Oorlog tegen een onzichtbare vijand.... hoe erg het ook is we kunnen niet generaliserenquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, ben van mening dat het uiteindelijk hierop uitkomt.
Nederlanders zijn over het algemeen best wel rekbaar (al kijk ik bv. naar mezelf), maar als het eenmaal over de grens is het hek over de dam...(of hoe je dat ook zegt )
Ik heb het al een tijd gehad met onze middeleeuwse landgenoten, maar iedere keer als ik denk dat de emmer niet voller kan gebeurt er weer zoiets.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Alle gekheid op een stokje, ben van mening dat het uiteindelijk hierop uitkomt.
Nederlanders zijn over het algemeen best wel rekbaar (al kijk ik bv. naar mezelf), maar als het eenmaal over de grens is het hek over de dam...(of hoe je dat ook zegt )
quote:Nu Theo, waarom?
'We gaan dat varken slachten', zei een van de lijfwachten van Abu Jahjah enige maanden geleden toen Theo van Gogh het Happy Chaos debat in de Stadschouwburg had laten ontsporen. 'Neem een taxi' zei ik, maar Theo fietste weg, net als vanochtend.
Theo van Gogh is geslacht vandaag, als een varken, precies zoals aangekondigd. Zo'n lieve man, voor wie 'm kenden, hoe is het mogelijk. Weer iemand gevallen voor de vrijheid. Nee, het verraste mij niet, de dood van misschien wel het grootste verbale talent van onze generatie. Hij was een man die wilde sneuvelen voor de vrijheid van meningsuiting, zoals elke ware journalist en polemist. Ja, Theo was ook een agitator, die Abu Jahjah omschreef als de 'pooier van de profeet'. Een bekende tv-presentator noemde hem net tegen mij 'de Hells Angel van het vrije woord'. En zo is het.
Maar Theo zaaide nooit haat. Theo hield van mensen, van kunst, van vrouwen, van eten van drinken, van al die vrijheden die deze liberale samenleving gedurende honderden jaren voor zichzelf bevocht. Vandaag is er een aanslag op die vrije samenleving gepleegd. Met Theo, en daarvoor Fortuyn, is weer een stukje van onze beschaving verdwenen. Op dit moment weet ik nog niet wie de dader is, maar als het uit extremistische islamitische hoek komt eis ik massaal protest van de Imams, van Marokkaanse jongeren, van Abu Jahjah. Als ze niet uitkijken keert de agressie zich tegen hun, en al die goedwillende islamieten die wél willen integreren in het land waar hun ouders heen vluchtten. Met extremisme is niemand gebaat, behalve de immer haatzaaiende kerken, moskeeën en andere geloofsfanaten.
Op de foto staat Theo, afgelopen donderdag op de aanbieding van de schandaalroman Miss America. Theo was zijn ouderwetse zelf. Provocatief, de hoofdpersoon Max Westerman plagend met zijn dodelijk omschreven persoontje. Onnodig, misschien. Maar altijd voorzien van een vileine knipoog. Die knipoog werd niet begrepen door types met iets te lange tenen, die traditie waaruit Van Gogh voortkomt niet (willen) begrijpen. Wat er nu moet gebeuren? Een Nationaal Debat, dat tenminste, waarom mensen die opvallen, een mening hebben, hun smoel opentrekken, moeten vrezen voor hun leven. Politici en Bekende Nederlanders zijn feitelijk in permanent levensgevaar. De cover van de Quote 500 is deze week beschikbaar in een kogelwerende variant, niet om commercieel misbruik van het gebeurde te maken, maar om aan te geven dat niet alleen de boodschappers (wij) onder vuur liggen, maar ook de rijke Nederlanders die zich kennelijk bedreigd voelen. Dat moet stoppen, desnoods met geweld.
Jort Kelder
Ik zat hem net te luisteren...quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
Gesprek met Theo van Gogh oftie niet bang is vermoord te worden
http://download.omroep.nl/rvu/av/mp3/misc/muntz_vangogh.mp3
Helemaal mee eens ook weer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oorlog tegen een onzichtbare vijand.... hoe erg het ook is we kunnen niet generaliserenGeloof het of niet maar er zijn ook echt goede hard werkende allochtonen
Het is onbegonnen werk om te extremistische Moslims de mond te snoeren, lees: keel doorsnijden
Want zo denk ik er wel over..... ze mogen aan het gas.....
Het is alleen niet te onderscheiden. Laten we hopen dat het rustig blijft vanavond want die eikel van een Cohen werkt zichzelf in de problemen door te gaan melden dat het vanavond geen stille tocht mag worden.... we moeten schreeuwen enzo... dit wekt toch onbewust agressie op. Ben benieuwd hoe die slappe piemel daarmee omgaat !
Het moet gewoon afgelopen zijn met dat slappe gedoe hier. Draag je niks bij en bevalt het je hier niet? Dan maar terug naar Marokko.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Oorlog tegen een onzichtbare vijand.... hoe erg het ook is we kunnen niet generaliserenGeloof het of niet maar er zijn ook echt goede hard werkende allochtonen
Het is onbegonnen werk om te extremistische Moslims de mond te snoeren, lees: keel doorsnijden
Gezien de kritiek die Van Gogh op Cohen had moet hij sowieso de mond houden. Dat hij maar naar wat moskees gaat, de boel bij elkaar houden ofzo.quote:Het is alleen niet te onderscheiden. Laten we hopen dat het rustig blijft vanavond want die eikel van een Cohen werkt zichzelf in de problemen door te gaan melden dat het vanavond geen stille tocht mag worden.... we moeten schreeuwen enzo... dit wekt toch onbewust agressie op. Ben benieuwd hoe die slappe piemel daarmee omgaat !
Tochquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Goed nieuws:
Ik heb Star Ocean binnen
Zal ik doenquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TochEindelijk! Laat weten wat je ervan vind! Lijkt me geweldig
Dat neem ik me ook wel eens voor, maar dan mis je toch een hoop pareltjes hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zal ik doen
Tis me laatste gameVolgende die ik koop is er pas over een jaar
Zou een goed teken zijn als de moslim gemeente or what ever mee zou gaan. Maar dat verwacht ik niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het rustig blijft vanavond want die eikel van een Cohen werkt zichzelf in de problemen door te gaan melden dat het vanavond geen stille tocht mag worden....
Toen die vent dat zeiquote:we moeten schreeuwen enzo...
Ja, koop de laatste jaren zoveel pareltjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat neem ik me ook wel eens voor, maar dan mis je toch een hoop pareltjes hoor
Theatrale hoerquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Volgende die ik koop is er pas over een jaar
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ook weer.
Dat zijn ook geen pareltjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
GTA:SA, Killzone, GT4, laat ze allemaal schieten
Iddquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezien de kritiek die Van Gogh op Cohen had moet hij sowieso de mond houden. Dat hij maar naar wat moskees gaat, de boel bij elkaar houden ofzo.
Respect voor deze collumnquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Theatrale hoer
quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:42 schreef Chocobo het volgende:
Theatrale hoer
Zwijntjequote:Op dinsdag 2 november 2004 17:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Respect voor deze collumn
Precies hoe ik er over denk eigenlijk!!
Precies... zo denk ik er ook over.... Cohen moet oppassen met zijn te tolerante uitspraken...quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is alleen niet te onderscheiden. Laten we hopen dat het rustig blijft vanavond want die eikel van een Cohen werkt zichzelf in de problemen door te gaan melden dat het vanavond geen stille tocht mag worden.... we moeten schreeuwen enzo... dit wekt toch onbewust agressie op. Ben benieuwd hoe die slappe piemel daarmee omgaat !
Cohen is een landverrader. Met zijn slappe beleid heeft hij hele wijken in Amsterdam aan moslims uitgeleverd. Mensen worden doodgetrapt of weggepest, en hij doet niks. Ja, prestige-projecten als de Noord-Zuid lijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:47 schreef silver-surfer het volgende:
Precies... zo denk ik er ook over.... Cohen moet oppassen met zijn te tolerante uitspraken...
Hij moet niet te snel alles willen repareren!!
Daar kun je met je ogen dicht schieten, raak je er waarschijnlijk nog een.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:21 schreef kepler het volgende:
Rotterdam heb je er meer
Ik zag het... de afdrukken van mijn nagels staan in mijn handpalmenquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
Net op het nieuws, zo'n kutmarokkaan die het een goede daad vond.![]()
![]()
Maar dat is maar een enkeling volgens de NOS. :')
Toen na 9-11 een Marokkaanse vrouw op de Duitse TV zei blij te zijn met de aanslagen werd ze de dag erna opgepakt en het land uitgezet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:23 schreef ChOas het volgende:
Ik zag het... mijn nagels staan in mijn handpalmen
Ik ben echt ZO verschrikkelijk kwaad....quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen na 9-11 een Marokkaanse vrouw op de Duitse TV zei blij te zijn met de aanslagen werd ze de dag erna opgepakt en het land uitgezet.
Maar goed, laten we het er maar op houden dat Theo is gestorven voor de vrijheid van meningsuiting van zulke ratten.
Wat kan je doen met zon buks.. die heb ik ook..quote:
Heb hem vorige week gehad van me oom, is nog van me vader geweestquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat kan je doen met zon buks.. die heb ik ook..
Het leger hebben we nodig om dit land schoon te vegen!
De zwaarden kunnen wel voor enig Irak-onthoofdings situatie's zorgenquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat kan je doen met zon buks.. die heb ik ook..
Het leger hebben we nodig om dit land schoon te vegen!
Zou me niks verbazen als die dader juist daarom deze datum heeft gekozen. Madrid was precies 911 dagen na het WTC.quote:
die dagen schijnen helemaal niet te kloppen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die dader juist daarom deze datum heeft gekozen. Madrid was precies 911 dagen na het WTC.
We gaan records breken dit jaarquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:00 schreef kepler het volgende:
Gerrie Knetemann (53) overleden
...... gaat lekker dit jaar
Wie?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:00 schreef kepler het volgende:
Gerrie Knetemann (53) overleden
...... gaat lekker dit jaar
qua bekende Nederlanders zijn we aardig op weg jahquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
We gaan records breken dit jaar
Ik zal onderweg naar de WC wel eens langs de TV lopen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wie gaat er vannacht de verkiezingen kijken?
Die boeien me op het moment geen hol.. ergens hoop ik dat Bush aanblijft en zoveel mogelijk moslims kan afmaken in zijn komende 4 jaar.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ben sowieso voor Bush, ik vind die Kerry maar een draaikont. En met het toenemende moslimextremisme in de wereld ben ik blij dat er een werelddeel is die een duidelijke koers vaart.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef Bastard het volgende:
Die boeien me op het moment geen hol.. ergens hoop ik dat Bush aanblijft en zoveel mogelijk moslims kan afmaken in zijn komende 4 jaar.
Klinkt stiekem erg leuk, een groot westers front tegen moslimextremismequote:Op dinsdag 2 november 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Bush, ik vind die Kerry maar een draaikont. En met het toenemende moslimextremisme in de wereld ben ik blij dat er een werelddeel is die een duidelijke koers vaart.
En het is natuurlijk leuk om straks de verontwaardiging van de linkse media in dit land te zien.4 more years
Ik hou van je Strolquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Bush, ik vind die Kerry maar een draaikont. En met het toenemende moslimextremisme in de wereld ben ik blij dat er een werelddeel is die een duidelijke koers vaart.
En het is natuurlijk leuk om straks de verontwaardiging van de linkse pro-Kerry media in ons land te zien (terwijl hij vanuit ons gezien vergelijkbaar is met een VVD-er).4 more years
Blank hoeft niet eens, ik denk meer aan modern - middeleeuws of christelijk/jodendom - Islam.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Klinkt stiekem erg leuk, een groot westers front tegen moslimextremisme
Of alles blank zoals in the good old 50's
Darm problemen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal onderweg naar de WC wel eens langs de TV lopen.
Ziek...iets van buikgriep denk ik.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Darm problemen?
Morgen dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziek...iets van buikgriep denk ik.![]()
Ik kijk het morgen even aan ok? Ook even kijken hoe onze allochtoon zich dan voelt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:31 schreef Bastard het volgende:
Morgen dan?
Anders doen we het volgende week... Struik is ook ziek geloof ik.
Mini-meet?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen even aan ok? Ook even kijken hoe onze allochtoon zich dan voelt.
Ik drink een biertje, en ik heb een flesje openstaan voor Theo...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kijk niet naar herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd door Cohen.
Ik herdenk hem op mijn eigen manier...even wat columns doorlezen.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:40 schreef ChOas het volgende:
Ik drink een biertje, en ik heb een flesje openstaan voor Theo...
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kijk niet naar herdenkingsbijeenkomsten georganiseerd door Cohen.
Ik herdenk hem op mijn eigen manier...even wat columns doorlezen.
quote:[19:39] <miss_bleu|ned2> die had van mijn part thuis kunnen blijven
[19:40] <miss_bleu|ned2> oooof misschien krijgt ie zo ook wel een kogel als hij zijn toespraak staat te geven
quote:[19:42] <miss_bleu|ned2> whahahah
[19:42] <miss_bleu|ned2> cohen word uitgevloten
eikelquote:Op dinsdag 2 november 2004 18:37 schreef Bastard het volgende:
God, geef mij ajb niet de komende dagen een conflict met een kleurling.. ik sta niet voor mijzelf in, en diegene zal zich met een expressticket bij u moeten voegen.
*meldt*quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Negers daargelaten, die zijn te lui voor een mening, laat staan om daar iemand voor om te leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eikel
Bountyquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
eikel
*op hoofd poept*quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil warmte en liefde
Daar word ik nou warm vanquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*op hoofd poept*
Intiem en warmquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*op hoofd poept*
over een week zal de master chief die jou gevenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:45 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil warmte en liefde
Jouw paquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:44 schreef ChOas het volgende:
Dan ook maar even het commentaar van mijn pa:
De_Drummer: "de geitenneuqers krijgen problemen. Ik wordt weer lid van een schietvereniging"
quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:48 schreef kepler het volgende:
[..]
over een week zal de master chief die jou geven
ik ga iedereen zo afknallenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
moet ie snel zijn, nu duurt het nog maar een jaar voor je een eigen wapen mag hebben. Volgend jaar word dat een stuk langer geloof ikquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:44 schreef ChOas het volgende:
Dan ook maar even het commentaar van mijn pa:
De_Drummer: "de geitenneuqers krijgen problemen. Ik wordt weer lid van een schietvereniging"
ik ga zooo afgemaakt wordenquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ik ga iedereen zo afknallen
Stel je voor dat je zou mogen terugschieten...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:53 schreef Magneet het volgende:
moet ie snel zijn, nu duurt het nog maar een jaar voor je een eigen wapen mag hebben. Volgend jaar word dat een stuk langer geloof ik
Was lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:54 schreef Chocobo het volgende:
Cybersex met Strol gehad
je bent ook moeilijk te missen. Ik kan me zelfs nog verbergen achter een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 2 november 2004 21:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik ga zooo afgemaakt worden
volgens mij kan je die niet zelf verzinnen....quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:57 schreef Strolie75 het volgende:
Moeten we niet eens gaan nadenken over een Gijsjes-embleem?
He pik, ben je fit voor morgenavond?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Je kon toch zelf emblemen maken voor op je pak???
Ik blijf thuis, dus kom sowieso samen met B. maar een biertje drinken. Ik weet alleen niet of ik veel eten al trek.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:03 schreef -Struikrover- het volgende:
He pik, ben je fit voor morgenavond?
Volgens mij zit er idd een edit funtie inquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
ik meende ook alleen selecterenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
mooi dat je dan zelf kan bepalen of je het selecteerd of niet want dat zou er bij mij van ze leven niet inkomen. Ik heb respect dat die mannen voor hun ideeën uitkwamen alleen sloegen over het algemeen de ideeën van Fortuin nergens op en vond ik Theo een lulquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens mij zit er idd een edit funtie inIets met GPT erin verwerkt !
Gijsjes Pim Theo![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:06 schreef Strolie75 het volgende:
Of zo'n groot rood kruisvaarderteken!
dat mag dan weer wel, of gewoon een grote Gquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Tempeliers dus
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
mooi dat je dan zelf kan bepalen of je het selecteerd of niet want dat zou er bij mij van ze leven niet inkomen. Ik heb respect dat die mannen voor hun ideeën uitkwamen alleen sloegen over het algemeen de ideeën van Fortuin nergens op en vond ik Theo een lul
dat weet ik dus niet zeker. Zou je die dan moeten uploaden ofzo???quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:02 schreef Strolie75 het volgende:
Hier, een logo voor jou.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:08 schreef Magneet het volgende:
mooi dat je dan zelf kan bepalen of je het selecteerd of niet want dat zou er bij mij van ze leven niet inkomen. Ik heb respect dat die mannen voor hun ideeën uitkwamen alleen sloegen over het algemeen de ideeën van Fortuin nergens op en vond ik Theo een lul
Als er een editor is zal je die wel allemaal apart moeten maken, dan moeten we de standaardwaarden op Fok! posten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:09 schreef kepler het volgende:
dat weet ik dus niet zeker. Zou je die dan moeten uploaden ofzo???
Je kan iig kiezen uit heleboel verschillende emblemen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een logo voor jou.
[afbeelding]
we zien welquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als er een editor is zal je die wel allemaal apart moeten maken, dan moeten we de standaardwaarden op Fok! posten.
sja ik kan er ook niks aan doen dat ik betrekkelijk links ben maar daarentegen mogen ze wmb iedereen die zich in Nederland bevindt en niet wilt werken ergens in een mijn oid aan de gang zetten, of ze nu wit, geel groen, rood, bruin, zwart of groen zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, een logo voor jou.
[afbeelding]
hey dan ben ik ook linksquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
sja ik kan er ook niks aan doen dat ik betrekkelijk links ben maar daarentegen mogen ze wmb iedereen die zich in Nederland bevindt en niet wilt werken ergens in een mijn oid aan de gang zetten, of ze nu wit, geel groen, rood, bruin, zwart of groen zijn.
ik lees het nu weer opnieuw, en ik hou het gewoon bij het middenquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:16 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dan ben ik ook links
* kepler heeft weinig verstand van politiek
dat is op zich een super rechts idee hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:16 schreef kepler het volgende:
[..]
hey dan ben ik ook links
* Magneet heeft weinig verstand van politiek
zie mijn post boven jouquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is op zich een super rechts idee hoor
Miranda zit hier lokaal in het bestuur van de pvda en ze is kandidaat voor de waterschapsverkiezingen maar haar ideeën staan soms lijnrecht op die van de pvda of van de js ( de jongerenorganisatie van de pvda die veeeeeeeeeeeeeel linkser zijn dan de pvda zelf )quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:19 schreef kepler het volgende:
[..]
zie mijn post boven jou
bij verkiezingen lees ik altijd de programma's van de partijen en kies aan de hand daarvan. Het kan dus per verkiezing veel verschillen
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:44 schreef kepler het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
alles lekker?quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:45 schreef O-Ren het volgende:
[..]
![]()
Mwah, ken beter, hopelijk binnenkortquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
alles lekker?
ik zou zonder te twijfelen op Kerry stemmen als ik deze punten zie. Alleen het laatste punt heb ik zo mijn twijfels over de uitvoering van Kerry, maar dat is het enigste punt.quote:Abortus
Bush is pro-life, wat wil zeggen dat hij tegen abortus is. Hij zal waarschijnlijk veel conservatieve rechters benoemen in het Hooggerechtshof, die zijn standpunt zullen steunen.
Kerry is pro-choice, hij vindt dat vrouwen zelf moeten kunnen kiezen en het recht hebben op een abortus. Hierom zal hij vooral pro-choice rechters benoemen
Belastingen
Bush wil de belastingverlagingen van de afgelopen vier jaar permanent maken. Deze verlagingen waren de afgelopen jaren een belangrijk onderdeel van zijn economisch beleid.
Kerry wil de belastingvoordelen voor de rijkste groepen (mensen die meer dan 200.000 dollar per jaar verdienen) inperken of terugdraaien. Hij zegt de middenklasse zo veel mogelijk te willen sparen.
Doodstraf
Bush is voor de doodstraf, hij ziet het als een effectief middel om criminelen af te schrikken.
Kerry is tegen, met uitzondering van terroristen.
Homohuwelijk
Bush is tegen het homohuwelijk, hij wil een grondwetwijziging doorvoeren waardoor deze verbintenissen verboden kunnen worden.
Kerry vindt ook dat het huwelijk alleen tussen man en vrouw moet plaatsvinden, maar vindt dat staten zelf mogen weten of ze homoseksuelen met elkaar in het huwelijk willen laten treden.
Irak
Bush wil op de huidige weg voortgaan en in januari verkiezingen houden. De Amerikaanse troepen moeten volgens hem nog niet teruggetrokken worden, maar juist worden versterkt.
Kerry wil zo veel mogelijk landen betrekken bij de activiteiten in Irak en de Verenigde Naties een grotere, leidende rol geven. Ook vindt hij dat er nooit meer een "preventieve oorlog" moet worden begonnen, er mag enkel geweld worden gebruikt als er direct gevaar is voor de VS.
Milieu
Bush wil het bedrijfsleven betrekken bij de milieubescherming. Hij vindt dat de natuur moet worden beschermd, maar dat dit niet ten koste mag gaan van "de kwaliteit van het Amerikaanse leven."
Kerry wil een nieuw internationaal verdrag tot stand brengen. Dit met als belangrijkste punten een vermindering van de uitstoot van broeikasgassen en een wereldwijd plan ter bescherming van zeeën.
Stamcellenonderzoek
Bush is tegen verder onderzoek en het gebruik van stamcellen van embryo’s om geneesmiddelen te ontwikkelen tegen bepaalde ziektes.
Kerry is voor de verdere toepassing van de stamcellentechniek. Hij steunde onder meer de campagne van de onlangs overleden acteur Christopher 'Superman' Reeve.
Terrorisme
Bush wil vasthouden aan de 'Patriot-act'. Dit is een speciale wetgeving waardoor terreurverdachten zonder proces en zonder officiële aanklacht langer kunnen worden vastgehouden.
Kerry wil deze wetgeving dusdanig aanpassen zodat terreurverdachten meer rechten krijgen.
Wapenbezit
Bush heeft een tienjarig verbod op automatische wapens laten verlopen. Hij wil wapenfabrikanten beschermen tegen civiele strafzaken.
Kerry wil het verbod op automatische wapens vernieuwen. Ook wil hij meer veiligheidsvoorschriften voor wapengebruik.
Werkgelegenheid
Bush rekent erop dat een combinatie van belastingverlagingen en investeringen in onderwijs het aantal banen zal laten groeien.
Kerry wil vooral investeren in nieuwe technologieën en hightech industrieën om nieuwe banen te creëren.
alles kan als je maar wilquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Mwah, ken beter, hopelijk binnenkort
Met jou?
mzzlsquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef O-Ren het volgende:
sorry ga lekker slapen.
Tot morgen![]()
Nee, en dat zit er ook niet meer inquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:56 schreef kepler het volgende:
[..]
alles kan als je maar wil
met mij ook goed
heb je nu al xbox-live
quote:Op dinsdag 2 november 2004 22:57 schreef O-Ren het volgende:
sorry ga lekker slapen.
Tot morgen![]()
Niet het nieuws waar ik wakker mee wil worden...quote:Op woensdag 3 november 2004 06:09 schreef chibibo het volgende:
Nu niet meer, het moet wel heel raar lopen, wil het Bush niet worden.
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:05 schreef Magneet het volgende:
Slurfer natuurlijk
quote:Op woensdag 3 november 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Raadsel
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,......... wie is het rondste en dikste varkentje van het land ?
kom maar met die lijst danquote:Op woensdag 3 november 2004 08:05 schreef Magneet het volgende:
Slurfer natuurlijkStrol ben ik dan de enige linkse die blij is als Bush blijft en Kep ik heb dergelijke lijsten ook gezien maar dan pro-Kerry
Ik heb je mailadres hier niet, heb hem naar je thuisadres gestuurd!quote:Op woensdag 3 november 2004 08:34 schreef Bastard het volgende:
Strol.. ik weet nog steeds niet waar je huis woont.. meel me ff op mn werk.
als ik ze nog zou kunnen vinden zou ik het doenquote:Op woensdag 3 november 2004 08:40 schreef kepler het volgende:
[..]
kom maar met die lijst dan
Ja godver, ik heb thuis geen printer voor de routebeschrijving. Dus rommel wel aan dan, Nieuw Vennep zal niet zo groot wezen.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb je mailadres hier niet, heb hem naar je thuisadres gestuurd!
Hoe laat spreken we af?
Is niet zo moeilijk te vinden Gijs.quote:Op woensdag 3 november 2004 08:48 schreef Bastard het volgende:
Ja godver, ik heb thuis geen printer voor de routebeschrijving. Dus rommel wel aan dan, Nieuw Vennep zal niet zo groot wezen.
Hoe laat? Ergens na eten
niggaquote:Op woensdag 3 november 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Subtle
Lullig voor hem.
:')quote:Op woensdag 3 november 2004 08:02 schreef Chocobo het volgende:
Raadsel
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand,......... wie is het rondste en dikste varkentje van het land ?
Gruwelijk... echt afschuwelijk.... op de voorpagina van de telegraaf ook...quote:Op woensdag 3 november 2004 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
Foto toont messen in lichaam Theo Van Gogh
Die foto![]()
![]()
En weer die klote-moskee in Amsterdam!
?quote:Op woensdag 3 november 2004 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
Subtle
Lullig voor hem.
Ik vind dat wel terecht,....... zien hoe de situatie nu echt is. Een foto zegt meer dan duizend woorden !quote:Op woensdag 3 november 2004 09:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gruwelijk... echt afschuwelijk.... op de voorpagina van de telegraaf ook...
Ja iddquote:Op woensdag 3 november 2004 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
?
door een foutje een plaatje van zijn server op de FP geplaatst. En nu zit tie over zijn limiet heen thuisquote:Op woensdag 3 november 2004 09:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Ja maar de telegraaf doet het niet om die reden volgens mij... ik vind het niet kunnen t.o.v de familie en vrienden..quote:Op woensdag 3 november 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind dat wel terecht,....... zien hoe de situatie nu echt is. Een foto zegt meer dan duizend woorden !
Nadeel van BN'er zijnquote:Op woensdag 3 november 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar de telegraaf doet het niet om die reden volgens mij... ik vind het niet kunnen t.o.v de familie en vrienden..
Gruwelijk!!
Tie ook.quote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
door een foutje een plaatje van zijn server op de FP geplaatst. En nu zit tie over zijn limiet heen thuis
dom, zwart, lui, laag iq, 5 letters.... wat is dat?quote:Op woensdag 3 november 2004 08:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]heb je niet iets moeilijkers??
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
door een foutje een plaatje van zijn server op de FP geplaatst. En nu zit tie over zijn limiet heen thuis
Boodschappenlijstje misschienquote:Op woensdag 3 november 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nadeel van BN'er zijnHet hoort er bij.... maar dat vind ik
![]()
Laat ze maar zien hoe gruwelijk dit is....
En tevens wil ik weten wat er op dat papiertje stond
ik denk de afrekeningquote:Op woensdag 3 november 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Ja tuurlijk... ik heb die nieuwsgierigheid ook... dat zal ik niet ontkennen...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
whahahahaquote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef kepler het volgende:
[..]
*gunt*quote:Op woensdag 3 november 2004 10:00 schreef kepler het volgende:
naar de bieb voor studie
Wat doe je:quote:Op woensdag 3 november 2004 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Boodschappenlijstje misschien
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:01 schreef Quinny het volgende:
Ja ook een goede morgen allemaal
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:02 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Je zoon is veilig op de creche!!!![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:52 schreef Chocobo het volgende:
PoP2 XboxLive details
http://xbox.ign.com/articles/562/562959p1.html
[afbeelding]
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gaat hem op de blokkendoos gamen ?![]()
Dan heb je een klein beetje pech lieve Quinnyquote:Op woensdag 3 november 2004 10:06 schreef Quinny het volgende:
ik wil niet dat Bush wint
Nee hij moest wel huilen toen Cho hem aan de crecheleidster gaf... aaacchhh..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]Gelukkig
Ging die huilen of vond die het allemaal wel best?
Maar dan krijgen we allemaal een hele grote pechquote:Op woensdag 3 november 2004 10:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je een klein beetje pech lieve Quinny
wat dacht je van zijn zoon??? zie je fucking je vader daar liggen met een mes in zijn borstquote:Op woensdag 3 november 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar de telegraaf doet het niet om die reden volgens mij... ik vind het niet kunnen t.o.v de familie en vrienden..
Gruwelijk!!
Ahhh... gelukkig is het na 2 tellen alweer over bij hemquote:Op woensdag 3 november 2004 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee hij moest wel huilen toen Cho hem aan de crecheleidster gaf... aaacchhh..
quote:Op woensdag 3 november 2004 09:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
dom, zwart, lui, laag iq, 5 letters.... wat is dat?
ik ook niet.... maar ach.... we zien het over 4 jaar wel.... iedereen denkt dat die mongool goed bezig is tegen het terrorisme, maar het enige wat hij doet is het probleem verergeren en hij heeft niet door dat de moslims hem gewoon misbruiken....quote:Op woensdag 3 november 2004 10:06 schreef Quinny het volgende:
ik wil niet dat Bush wint
Ja precies... vreselijk... wat die kleine ziet het toch.... GRUWELIJK!!quote:Op woensdag 3 november 2004 10:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wat dacht je van zijn zoon??? zie je fucking je vader daar liggen met een mes in zijn borst![]()
![]()
Die vond je al wat moeilijker he..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]neger??
vind ik ook niet....... precies hetzelfde met Pim Fortuyn, de Telegraaf was ook de krant die de gruwelijkste foto's liet zien, dit heeft geen journalistieke meerwaarde.... je kan ook foto's publiceren als hij bedekt is met een laken, uit respect voor dode en naar zijn nabestaanden toe.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja precies... vreselijk... wat die kleine ziet het toch.... GRUWELIJK!!
Ik kijk die foto's ook wel... maar eigenlijk zouden ze zoiets niet moeten doen bij zo'n grote krant!!!
ik moest de lettertjes ff tellenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die vond je al wat moeilijker he..
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
slurfer, brown
Trio?
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:30 schreef Thor-Nexium het volgende:
.........................................................................................![]()
DE MENSHEID IS EEN PARASIET .... WIJ CONSUMEREN EN MOORDEN TOT WIJ NIET MEER ZIJN.
Ben niet trots een mens te zijn.
Waar gaat dit heen , is dit de wereld waar onze kinderen in moeten opgroeien.
Wanneer oh waneer,
gaan wij nadenken.
Wanneer oh wanneer,
vertel het mij oh Heer.
R.I.P. all you victims of our stupid humanity.
"Mee eens is"quote:Op woensdag 3 november 2004 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook niet.... maar ach.... we zien het over 4 jaar wel.... iedereen denkt dat die mongool goed bezig is tegen het terrorisme, maar het enige wat hij doet is het probleem verergeren en hij heeft niet door dat de moslims hem gewoon misbruiken....hij is gewoon de puppet van de moslims.... die hebben er alleen maar baat bij als die idioot aanblijft.
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 november 2004 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
slurfer, brown
Trio?
Precies... ik ben het met je eens..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vind ik ook niet....... precies hetzelfde met Pim Fortuyn, de Telegraaf was ook de krant die de gruwelijkste foto's liet zien, dit heeft geen journalistieke meerwaarde.... je kan ook foto's publiceren als hij bedekt is met een laken, uit respect voor dode en naar zijn nabestaanden toe.
Het maakt nl toch geen fuck uit voor de reactie van de medelanders, mensen kijken naar die foto oooohhh wat erg toch......... bakkie iemand???
Ik denk dat zijn zoontje daar wel heel erg goed in begeleid word. Of de telegraaf het nou in de krant zet of bv een klasgenootje van school print zoiets van internet en laat hem aan hem zien. Hij zal het toch een keer te zien krijgen. Hoe vreselijk het ook is.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja precies... vreselijk... wat die kleine ziet het toch.... GRUWELIJK!!
Ik kijk die foto's ook wel... maar eigenlijk zouden ze zoiets niet moeten doen bij zo'n grote krant!!!
Het zullen niet alleen de journalisten zijn denk ik die foto's makenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
vind ik ook niet....... precies hetzelfde met Pim Fortuyn, de Telegraaf was ook de krant die de gruwelijkste foto's liet zien, dit heeft geen journalistieke meerwaarde.... je kan ook foto's publiceren als hij bedekt is met een laken, uit respect voor dode en naar zijn nabestaanden toe.
Het maakt nl toch geen fuck uit voor de reactie van de medelanders, mensen kijken naar die foto oooohhh wat erg toch......... bakkie iemand???
Nederland is de kontekruiper van Amerika, alles wat Amerika zal doen, daar zal Nederland achter staan, dus ook medeverantwoordelijk. Daarom verwacht ik dat er hier ook wel het één en ander gaat gebeuren en dan zal er wel weer een toespraak komen met: het kan en mag niet gebeurenquote:Op woensdag 3 november 2004 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
"Mee eens is"
Als Bush wint gaat er over een jaar ofzo iets heel ergs gebeuren. En dat maakt me somber. Ook omdat wij daar ook de dupe van worden en daar hoeven wij niet eens een aanslag voor te krijgen.
Ja... er zit wel weer iets aan te komen... maar ja.. die schimmelbaarden hebben ook al wereldnieuws als ze alleen maar zeggen dat er "iets" aankomt.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
"Mee eens is"
Als Bush wint gaat er over een jaar ofzo iets heel ergs gebeuren. En dat maakt me somber. Ook omdat wij daar ook de dupe van worden en daar hoeven wij niet eens een aanslag voor te krijgen.
nee, dat zijn het ook niet, waarschijnlijk is deze foto gemaakt door een toevallige voorbijganger ( ramptoerist ) die het verkocht heeft aan de Telegraaf, maar het is wel de redactie van de Telegraaf die besluit om deze foto op de voorpagina te plaatsen.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zullen niet alleen de journalisten zijn denk ik die foto's maken
Is zo... maar toch vind ik dat daar wel op gelet moet worden.. wij zijn die foto snel weer vergeten.. maar de familie en vrienden eeeecht niet..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:40 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn zoontje daar wel heel erg goed in begeleid word. Of de telegraaf het nou in de krant zet of bv een klasgenootje van school print zoiets van internet en laat hem aan hem zien. Hij zal het toch een keer te zien krijgen. Hoe vreselijk het ook is.
quote:Op woensdag 3 november 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
waarschijnlijk zal ik ook een foto hebben gemaakt als ik daar was
dat is toch geen pluspunt???quote:Op woensdag 3 november 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... er zit wel weer iets aan te komen... maar ja.. die schimmelbaarden hebben ook al wereldnieuws als ze alleen maar zeggen dat er "iets" aankomt.
Maar ik denk dat zoiets ook met Kerry zou kunnen gebeuren... het blijft toch amerika...
Ik ben het zeker met je eens... Bush maakt het wel erger ja...
Plus punt is wel weer dat hij heeeeel veel geld krijgt voor de strijd tegen terrorisme..
Maar het geldpotje raakt toch een keer op en dat is juist wat ze willen.quote:Op woensdag 3 november 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... er zit wel weer iets aan te komen... maar ja.. die schimmelbaarden hebben ook al wereldnieuws als ze alleen maar zeggen dat er "iets" aankomt.
Maar ik denk dat zoiets ook met Kerry zou kunnen gebeuren... het blijft toch amerika...
Ik ben het zeker met je eens... Bush maakt het wel erger ja...
Plus punt is wel weer dat hij heeeeel veel geld krijgt voor de strijd tegen terrorisme..
Je hebt toch geld nodig?? Hoe moet je het anders doen?quote:Op woensdag 3 november 2004 10:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is toch geen pluspunt???dat geld is op een gegeven moment ook op..... wat krijg je dan?? economische crisis, inflatie..... en niet alleen in Amerika
De taktiek van de Bin Laden is gewoon Amerika arm maken..... zij kunnen dit eeuwig volhouden..... weet je hoeveel geld zij hebben?? .......daar is de 70 miljard van Bush niks bij vergeleken....
Ja dat geld raakt een keer op idd... maar ja... je hebt het wel hard nodig..quote:Op woensdag 3 november 2004 10:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar het geldpotje raakt toch een keer op en dat is juist wat ze willen.
geld heb je nodig ja.... maar waar haal je dat geld vandaan??? waar stel je je prioriteiten??? zoals Quinny zegt: het geldpotje raakt op een gegeven moment ook op.....quote:Op woensdag 3 november 2004 10:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt toch geld nodig?? Hoe moet je het anders doen?
Geen geld = minder veiligheid...
Bush moet eens minder geld aan het leger uitgeven... dat scheelt zooo veel geld.. en dat steken in national security... toch?
quote:Elton John stapt in huwelijksbootje
AMSTERDAM - De Britse popster Elton John gaat binnenkort trouwen met zijn levensgezel David Furnish. "Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest", aldus de 57-jarige zanger dinsdag in het Duitse showbizzmagazine Gala.
Elton John zegt dat hij in het verleden "als een wild dier" heeft geleefd, met een leven vol drugs, alchohol en getekend door depressies en zelfmoordpogingen. "Vandaag de dag ben ik blij dat ik die persoon niet meer ben".
De zanger zegt dat door de relatie met de 40-jarige Furnish zijn leven in rustiger vaarwater is gekomen. "Een leven zonder hem kan ik mij niet voorstellen", aldus Sir Elton.
Ja.. dat is helemaal waar... maarja... ze moeten!!quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geld heb je nodig ja.... maar waar haal je dat geld vandaan??? waar stel je je prioriteiten??? zoals Quinny zegt: het geldpotje raakt op een gegeven moment ook op.....
dat is precies waar Bin Laden mee bezig is.....
Haal je economie-boeken erbij. Het is geen geld-potje.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:03 schreef mr_Brown het volgende:
geld heb je nodig ja.... maar waar haal je dat geld vandaan??? waar stel je je prioriteiten??? zoals Quinny zegt: het geldpotje raakt op een gegeven moment ook op.....
dat is precies waar Bin Laden mee bezig is.....
Ja maar als je van de goedheid van de amerikaanse burger uitgaat... dan is die wereld niet te verbeteren...quote:Op woensdag 3 november 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
geld heb je niet nodig om veiligheid te garanderen..... dat begint bij de mens en bij het individu...... Amerika kan zijn eigen interne veiligheid niet eens garanderen....... criminaliteit is nog nooit zo hoog geweest....
ik geef 2 kamelen en een varken voor die tank daaro en 50 kippen voor die stinger raketquote:Op woensdag 3 november 2004 11:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja maar als je van de goedheid van de amerikaanse burger uitgaat... dan is die wereld niet te verbeteren...
Plus als je wilt beginnen bij het individu heb je ook geld nodig... voorlichting... oplossen van probleem wijken.. enz enz... het is een bodemloze put aan het worden...
Geld... slechtste uitvinding ooooit...
Snacks ookquote:Op woensdag 3 november 2004 11:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geld... slechtste uitvinding ooooit...
Thanks voor deze mededeling..quote:Op woensdag 3 november 2004 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik geef 2 kamelen en een varken voor die tank daaro en 50 kippen voor die stinger raket
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snacks ook
gast.... dat doen ze altijd als het slecht gaat met de economie.... als het slecht gaat met de binnenlandse economie gaan ze maar ergens oorlog voeren en pompen ze geld in de militaire industrie... maar is dat de oplossing????quote:Op woensdag 3 november 2004 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal je economie-boeken erbij. Het is geen geld-potje.Een heleboel van dat geld krijgen ze weer terug door middel van belastingen. Bush kiest ervoor om in tijden dat het economisch slecht gaat de overheidsuitgaven te vergroten, in dit geval door veel geld in het industrieel-militair complex te steken.
Bush doet geen klote gijs..... hij is de puppet.... The bigger picture word gerund door de zakenmensen van Amerika, de joden, de moslims.... hij is alleen maar een puppet.... een nobody met teveel macht.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:14 schreef Strolie75 het volgende:
En zoals ik al zei, Bush is niet dom, hij komt alleen zo over. Hij is in elk geval koersvast, wat zijn motieven ook zijn, en dat zie ik momenteel liever dan zo'n draaikont als Kerry.
Amerika is in theorie het armste land ter wereld... met een schuld van 10.000en miljarden dollarsquote:Op woensdag 3 november 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gast.... dat doen ze altijd als het slecht gaat met de economie.... als het slecht gaat met de binnenlandse economie gaan ze maar ergens oorlog voeren en pompen ze geld in de militaire industrie... maar is dat de oplossing????
Duik maar eens in je geschiedenis boeken en niet in je economie boeken..... elke keer als het economisch slecht ging met Amerika zijn ze ergens op de wereld een oorlogje begonnenen hebben ze daarmee de problemen opgelost?? nee.... ze hebben de problemen alleen maar verplaatst of opgeschort
Lachen toch.. oorpulkstokje van mequote:Op woensdag 3 november 2004 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Die anal-yses hier ooooooook
Het zijn enorme bedragen. Maar gezien hun bruto nationaal product is het procentueel vergelijkbaar met de staatschuld van Nederland. Ook het begrotingstekort is procentueel gezien maar iets hoger dan in Nederland.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:20 schreef silver-surfer het volgende:
Amerika is in theorie het armste land ter wereld... met een schuld van 10.000en miljarden dollars![]()
Ziek .....
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Die anal-yses hier ooooooook
Gijs, ik ben maar wat blij dat de grootste (miltaire) grootmacht een westerse democratie is. En dan beginnen van die oorlogen valt wel mee (Irak buiten beschouwing gelaten). Ze hebben toch mooi Europa bevrijd van eerst de Duitsers en toen de Russische dreiging.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
gast.... dat doen ze altijd als het slecht gaat met de economie.... als het slecht gaat met de binnenlandse economie gaan ze maar ergens oorlog voeren en pompen ze geld in de militaire industrie... maar is dat de oplossing????
Duik maar eens in je geschiedenis boeken en niet in je economie boeken..... elke keer als het economisch slecht ging met Amerika zijn ze ergens op de wereld een oorlogje begonnenen hebben ze daarmee de problemen opgelost?? nee.... ze hebben de problemen alleen maar verplaatst of opgeschort
alleen jammer dat zij met hun economie de wereldeconomie beïnvloeden....quote:Op woensdag 3 november 2004 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het zijn enorme bedragen. Maar gezien hun bruto nationaal product is het procentueel vergelijkbaar met de staatschuld van Nederland. Ook het begrotingstekort is procentueel gezien maar iets hoger dan in Nederland.![]()
ja... maar waarom????? in eerste instantie wilden ze nietquote:Op woensdag 3 november 2004 11:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik ben maar wat blij dat de grootste (miltaire) grootmacht een westerse democratie is. En dan beginnen van die oorlogen valt wel mee (Irak buiten beschouwing gelaten). Ze hebben toch mooi Europa bevrijd van eerst de Duitsers en toen de Russische dreiging.
Wat doet die Stomme apenkop in je icoonquote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als Bush blijft, daalt de dollarkoers dan?
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doet die Stomme apenkop in je icoon
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:36 schreef Bastard het volgende:
Nog een week voorHALO2
Weten jullie al iets voor dat teken op de arm? Ik dacht aan een stierenkop
Over 2 weken komt de Nintendo DS uit in Amerika, en ik importeer hemquote:Op woensdag 3 november 2004 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat doet die Stomme apenkop in je icoon
Gijsquote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef Bastard het volgende:
adres
Gijs...heb je weer naar Femke Halsema zitten luisteren?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
ja... maar waarom????? in eerste instantie wilden ze niettotdat het economisch slecht ging met Amerika en ze doorhadden dat ze dmv oorlog hun binnenlandse economie weer omhoog konden werken....
en als dank hiervoor mogen nu alle europese landen kruipen voor Amerika![]()
Huillie, als jij niet had gereageerd had iedereen een vraagteken .quote:Op woensdag 3 november 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs
Haal weg.
Gister op tv nog een gesprek zitten kijken met Jeroen Pauw, Femke en Mat. Ze waren het gewoon met elkaar eensquote:Op woensdag 3 november 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...heb je weer naar Femke Halsema zitten luisteren?![]()
Zoiets op je arm:quote:Op woensdag 3 november 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
we moeten wel een coole logo hebben ja
Ja! Cool! Alle toffe foto's bij elkaarquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Quinny het volgende:
Sjo check www.daantjeb.beebiesite.nl
Alleen moet je me vanavond even helpen met een foto te plaatsen
?quote:Op woensdag 3 november 2004 11:27 schreef Bastard het volgende:
Lepelbladstraat
wat coolquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Quinny het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...heb je weer naar Femke Halsema zitten luisteren?![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Quinny het volgende:
Denk na oookquote:Op woensdag 3 november 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]denk na gijs, er zijn mensen die wel een eigen mening kunnen vormen zonder zich te laten beïnvloeden door anderen
Alleen als ik het gratis wil houden, mag ik maar 2 foto's plaatsenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja! Cool! Alle toffe foto's bij elkaar!
Dat forum is trouwens ook wel mooier dan FOK!forumhttp://www.beebiesite.nl/forum/
OHWWWquote:Op woensdag 3 november 2004 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet wat we fout deden de vorige keer. De naam Daan was er al. Dan maar daantjebquote:Op woensdag 3 november 2004 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]![]()
anders moet je een site maken op groeps.msn.com dat is wel gratis geloof ikquote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen als ik het gratis wil houden, mag ik maar 2 foto's plaatsen.
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:47 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alleen als ik het gratis wil houden, mag ik maar 2 foto's plaatsen.
Ik respecteer je mening Gijs.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:45 schreef mr_Brown het volgende:denk na gijs, er zijn mensen die wel een eigen mening kunnen vormen zonder zich te laten beïnvloeden door anderen
wat coooool zegquote:Op woensdag 3 november 2004 11:42 schreef Quinny het volgende:
Maar hier kan ik zijn groeicurve enzo bijhouden.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:49 schreef Nadientje het volgende:
[..]
anders moet je een site maken op groeps.msn.com dat is wel gratis geloof ikbelachelijk zeg dat je ervoor moet betalen tegenwoordig
Die Gijs Gids ookquote:Op woensdag 3 november 2004 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OHWWWNu snap ik hem,... moest even teruglezen
het enge is gewoon dat Amerika gewoon de wereld beheerst..... alles wat die mongolen daar besluiten heeft directe invloed op de rest van de wereldquote:Op woensdag 3 november 2004 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening Gijs.Vind hem alleen een beetje ongenuanceerd. Tuurlijk doet de VS veel uit eigen belang en is Bush een marionet. Maar ik mag hopen dat er toch nog wel iets van idealisme bij komt kijken. Waarneid zal wel ergens in het midden liggen denk ik.
Overigens doe ik je linkse billen nog steeds.
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die Gijs Gids ook
Invloed op de rest van de wereld bedoel je denk ik..quote:Op woensdag 3 november 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
het enge is gewoon dat Amerika gewoon de wereld beheerst..... alles wat die mongolen daar besluiten heeft directe invloed op de rest van Amerika
en ik haaaaat hokjes... dus stop me alsjeblieft niet in een links hokje....
verder wil ik je nog steeds neuken![]()
Zo gelachen die dag ook... Wendy naar Bali, en al die fotos die er kwamen.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is ook eng, maar goed, liever de VS dan een communistisch land.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:53 schreef mr_Brown het volgende:
het enge is gewoon dat Amerika gewoon de wereld beheerst..... alles wat die mongolen daar besluiten heeft directe invloed op de rest van de wereld
Waar is dat topic trouwensquote:Op woensdag 3 november 2004 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo gelachen die dag ook... Wendy naar Bali, en al die fotos die er kwamen.
Search doen op Bali.. kom je er wel.. Maar laatste keer dat ik keek waren al veel fotos weg.quote:Op woensdag 3 november 2004 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waar is dat topic trouwens![]()
Dat vliegtuig,......... en dat uitzicht van het hotel![]()
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Invloed op de rest van de wereld bedoel je denk ik..
Ik mis dat tandenstokertje op de beebie sitequote:Op woensdag 3 november 2004 11:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar hier kan ik zijn groeicurve enzo bijhouden.
Ach ik het het best zo. Vond het gewoon grappig om te doen
Tegenwoordig moeten we meer rekening houden met Islamitische landenquote:Op woensdag 3 november 2004 11:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is ook eng, maar goed, liever de VS dan een communistisch land.
Ja dat is precies wat ik zei...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:03 schreef Bastard het volgende:
Wat ook kut is aan deze verkiezingen.. we zien dat het Amerikaanse volk liever meer oorlog heeft dan dat er sociale voorzieningen zijn.
Ook een enge gedachte.. tis geen Amerika meer uit het jaar 45.. waar ze zonder dat ze er wat bij konden winnen een wereldoorlog aangingen. Alleen maar om andere mensen te bevrijden, terwijl ze ook hadden kunnen zeggen.. laat maar.
Zoals nu in Darfur het geval is.
Concentreren op alternatieve energievoorzieningen, en dan kunnen die landen in de stront zaken wat mij betreft.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:02 schreef mr_Brown het volgende:
Tegenwoordig moeten we meer rekening houden met Islamitische landen
quote:Op woensdag 3 november 2004 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Concentreren op alternatieve energievoorzieningen, en dan kunnen die landen in de stront zaken wat mij betreft.Kom over 500 jaar nog maar eens terug, als ze ook de verlichting hebben doorgemaakt.
Alles wat Amerika doet heeft een directe invloed op de rest van de wereld. En hij hoeft Europa er niet bij te betrekken.... De meeste landen kruipen toch voor Amerika en doen overal in meequote:Op woensdag 3 november 2004 12:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar ik denk dat we hier echt niet zoveel last zullen hebben van Bush hoor... hij betrekt europa er niet zo erg mee bij nee... maar ja ,... als dat het ergste is..
Maar erg snugger is hij niet...
alleen ben ik bang dat wij dat niet meer mee zullen makenquote:Op woensdag 3 november 2004 12:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Concentreren op alternatieve energievoorzieningen, en dan kunnen die landen in de stront zaken wat mij betreft.Kom over 500 jaar nog maar eens terug, als ze ook de verlichting hebben doorgemaakt.
Hoe vind je Moshquote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef silver-surfer het volgende:
Dat rapnummer van Lange frans is best ok!! Goed nummer en goeie teksten!!!
vind het nummer ook wel ok ja.... en dat extra couplet over Theo is ook wel ok.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:11 schreef silver-surfer het volgende:
Dat rapnummer van Lange frans is best ok!! Goed nummer en goeie teksten!!!
Ik heb er in ieder geval geen reet van gemerkt qua economie toe bush aan de macht kwam..quote:Op woensdag 3 november 2004 12:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Alles wat Amerika doet heeft een directe invloed op de rest van de wereld. En hij hoeft Europa er niet bij te betrekken.... De meeste landen kruipen toch voor Amerika en doen overal in mee
9-11 is het mooiste excuus wat het bedrijfsleven kon gebruiken.quote:Op woensdag 3 november 2004 12:17 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen reet van gemerkt qua economie toe bush aan de macht kwam..
Ja 9-11 heeft wel wat achter gelaten....
Maar deze economische dip zat er toch aan te komen... met of zonder bush...
Kan hem niet luisteren hier...quote:Op woensdag 3 november 2004 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe vind je Mosh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |