullie ass toch wel![]()
Ziekquote:Op vrijdag 5 november 2004 22:49 schreef Baris het volgende:
$256 voor Halo 2.
te ziek, en dat voor die paar daagjes eerder en als hij goed had gezocht dan had ie hem ook al gehad via een winkelquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziek
Misschien zijn die LE 's wel genummerd en betaald hij voor een zo laag mogelijk nummerquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:26 schreef Tain het volgende:
[..]
te ziek, en dat voor die paar daagjes eerder en als hij goed had gezocht dan had ie hem ook al gehad via een winkel
er staat helemaal niks over een nummer in het ebay verhaaltjequote:Op zaterdag 6 november 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien zijn die LE 's wel genummerd en betaald hij voor een zo laag mogelijk nummerJe hebt idioten die dat doen. Ondergetekende heeft zich daar ook bijna schuldig aan gemaakt ooit
![]()
Da's waar, maar je weet niet wat die lul denkt die het gekocht heeft he, misschien denkt hij dat een zo vroeg mogelijk gekochte versie van LE over een paar jaar 10 x zoveel opbrengtquote:Op zaterdag 6 november 2004 09:57 schreef Tain het volgende:
[..]
er staat helemaal niks over een nummer in het ebay verhaaltje
als je hem niet uit het seal haaltquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:03 schreef GinaG het volgende:
[..]
Da's waar, maar je weet niet wat die lul denkt die het gekocht heeft he, misschien denkt hij dat een zo vroeg mogelijk gekochte versie van LE over een paar jaar 10 x zoveel opbrengt![]()
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijnquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
als je hem niet uit het seal haaltdaarom heb ik er 2 besteld
quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijn![]()
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LEquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
en dan vraag je aan MIJ of mijn hersens aangetast zijn![]()
juist jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:53 schreef Bastard het volgende:
Ze mogen hem alsnog doodschieten.
Oh.. verkeerde topic.
idd, Halo freak die GinaGquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LE
nee je staat nog steeds voor
In de EGM worden games door 3 mensen getest.quote:Op zaterdag 6 november 2004 12:57 schreef TC03 het volgende:
Lang geleden dat ik zo erg naar een game heb uitgekeken.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 13:49 schreef Baris het volgende:
[..]
In de EGM worden games door 3 mensen getest.
Alle 3 geven ze Halo een 10. En als minpunt geven ze op dat het spel eindigt.
Zeg moet je nou per se alles onthouden wat ik je vertelquote:Op zaterdag 6 november 2004 10:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
2 LE versie's vs. een halo titanium pen, een halo 2 pack a 200 euro, een normale halo 2 versie en een halo 2 LE
nee je staat nog steeds voor
jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zeg moet je nou per se alles onthouden wat ik je vertel![]()
Zeg het maarquote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef GlobalUnderground het volgende:
Zit er een beetje interessante singleplayer in?
Zeker weten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 14:27 schreef GlobalUnderground het volgende:
Zit er een beetje interessante singleplayer in?
quote:Op donderdag 4 november 2004 20:49 schreef twi het volgende:
'k Zit definitief niet bij de 31 gelukkigen van GCShop die een LE krijgen
ga eens ff ergens ander je anti-gcshop mening uitenquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:07 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de Dixons gebeld.. die had m nog niet. Maandag weer bellen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef Baris het volgende:
Een klasgenoot werkt bij een bart smit. Hij zegt net tegen mij op msn dat Halo 2 al vandaag te koop is bij de bart smit waar hij werkt. Heeft iemand Halo 2 al zien liggen bij een bart smit?.
Zo sprak ik gister een van de dudes van Nedgame, en die hadden hem ECHT niet.quote:Op zaterdag 6 november 2004 16:34 schreef Baris het volgende:
Een klasgenoot werkt bij een bart smit. Hij zegt net tegen mij op msn dat Halo 2 al vandaag te koop is bij de bart smit waar hij werkt. Heeft iemand Halo 2 al zien liggen bij een bart smit?.
