abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2004 @ 20:35:51 #51
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23295609
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:23 schreef MajesticZ het volgende:
ja dat klopt... Hierin wordt door 4 officiers bepaald of ze je toelaten tot het KMA. Moet je goed op voorbereid zijn, want er wordt verwacht dat je veel kennis heb over actuele zaken. Duurt ongeveer 1 uur...
Hoe bedoel je actuele zaken? De dingen die in het nieuws zijn?

Als dat zo is zal ik voortaan maar eens het nieuws gaan kijken
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 13 november 2004 @ 22:39:49 #52
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_23296935
"wie is er laatst vermoord in amsterdam"
Widening the bell curve.. one step at a time
  zaterdag 13 november 2004 @ 22:52:43 #53
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23297083
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:39 schreef Quickbeam het volgende:
"wie is er laatst vermoord in amsterdam"
Ow, dan, kan ik gewoon de frontpage blijven bekijken en komt het vast allemaal wel goed
pi_23299101
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 19:05 schreef MajesticZ het volgende:

[..]

lol.. psychologische test was peanuts . En je hoeft echt neit 5 dingen te noemen om in het leger te willen, voor ozver ik me nog kan herinneren had ik er maar 1 of 2.

Wat wel wat moeillijker is, is de AAC. Daar wordt je afgemaakt door de hoge piefen Ik had zellfs tijdens het gesprek een kolonel (weet ik niet meer zeker) infaterist beledigd omdat ik zei dat ik vond dat je bij de infanterie niet na hoeft te denken maar ach.. ze lieten me toch door
Nou, dan had jij mazzel want ik had een ongelofelijke kuthoer die er chagrijnig bij zat. Volgens mij geen eens een universitaire psycholoog. Ga toch koken muts!
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zondag 14 november 2004 @ 13:26:57 #55
11102 knep
Mountainfreak
pi_23304881
Voor degene die het nog willen weten:

AAC = Aanname Advies Commissie
pi_23305088
In hoeverre is eigenlijk "slim" om ná je universitaire studie naar de KMA te gaan?
pi_23305161
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 22:52 schreef Hare het volgende:

[..]

Ow, dan, kan ik gewoon de frontpage blijven bekijken en komt het vast allemaal wel goed
Je moet bijvoorbeeld weten waar het Nederlandse eger geplaatst is in de wereld , SFOR enzo. Ook moet je uitgebreid over de opleiding kunenn vertellen welke modules je moet volgen gedurende de hele opleiding. AMO (algemene Militaire Opleiding, dit is standaard voor elke soldaat in nederland), ALO (algemene Luitenant opleiding), AKO (algemene Kader opleiding), Militaire Bedrijfskunde enz... Zie www.kma.nl
De naam weten van de Minister van defensie is ook wel handig, aangezien dit je baas gaat worden die al jou lieve centjes verzorgt.

En ik weet niet welke richting je op zou willen gaan, ik raad je zowieso aan zeker 3 maandjes te gaan fitnessen voor de Geneeskundige keuring. Vergeet je rug niet

En AAC is idd Aanname Advies Commisie
pi_23305180
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
In hoeverre is eigenlijk "slim" om ná je universitaire studie naar de KMA te gaan?
Heel slim. Je mag de opleiding dan verkort doen. Ipv 4 jaar duurt je opleiding als ik het goed heb nog maar 2,5 jaar. Je bent dan meteen luitenant.
pi_23305314
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef MajesticZ het volgende:

[..]

Heel slim. Je mag de opleiding dan verkort doen. Ipv 4 jaar duurt je opleiding als ik het goed heb nog maar 2,5 jaar. Je bent dan meteen luitenant.
Klinkt interessant.
Ik heb het eigenlijk altijd serieus overwogen om bij de KMA te gaan, uiteindelijk toch (bewust) voor rechten gekozen. Als ik rechten afmaak, en dan KMA doe, dan biedt me dat volgens mij best wat mogelijkheden. En sowieso hoop ik dan wat discpline mee te krijgen, waar ik later ook profijt van kan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2004 13:54:50 ]
  zondag 14 november 2004 @ 14:23:10 #60
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23306051
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:44 schreef MajesticZ het volgende:

[..]

