abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23153136
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:37 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

iedereen maakt nu misbruik van dat zinnetje 'vrijheid van mening uiting' iedereen mag zeggen wat ze willen dus ook maar even iedereen gaan discrimineren! DAAR gaat het fout en gelukkig zien de modjes dat ook.
ja ok en idd de dingen die ik gelezen heb over de 2e wereld oorlog vond ik ook fout. laat dat voorop staan ik ben tegen nazi`s en tegen rasicme maar ook TEGEN het moslim "geloof" het is namelijk geen geloof het is een secte/criminele organisatie die uit dit land gebannen zou moeten worden.

dat is alles en dat heb ik in een post gezet, mooi dat er een slotje kwam

islam moet verboden worden!
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_23153197
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:38 schreef Dagonet het volgende:
Gewoneman,

Dat topic van jou stond in POL en is gesloten door een FA, zoek het maar met haar uit.
oops sorry verkeerde
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 7 november 2004 @ 22:43:41 #53
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23153200
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja ok en idd de dingen die ik gelezen heb over de 2e wereld oorlog vond ik ook fout. laat dat voorop staan ik ben tegen nazi`s en tegen rasicme maar ook TEGEN het moslim "geloof" het is namelijk geen geloof het is een secte/criminele organisatie die uit dit land gebannen zou moeten worden.

Moslims zijn geen secte, maar zon randebiel als die mohammed B maakt misbruik van zijn geloof. In de regels van de koran staat niet voor niks dat kwaad niet met kwaad mag worden bestreden en zeker niet tijdens de vastenmaand! Die moslims doen dus dingen die NIET volgens hun geloof zijn en nemen daardoor EIGENLIJK afstand van hun geloof, alleen doen ze het zogenaamd in de naam van allah..
OJAAJOH?
  zondag 7 november 2004 @ 22:45:11 #54
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23153244
maar goed, laten we ook hier maar weer ontopic doen de modjes hebben al een zware avond achter de rug
OJAAJOH?
pi_23153291
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:41 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Mijn mening is, en ik zeg dat zelden ofschoon er over het algemeen aanleiding genoeg toe is, dat je een geperverteerde randdebiel bent en dat een user zoals jij per direct de toegang tot Fok! ontzegd dient te worden.
I´m back.
  zondag 7 november 2004 @ 22:47:12 #56
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23153315
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:45 schreef hellmondunited het volgende:
maar goed, laten we ook hier maar weer ontopic doen de modjes hebben al een zware avond achter de rug
Maak daar maar gerust week van
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23153343
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Geef mij dan ook maar een ban hoor.
I´m back.
  zondag 7 november 2004 @ 22:49:57 #58
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23153419
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Dagonet het volgende:

[..]

sterkte (ook nog voor de komende tijd )
OJAAJOH?
  zondag 7 november 2004 @ 23:03:59 #59
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23153803
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geef mij dan ook maar een ban hoor.
Kom op zeg, er zijn er al te weinig van jouw soort, mensen die hun punt over kunnen brengen zonder te gaan ruziën en schreeuwen.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_23153841
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:03 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kom op zeg, er zijn er al te weinig van jouw soort, mensen die hun punt over kunnen brengen zonder te gaan ruziën en schreeuwen.
Nee, sorry, dacht dat hellmondunited een ban had.
I´m back.
  zondag 7 november 2004 @ 23:07:45 #61
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_23153875
quote:
Op zondag 7 november 2004 23:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, sorry, dacht dat hellmondunited een ban had.
haha nee ik zei iets over dat ze zo wel een fijne avond hebben, maar hij bedoelde dat het heel de week al zo is ipv alleen deze avond
OJAAJOH?
pi_23156979
loedertje schreef dit, je moet het zelf er maar even uithalen wie wat nou schreef heb geen zin om het te ordenen

Op maandag 8 november 2004 01:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Op school leer ik geen drol, ik zit daar alleen voor me papiertje om makkelijk een baan te regelen.
Hoe kun je nu praten over omhoogknokken als je nog op school zit en nog steeds op zoek bent naar mogelijkheden om * een baan te regelen?*
quote:Alles wat ik de afgelopen 3 jaar heb geleerd heb ik mezelf aangeleerd met informatie.
Dat is bij elk mens zo hoor
quote:Ik ben nog nooit een softwarematig probleem tegen gekomen wat ik niet heb kunnen oplossen.
Ah!
Uitdaging.
Kom je zometeen ff naar NWS SlowChat #6 ?

Kunnen we hier nog ff ontopic gaan .

Loedertje luistert is ff naar mijn
Ik heb op een stuk of 7 scholen gezeten in me leven, ben opgegroeid op de straat, ik ging op me 17de het huis uit. Ik heb mijzelf echt wel omhoog geknokt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 8 november 2004 @ 01:59:33 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_23157010
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:57 schreef JohnDope het volgende:

Ik heb op een stuk of 7 scholen gezeten in me leven, ben opgegroeid op de straat, ik ging op me 17de het huis uit. Ik heb mijzelf echt wel omhoog geknokt.
Hoe kom je dan aan je extreem-rechtse gedachtegoed ? Ben je op straat diverse malen in elkaar geslagen o.i.d. door een aantal Marokkanen?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 8 november 2004 @ 02:00:07 #64
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23157015
Daar hebben we dus het SC topic voor mensen
pi_23157030
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hoe kom je dan aan je extreem-rechtse gedachtegoed ? Ben je op straat diverse malen in elkaar geslagen o.i.d. door een aantal Marokkanen?

Ik ben niet extreemrechts, dat weet jij ook wel.
Als jij een date met een lekkere marokkaansechick voor mij kan regelen dan ga ik zo uit met haar.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23157049
quote:
loedertje schreef dit, je moet het zelf er maar even uithalen wie wat nou schreef heb geen zin om het te ordenen

Op maandag 8 november 2004 01:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Op school leer ik geen drol, ik zit daar alleen voor me papiertje om makkelijk een baan te regelen.
Hoe kun je nu praten over omhoogknokken als je nog op school zit en nog steeds op zoek bent naar mogelijkheden om * een baan te regelen?*
quote:Alles wat ik de afgelopen 3 jaar heb geleerd heb ik mezelf aangeleerd met informatie.
Dat is bij elk mens zo hoor
quote:Ik ben nog nooit een softwarematig probleem tegen gekomen wat ik niet heb kunnen oplossen.
Ah!
Uitdaging.
Kom je zometeen ff naar NWS SlowChat #6 ?

Kunnen we hier nog ff ontopic gaan .

En daarom zou ik bij jou in het krijt staan?

En daarom mag jij die a-historische onzin uitslaan die je doet?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 02:03:48 #67
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23157070
quote:

Kom jij uit Rotterdam?
quote:
NWS SlowChat #6 Een prettig gesprek
pi_23157080
quote:
Op maandag 8 november 2004 02:01 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben niet extreemrechts, dat weet jij ook wel.
Als jij een date met een lekkere marokkaansechick voor mij kan regelen dan ga ik zo uit met haar.
JD, je weet toch wel dat jij eeen van mijn helden bent?
pi_23157088
quote:
Op maandag 8 november 2004 02:03 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kom jij uit Rotterdam?
[..]

NWS SlowChat #6 Een prettig gesprek
Is gewoon asotalk wat sommige in de randstad lullen.
ik kom godzijdank niet uit rotterdam ±P
pi_23157096
quote:
Op maandag 8 november 2004 02:04 schreef Monidique het volgende:

[..]

JD, je weet toch wel dat jij eeen van mijn helden bent?
Weet ik
pi_23157115
quote:
Op maandag 8 november 2004 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ga je nog reageren op Iran-Irak en Algerije? Open eens een topic over moslims die elkaar afslachten, bijvoorbeeld. Dat zou van lef getuigen, van jouw kant. Als ik zoiets doe zou het waarschijnlijk alleen maar als bashen worden opgevat.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_23157139
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mijn mening is, en ik zeg dat zelden ofschoon er over het algemeen aanleiding genoeg toe is, dat je een geperverteerde randdebiel bent en dat een user zoals jij per direct de toegang tot Fok! ontzegd dient te worden.
waarom precies ??? omdat ik tegen het bloed vergieten ben zoals moslims dat wereldwijd doen ??? enne ze bannen maar een eind raak, ga ik echt niet wakker van liggen.

sterker nog als ik wil ben ik er zo weer op
pi_23157163
quote:
Op maandag 8 november 2004 02:08 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

waarom precies ??? omdat ik tegen het bloed vergieten ben zoals moslims dat wereldwijd doen ??? enne ze bannen maar een eind raak, ga ik echt niet wakker van liggen.
Nee, omdat je geen verstand hebt.
quote:
sterker nog als ik wil ben ik er zo weer op
Terroristische actie???
I´m back.
  † In Memoriam † maandag 8 november 2004 @ 02:14:14 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_23157228
quote:
Op maandag 8 november 2004 02:11 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, omdat je geen verstand hebt.
leg dan eens uit wat er zo vreselijk is aan mij.
quote:
Terroristische actie???
nee hoor wat handige trucs niet meer niet minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')