Ja, in het midwesten van de US.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Sommige winkels hebben em in elk geval al binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:52 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja, in het midwesten van de US.
Niet volgens Gamespot.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.
plaatje.quote:Numerous reports surfaced today from the Midwest claiming several retail chains had broken Halo 2's street date.
Ik zeg niet dat ze hem al verkopen, ze hebben hem alleen binnen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
Niet volgens Gamespot.
You got mequote:Op zaterdag 6 november 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze hem al verkopen, ze hebben hem alleen binnen.![]()
Ik denk dat een aantal winkels in Nederland Halo 2 ook hebben. Maar ze mogen de boel nog niet verkopen van Microsoft.quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:51 schreef Strolie75 het volgende:
Sommige winkels hebben em in elk geval al binnen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
dit is anders de US boxartquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, komt van een ander forum. Zijn pics uit de voorraadkamer van een gameswinkel in de UK.
MIsschien is de boxart overal het zelfde.quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:51 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dit is anders de US boxart
nee, anders zou ik het niet de us boxart noemen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:03 schreef Baris het volgende:
[..]
MIsschien is de boxart overal het zelfde.
Scherpquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
nee, anders zou ik het niet de us boxart noemen.
Inderdaad, ik had die dus serieus al een jaar geleden gezienquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:36 schreef Baris het volgende:
Nah, wat een naai streek van Gammo. Zeggen ze dat ze een making of hebben, laten ze een documentaire zien die je gewoon op gametrailers kan downen:
www.gametrailers.com/gt_vault/t_halo2_doc.html
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier isquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:10 schreef pkwarts het volgende:
US boxart:
[afbeelding]
UK boxart:
[afbeelding]
tenzij bungie het alsnog heeft veranderd natuurlijk
ik gok omdat het contrast in het plaatje gewoon wat hoger ligtquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:57 schreef TC03 het volgende:
Waarom is die Xbox Live balk eigenlijk roder in Amerika? Wtf maakt het uit?
idd. deze is echt een stuk mooierquote:Op zaterdag 6 november 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier is
Het is meer een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 19:55 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de weinige keren dat de UK boxshot mooier is
Ik dacht dat het contrast hoger ligt omdat die balk roder isquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:01 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik gok omdat het contrast in het plaatje gewoon wat hoger ligt
master chief staat iets anders, kijk maar goedquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het contrast hoger ligt omdat die balk roder is. Maar als het contrast hoger ligt, wat is er dan anders aan?
Wapens staan onder andere hoek en de achtergrond is anders.quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
master chief staat iets anders, kijk maar goed
quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:16 schreef taart het volgende:
sterker nog, het zijn 2 verschillende masterchiefs
serieus, de UK is veel sfeervoller. die US heeft weer dat amerikaanse bigger, better uitstralingquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:23 schreef taart het volgende:
je ziet ook best wel duidelijk dat de US versie MC veel gedetaileerder is.
altijd voortrekken
iddquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
serieus, de UK is veel sfeervoller. die US heeft weer dat amerikaanse bigger, better uitstraling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
zeg het dan ook nietquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:30 schreef Chilly_Willy het volgende:
Sommige winkels hebben hem idd al binnen. Ik heb hem ook al
En niet vragen waar, hij is nog niet te koop.
Sorry... nog een paar dagen, dan kunnen jullie hem ook spelen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:25 schreef Tain het volgende:
[..]
zeg het dan ook niet
Ik vind de US boxart mooierquote:Op zaterdag 6 november 2004 20:20 schreef pkwarts het volgende:
[afbeelding]
ongeveer met zelfde contrast. het klopt niet helemaal (het halo 2 logo is helemaal anders bijvoorbeeld) maar je ziet nu goed het verschil
Jij hebt 'm bij Proxis vandaan toch? Zonder je nerveus te maken, hebben ze dat al bevestigd? Want in een mail naar mij stonden ze dat ze dat niet kunnen garanderen.quote:Op zondag 7 november 2004 08:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind de US boxart mooiermaar ach,........ heb toch de Limited Edition
quote:Op zondag 7 november 2004 09:44 schreef Bastard het volgende:
Wat een gemierenneuk om een doosje.
hallo.quote:Op zondag 7 november 2004 09:51 schreef Rahl het volgende:
donderdag is H-day toch?