Je moet bijvoorbeeld weten waar het Nederlandse eger geplaatst is in de wereld , SFOR enzo. Ook moet je uitgebreid over de opleiding kunenn vertellen welke modules je moet volgen gedurende de hele opleiding. AMO (algemene Militaire Opleiding, dit is standaard voor elke soldaat in nederland), ALO (algemene Luitenant opleiding), AKO (algemene Kader opleiding), Militaire Bedrijfskunde enz... Zie www.kma.nl
De naam weten van de Minister van defensie is ook wel handig, aangezien dit je baas gaat worden die al jou lieve centjes verzorgt.

En ik weet niet welke richting je op zou willen gaan, ik raad je zowieso aan zeker 3 maandjes te gaan fitnessen voor de Geneeskundige keuring. Vergeet je rug niet

En AAC is idd Aanname Advies Commisie
Qua fitheid zit het allemaal wel goed. Doe elke dag hardlopen. Kracht kan je er zo bijtrainen
Alleen dat hele gezeik over de actualiteit enzo vind ik maar een beetje matig, moet je godver de hele site van binnen en buiten kennen
Wat maakt het jou een betere officier als je weet waar wat geplaatst is enzo
pi_23306170
quote:
Op zondag 14 november 2004 14:23 schreef Hare het volgende:

[..]

Qua fitheid zit het allemaal wel goed. Doe elke dag hardlopen. Kracht kan je er zo bijtrainen
Alleen dat hele gezeik over de actualiteit enzo vind ik maar een beetje matig, moet je godver de hele site van binnen en buiten kennen
Wat maakt het jou een betere officier als je weet waar wat geplaatst is enzo
Verkijk je er niet op qua fitheid, vooral in de ontgroeningsweek zul je het echt zwaar hebben. Reken maar op minimaal 2000 push ups. En je moet gewoon kennis van zaken hebben, dus weten wie de hoge pieten zijn in de Nederlandse krijgsmacht, conflicten en al dat soort zaken.
pi_23307116
2000 push ups... btje overdreven vind je ook niet

Je moet echt 2/3 maanden kracht training doen, ik weet niet hoe sterk jij ben natuurlijk

Er zijn 4 krachtschalen: 1 is het laagst en 4 het hoogst. Als je in schaal 4 zit kan je bijvoorbeeld bij de KCT, met schaal 3 mag je daar niet bij.
pi_23307713
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:12 schreef MajesticZ het volgende:
2000 push ups... btje overdreven vind je ook niet

Je moet echt 2/3 maanden kracht training doen, ik weet niet hoe sterk jij ben natuurlijk

Er zijn 4 krachtschalen: 1 is het laagst en 4 het hoogst. Als je in schaal 4 zit kan je bijvoorbeeld bij de KCT, met schaal 3 mag je daar niet bij.
die 2000 push ups zijn dus verspreid over de hele week he. Ik zou het zelf niet kunnen, maar mijn broertje heeft het ook maar net overleeft, in de zin dat ie even op het punt heeft gestaan om te stoppen.
  zondag 14 november 2004 @ 16:39:55 #64
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23309001
quote:
Op zondag 14 november 2004 14:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Verkijk je er niet op qua fitheid, vooral in de ontgroeningsweek zul je het echt zwaar hebben. Reken maar op minimaal 2000 push ups. En je moet gewoon kennis van zaken hebben, dus weten wie de hoge pieten zijn in de Nederlandse krijgsmacht, conflicten en al dat soort zaken.
En hoe zou je dat allemaal moeten weten dan? En wordt je dat ook nog van te voren verteld voordat je dat gesprek in gaat? Want het zou toch een beetje raar zijn als er gewoon van je wordt aangenomen dat je dat toch wel weet.
pi_23309730
quote:
Op zondag 14 november 2004 15:39 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

die 2000 push ups zijn dus verspreid over de hele week he. Ik zou het zelf niet kunnen, maar mijn broertje heeft het ook maar net overleeft, in de zin dat ie even op het punt heeft gestaan om te stoppen.
1. de ontgroening duurt geen week
2. zoveel heb ik er niet moeten doen
3. de Co tijd zoals het wordt genoemd is idd geen pretje en ik was achteraf flink ziek.
4. voor de rest mag ik er weinig over zeggen
pi_23309774
quote:
Op zondag 14 november 2004 16:39 schreef Hare het volgende:

[..]

En hoe zou je dat allemaal moeten weten dan? En wordt je dat ook nog van te voren verteld voordat je dat gesprek in gaat? Want het zou toch een beetje raar zijn als er gewoon van je wordt aangenomen dat je dat toch wel weet.
Als toekomstig officier wordt van je verwacht dat je hier zelf naar op zoek gaat Je kan zoeken op internet
pi_23313629
quote:
Op zondag 14 november 2004 17:09 schreef MajesticZ het volgende:

[..]

1. de ontgroening duurt geen week
2. zoveel heb ik er niet moeten doen
3. de Co tijd zoals het wordt genoemd is idd geen pretje en ik was achteraf flink ziek.
4. voor de rest mag ik er weinig over zeggen
Je lijkt mijn broertje wel, die doet er ook zo geheimzinnig over...
  zondag 14 november 2004 @ 19:59:34 #68
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23313860
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:50 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Je lijkt mijn broertje wel, die doet er ook zo geheimzinnig over...
En waarom zou dat geheimzinnige gedoe zijn dan

Worden ze daar allemaal anaal ontmaagd ofzo
pi_23314553
quote:
Op zondag 14 november 2004 19:59 schreef Hare het volgende:

[..]

En waarom zou dat geheimzinnige gedoe zijn dan

Worden ze daar allemaal anaal ontmaagd ofzo
Het is in ieder geval geen standaard universiteit, er zijn namelijk veel oude tradities, etiqueten en gebruiken. De details ken ik ook niet echt, omdat ze er weinig over mogen vertellen.
pi_23314701
als je zou weten wat ze in de ontgroening doen dan is er geen lol meer aan.
  zondag 14 november 2004 @ 21:45:00 #71
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23316343
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:30 schreef MajesticZ het volgende:
als je zou weten wat ze in de ontgroening doen dan is er geen lol meer aan.
Ik dacht dat al dat extreme gedoe allemaal wel een beetje voorbij was zo tegenwoordig?
pi_23316503
quote:
Op zondag 14 november 2004 21:45 schreef Hare het volgende:

[..]

Ik dacht dat al dat extreme gedoe allemaal wel een beetje voorbij was zo tegenwoordig?
Ligt eraan wat je extreem noemt, maar de ontgroening bij de KMA is heel wat anders dan die van de gemiddelde studentenvereniging.
  zondag 14 november 2004 @ 22:10:58 #73
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_23316991
de ontgroening van de KMA is heel zwaar, hoe het nu precies is weet ik niet meer maar van de verhalen van mijn vader wordt je niet vrolijk. Daar is een simpele ontgroening zoals ik die heb gelopen niks bij.
  zondag 14 november 2004 @ 23:35:31 #74
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23319284
quote:
Op zondag 14 november 2004 22:10 schreef Quickbeam het volgende:
de ontgroening van de KMA is heel zwaar, hoe het nu precies is weet ik niet meer maar van de verhalen van mijn vader wordt je niet vrolijk. Daar is een simpele ontgroening zoals ik die heb gelopen niks bij.
vertel...
pi_23323187
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef MajesticZ het volgende:

[..]

De post-academische opleiding duurt maar 1,5 jaar, misschien zelfs iets minder. Je bent dan overigens Kapitein ipv Luitenant. Bij het normale 3,5/4 jarige opleidingstraject ben je na je opleiding 2e Luitenant. Na 1 jaar ben je dan 1e Luitenant.

Ik zou wel is willen weten hoe groot de stap Kapitein -> Majoor is.
New Yorker in spe
pi_23323258
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:22 schreef Diepvriez het volgende:
Dat is dus het toppunt van domheid.
begrijp me niet verkeerd hoor. " Ik heb mijn VWO afgerond en heb drie jaartjes uni gedaan" ik ben dus hoogopgeleid, maar ik weet geen fuck wat er in de wereld om me heen gebeurt.

Dat noem ik pas dom. Wat maakt het nou uit met je diploma's als je niks van de '' buitenwereld weet'" het legers is dus echt niet voor alleen laagopgeleiden, het is als ieder ander bedrijf ook verdeeld in ranghoogtes. Zoals je bij de vuilophaalbedrijf ook mensen zitten die de universiteit afgerond hebben, heb je ze ook bij het leger zitten.

Als je al met zo'n mentaliteit het leger in wilt gaan, dan raad ik je aan je studie psychologie maar te blijven doen.
kutpost... je kent die hele gast niet dus wat zit je nou te lullen.
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
  maandag 15 november 2004 @ 10:00:46 #77
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23323421
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:46 schreef divX_Xvid het volgende:

[..]

kutpost... je kent die hele gast niet dus wat zit je nou te lullen.
Neemt niet weg dat ie wel een punt heeft. Psychologie studenten hebben vaak dit vak gekozen omdat ze met zichzelf in de knoop liggen (dat is echt zo, zijn hele studies naar gedaan) en het zeg maar voor zichzelf doen. Als men dan de studie niet afmaakt en wat anders wil gaan doen zoals in het leger gaan is dat zeker een reden om nog eens beter naar deze persoon te kijken.
Zoals ik al zei, beroepsleger/KMA is wat voor doorzetters, en je studie afmaken, dat is doorzetten!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 15 november 2004 @ 11:14:28 #78
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_23324781
hare, het verschil is dat het naast mentaal zwaar (zoals de meeste sv ontgroeningen) ook fysiek heel zwaar is. Doe je iets fout mag je 10km op en neer gaan rennen om een of andere corporaal te vertellen dat je iets fout hebt gedaan.
  maandag 15 november 2004 @ 11:21:19 #79
77188 Quickbeam
Legends only evolve
pi_23324914
Oh ja, en net zoals de ontgroeningen bij een SV moet je het niet laten voor die 2 a 3 weken afzien. Het mooie komt wel als je eenmaal door de zure appel hebt gebeten.
pi_23339364
IK moet eerlijk zeggen. Ik heb die ontgroening gedaan van KMA... En ik heb deze denk liever dan al die lompe studenten sjit ontgroeningen. Hij is misschien dan wel zwaarder (FYSIEK), maar er is nog wel veel toezicht op door professionals.
  maandag 15 november 2004 @ 23:01:12 #81
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23341765
quote:
Op maandag 15 november 2004 10:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ie wel een punt heeft. Psychologie studenten hebben vaak dit vak gekozen omdat ze met zichzelf in de knoop liggen (dat is echt zo, zijn hele studies naar gedaan) en het zeg maar voor zichzelf doen. Als men dan de studie niet afmaakt en wat anders wil gaan doen zoals in het leger gaan is dat zeker een reden om nog eens beter naar deze persoon te kijken.
Zoals ik al zei, beroepsleger/KMA is wat voor doorzetters, en je studie afmaken, dat is doorzetten!
Jahoor, daaaag

En dat betekend natuurlijk dat ik ook met mezelf in de knoop lig

Ik heb geen zin om hier te gaan uitleggen waarom ik zit te denken over stoppen met mijn studie, doet er gewoon totaal niet toe, maar zou stoppen volgens jou misschien ook te maken kunnen hebben met heel iets anders dan met jezelf in de knoop liggen?
Of heeft iedereen die stopt met z'n studie problemen en zal die nog eens goed naar zichzelf moeten kijken.

Dat heet nou een beetje met oogkleppen op denken

En om nog even de persoon voor je te quoten:
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:46 schreef divX_Xvid het volgende:

[..]

je kent die hele gast niet dus wat zit je nou te lullen.
En daar hoef ik niks meer aan toe te voegen
  maandag 15 november 2004 @ 23:04:55 #82
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23341890
quote:
Op maandag 15 november 2004 11:14 schreef Quickbeam het volgende:
hare, het verschil is dat het naast mentaal zwaar (zoals de meeste sv ontgroeningen) ook fysiek heel zwaar is. Doe je iets fout mag je 10km op en neer gaan rennen om een of andere corporaal te vertellen dat je iets fout hebt gedaan.
Met dat fysieke heb ik in z'n geheel geen probleem, het is het mentale waar ik tegenop zou kunnen zien. Ik weet niet hoe het bij de KMA is, maar als je soms hoort wat er allemaal voor gestoords met je gedaan moet en wat je zelf ook moet doen, dan vraag ik me soms toch echt wel af wat een gestoorde geesten die gasten hebben die die dingen voor je bedenken.
quote:
Oh ja, en net zoals de ontgroeningen bij een SV moet je het niet laten voor die 2 a 3 weken afzien. Het mooie komt wel als je eenmaal door de zure appel hebt gebeten.
Dat lijkt me idd ook, als je er eenmaal doorheen bent zul je daar toch wel best voldaan op terug kijken. Zo van ik heb het toch maar even gedaan
  maandag 15 november 2004 @ 23:06:21 #83
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23341930
quote:
Op maandag 15 november 2004 21:47 schreef MajesticZ het volgende:
IK moet eerlijk zeggen. Ik heb die ontgroening gedaan van KMA... En ik heb deze denk liever dan al die lompe studenten sjit ontgroeningen. Hij is misschien dan wel zwaarder (FYSIEK), maar er is nog wel veel toezicht op door professionals.
En verder dan? Heb je ook geheel de opleiding doorlopen?
pi_23353551
quote:
Op zondag 14 november 2004 20:25 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Het is in ieder geval geen standaard universiteit, er zijn namelijk veel oude tradities, etiqueten en gebruiken. De details ken ik ook niet echt, omdat ze er weinig over mogen vertellen.
Lijkt wel een studentenvereniging!?
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:07:09 #85
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23354524
Jonge alsjeBLIEFT ga niet het leger in. M'n pa zit er ook en als het aan hem lag had hij dit NOOIT gedaan als hij alles overnieuw mocht doen. Hij's wel majoor maar je doet geen fuck. Denk niet dat je die "stoere" dingen van de reclamespotjes mag doen want je bent het zo zat. Echt, doe het niet man . Van mij part vraag je m'n pa nog wat dingen als je wilt, PM me maar.
pi_23354667
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:07 schreef Max_Dark het volgende:
Jonge alsjeBLIEFT ga niet het leger in. M'n pa zit er ook en als het aan hem lag had hij dit NOOIT gedaan als hij alles overnieuw mocht doen. Hij's wel majoor maar je doet geen fuck. Denk niet dat je die "stoere" dingen van de reclamespotjes mag doen want je bent het zo zat. Echt, doe het niet man . Van mij part vraag je m'n pa nog wat dingen als je wilt, PM me maar.
Je vader kan toch ook stoppen met het werk. Als majoor zit je toch niet meer in het BBT/BOT ofzo van 10 jaar?
New Yorker in spe
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:44:14 #87
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23355467
Mjah en dan zonder salaris die opleiding gaan doen waar hij nu veel te oud voor is (45jr.)...
Het leger verdient niet zoveel dat je even snel 2 jaar zonder werk een leuke cursus kan gaan volgen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 16:45:49 #88
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23355518
quote:
Op maandag 15 november 2004 23:01 schreef Hare het volgende:
Jahoor, daaaag
En dat betekend natuurlijk dat ik ook met mezelf in de knoop lig
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het een indicatie is, en dat er daarom extra naar gekeken wordt.
quote:
Ik heb geen zin om hier te gaan uitleggen waarom ik zit te denken over stoppen met mijn studie, doet er gewoon totaal niet toe, maar zou stoppen volgens jou misschien ook te maken kunnen hebben met heel iets anders dan met jezelf in de knoop liggen?
Dat hoeft ook niet, maar je reageert wel als door wesp gestoken. Zoals gezegt, het leger en zeker KMA is wat voor doorzetters, en een studie kort voor de afronding afbreken zegt imho het een en ander over doorzetten, of liever het ontbreken ervan.
quote:
Of heeft iedereen die stopt met z'n studie problemen en zal die nog eens goed naar zichzelf moeten kijken.
Dat maak jij ervan. En als jij psychologie gestudeert hebt weet je dat dit waar is voor veel dropouts.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:39:39 #89
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23356732
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het een indicatie is, en dat er daarom extra naar gekeken wordt.
[..]

Dat hoeft ook niet, maar je reageert wel als door wesp gestoken. Zoals gezegt, het leger en zeker KMA is wat voor doorzetters, en een studie kort voor de afronding afbreken zegt imho het een en ander over doorzetten, of liever het ontbreken ervan.
[..]

Dat maak jij ervan. En als jij psychologie gestudeert hebt weet je dat dit waar is voor veel dropouts.
Jongen toch, jij denkt wel dat je alles erg goed weet of niet?

En ik heb dan ook totaal geen zin om nog verder te gaan reageren, dat geeft je alleen maar teveel credit
  dinsdag 16 november 2004 @ 17:41:48 #90
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23356787
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 16:07 schreef Max_Dark het volgende:
Volgens mij kun je altijd nog stoppen als je wilt

Ik ga dan ook zeker niet voor BOT, maar voor BBT in eerste instantie. En daarna kijken we dan wel weer verder. Misschien plak ik er zo nog 10 jaar aan vast. Misschien ook niet.
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:04:47 #91
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_23357325
Gaat lekker dan, studie stoppen, leger stoppen...
  dinsdag 16 november 2004 @ 18:16:53 #92
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23357585
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 18:04 schreef Max_Dark het volgende:
Gaat lekker dan, studie stoppen, leger stoppen...
Overdrijven is ook een vak he

Als jij eenmaal een baantje hebt blijf je er ook tot je 65e zitten zeker?
pi_23364204
Denk er ook over na.

Ik heb mijn bachelor en zo ook mijn Master aan Arhus School of Business (in Denemarken), maar twijfel er wel sterk aan of ik niet terug zou gaan naar NL om de KLu te dienen als Officier Logistiek. Maar dan verwacht ik wel een uitermate uitdagende functie.

Als ik jou was zou ik maar gewoon eens gaan kijken en luisteren wat zo'n meneer / mevrouw doet. Denk dat alleen jouw beeld daarop doorslaggevend is.
Danmark: more usefull every day!
  dinsdag 16 november 2004 @ 22:39:49 #94
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23364635
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:28 schreef Keksi het volgende:
Denk er ook over na.

Ik heb mijn bachelor en zo ook mijn Master aan Arhus School of Business (in Denemarken), maar twijfel er wel sterk aan of ik niet terug zou gaan naar NL om de KLu te dienen als Officier Logistiek. Maar dan verwacht ik wel een uitermate uitdagende functie.

Als ik jou was zou ik maar gewoon eens gaan kijken en luisteren wat zo'n meneer / mevrouw doet. Denk dat alleen jouw beeld daarop doorslaggevend is.
En dat ga ik nu dus ook doen.

Ik heb nog niet eerder zo goed nagedacht over of ik dit wel wil.
Psychologie was ook zomaar een ingeving op het laatste moment, vlak voor school begon, het is voor het eerst dat ik echt het idee heb dat dit bij me past.
Maar eerst nog even wat open dagen bijwonen. Het heeft geen haast
pi_23364756
Dit weekend is open dag bij de KMA trouwens
pi_23364837
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Dit weekend is open dag bij de KMA trouwens
Idd, ik zat te denken om maar is te gaan kijken voor de grap, moet toch nog 3 jaar economie studeren en mag pas op 12 maart voor het eerst weer deelnemen aan een selectieprocedure.
New Yorker in spe
pi_23364937
Als je een eerste jaars ziet van ongeveer 2 meter, doe hem dan de groeten.
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:01:19 #98
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23365349
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 22:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Als je een eerste jaars ziet van ongeveer 2 meter, doe hem dan de groeten.
Haha, die zal wel niet voor piloot gaan dan

Maar idd vrijdag en zaterdag open dag, vrijdag ga ik

Ow, en Jeroenus, je moet je wel eerst inschrijven voor je op de open dag mag komen
pi_23365636
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:01 schreef Hare het volgende:

[..]

Haha, die zal wel niet voor piloot gaan dan

Maar idd vrijdag en zaterdag open dag, vrijdag ga ik

Ow, en Jeroenus, je moet je wel eerst inschrijven voor je op de open dag mag komen
Ik had het al gelezen Probeer btw de vragen op www.ikkandekmaaan.nl
New Yorker in spe
  dinsdag 16 november 2004 @ 23:11:52 #100
4180 Hare
Come fly with me!
pi_23365698
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 23:09 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen Probeer btw de vragen op www.ikkandekmaaan.nl
Ah nee, niet weer.

Die had je ook al bij : werkenbijdelandmacht.nl enzo. Vreselijk zeg. Ik wil wat info op zo'n site, niet een of ander achterlijk spelletje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')