Nee voor de zekerheid heb ik hem bij Dimension Plus gereserveerd. Gelukkig al een bevestigingsmail gehadquote:Op zondag 7 november 2004 09:11 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt 'm bij Proxis vandaan toch? Zonder je nerveus te maken, hebben ze dat al bevestigd? Want in een mail naar mij stonden ze dat ze dat niet kunnen garanderen.
Ja, maar dat is volgens mij amerikaanse tijd. Dus we moeten nog 6 uur wachten denk ik.quote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
oui.quote:Op zondag 7 november 2004 12:02 schreef -Mzraki- het volgende:
PST is pacific standard time?
Geregisseerde reviewsquote:Op zondag 7 november 2004 10:40 schreef pkwarts het volgende:
om 12:00 staat op teamxbox, IGN en Gamespot (waarschijnlijk zelfs op meer sites) de review van Halo 2 online
die zie ik welgeteld 1 keer, als ik hem voor de 1e keer in mn xbox stopquote:Op zondag 7 november 2004 09:44 schreef Bastard het volgende:
Wat een gemierenneuk om een doosje.
Waarom kreeg hij hem dan van MS? Heeft hij een grote gamessite ofzo?quote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
Ik ken iemand die heeft sinds vanochtend Halo 2. Van Microsoft gekregen. Reviewed hem ook voor 21:00 op zijn site.
Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.quote:Op zondag 7 november 2004 18:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Waarom kreeg hij hem dan van MS? Heeft hij een grote gamessite ofzo?
Komt niet zo vaak voor dat de tgp op Zondag werkt.quote:Op zondag 7 november 2004 18:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.
Jep.. ben erg benieuwd, hoe hoog ze zullen zijn. Zullen we gaan voorspellen?quote:Op zondag 7 november 2004 18:33 schreef taart het volgende:
opletten om 21.00
heleboel reviews
Bkijkbaar wel dus.quote:Op zondag 7 november 2004 18:47 schreef Baris het volgende:
[..]
Komt niet zo vaak voor dat de tgp op Zondag werkt.
Misschien was het een koerier die de game bezorgde.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
Bkijkbaar wel dus.
Het wordt iig heel erg spannend. Ik wil dat Halo 2 in de top 3 op gamerankings komt.quote:Op zondag 7 november 2004 19:11 schreef Thomper het volgende:
Die van GameSpy staat zo goed als vast, das niet moeilijk..
quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Baris het volgende:
GameSpy: 5 uit 5
IGN: 97
GameSpot: 98
TeamXbox: 99
Damn, wij hebben hetzelfde voorspeltquote:Gamespy: 5 out of 5
ING: 97
Ja, een game moet minstens 10 geldige reviews hebben wil het in de rankings komen.quote:Op zondag 7 november 2004 19:15 schreef Thomper het volgende:
Allertijden? Staat ie nu al wel, maar er zijn pas twee cijfers.
Ik ben benieuwd.
De PU geeft een 93. En dan denk jij dat deze cijfers eruit komen...quote:Op zondag 7 november 2004 19:05 schreef Baris het volgende:
GameSpy: 5 uit 5
IGN: 97
Oke, we zien wel of we gelijk hebben.quote:Op zondag 7 november 2004 19:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
[..]
Damn, wij hebben hetzelfde voorspelt(ik had het in het GAM SC gepost).
Dat de PU een 93 geeft wil niet zeggen dat de hele wereld dat cijfer geeft.quote:Op zondag 7 november 2004 19:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft een 93. En dan denk jij dat deze cijfers eruit komen...
Laat me niet lachen zeg
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)quote:Op zondag 7 november 2004 19:29 schreef Baris het volgende:
[..]
Dat de PU een 93 geeft wil niet zeggen dat de hele wereld dat cijfer geeft.
De EGM laat games door 3 mensen reviewen.quote:Op zondag 7 november 2004 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)
Dus ik betwijfel of anderen zoveel hoger zullen geven (op die Xbox mags na dan natuurlijk)
Ik had zelf een 9.5, 10, en 10 gezien, maar het was in ieder geval erg hoog ja.quote:Op zondag 7 november 2004 19:34 schreef Baris het volgende:
[..]
De EGM laat games door 3 mensen reviewen.
Halo 2 scoort in de EGM 3 x een 10. Als minpunt geven ze dat de game eindigt.
En dan nog? Die Amerikanen hebben een hele andere attitude tegenover de Xbox en Bungie.quote:Op zondag 7 november 2004 19:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De PU geeft normaal gesproken gewoon hoog voor exclusieve reviews als deze (zie Doom 3)
Dus ik betwijfel of anderen zoveel hoger zullen geven (op die Xbox mags na dan natuurlijk)
Misschien over een jaar of twee...quote:Op zondag 7 november 2004 19:40 schreef mrkanarie het volgende:
komtie ook op pc uit dan?
Inderdaadquote:Op zondag 7 november 2004 19:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
En dan nog? Die Amerikanen hebben een hele andere attitude tegenover de Xbox en Bungie.
Ik heb op de site gekeken en daar staat 3x een 10. Ook heb ik die cijfers gekregen van een reviewer van gamer.nl.quote:Op zondag 7 november 2004 19:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik had zelf een 9.5, 10, en 10 gezien, maar het was in ieder geval erg hoog ja.
Knap, op een zondagquote:Op zondag 7 november 2004 18:09 schreef Thomper het volgende:
Ik ken iemand die heeft sinds vanochtend Halo 2. Van Microsoft gekregen. Reviewed hem ook voor 21:00 op zijn site.
Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.quote:Vraag ik het na, blijkt dat ie hem had besteld via DVDBoxOffice, die hem dus vandaag de game hebben bezorgd. Sorry! Maar nog steeds erg vroeg.
Eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje raar.quote:Op zondag 7 november 2004 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Knap, op een zondag? Aangezien de reviewcopies per post komen.
Ik kan mij niet voorstellen dat een postbode op een zondag werkt.quote:Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.
De post op zondag?quote:Op zondag 7 november 2004 19:57 schreef Thomper het volgende:
Zoals ik al zei
[..]
Eigenlijk zou hij hem bovendien al zaterdag hebben, maar hij woont in een gehucht en de postbode kwam dus pas op zondag.
Zo'n postbode moet bezorgen of hij krijgt geen geld, en als ie op zaterdag niet kan moet dat maar op zondag.quote:Op zondag 7 november 2004 19:57 schreef Baris het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje raar.
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat een postbode op een zondag werkt.
ik denk (hoop) dat Microsoft/Bungie dat ingedekt hebben. Zou wel heel lullig zijn als Live het gelijk 2 dagen niet meer doet....quote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha die laatste 2 screens zijn wel heel erg cool en origineel zeg! Alleen wat voor load krijgt die webserver straks te verduren zeg... (dat moet toch wel plat gaan met zo'n live integratie en zoveel users).
Daar zullen ze wel op gerekend hebben, dus zullen de servers daarop vast voorbereid zijn.quote:Op zondag 7 november 2004 20:23 schreef DinoPK het volgende:
Hahaha die laatste 2 screens zijn wel heel erg cool en origineel zeg! Alleen wat voor load krijgt die webserver straks te verduren zeg... (dat moet toch wel plat gaan met zo'n live integratie en zoveel users).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |