goede keuzequote:Op vrijdag 5 november 2004 10:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
volgende:
BX houden, Kawa erbij![]()
damn! leuk ding man!quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
goede keuze![]()
wanneer?
en: Kawasaki ZXR-400
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:09 schreef dnzl het volgende:
Ik wil dus meer vermogen, met de turbo vlieg je van 140 naar 190 / 220 (L.E.) paarden.
JIj rijdt jezelf vast en zeker harstikke dood he op een motor? :')quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
damn! leuk ding man!
ehm ik wil als ik 21 ben, motorrijlessen gaan volgen. (Februari 2006)
Ik zat te denken dat ik maar beter een ZXR-400 kan nemen dan, aangezien ik mezelf waarschijnlijk toch niet in de hand kan houden op een snelle motor (maar 400 moet ook rap zijn, of niet?).
Anywayz, hoop ooit nog eens een ZX6-R Ninja of een leuke ZXR 750 te bezitten![]()
mja dat is rap zatquote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
JIj rijdt jezelf vast en zeker harstikke dood he op een motor?![]()
400 is rap zat denk ik.... ca. 165kg met 65pk..
=
220km/h, 0-100 in 4.5 seconden ofzo
toch die foto posten hequote:Op zondag 7 november 2004 13:35 schreef -Xerxes- het volgende:
Huidige:
[afbeelding]
Misschien binnenkort:
[afbeelding]
Alfa Romeo 2.0TS16v Turbo Novitec met 235 pk
Fuck off, daar gaat dit topic toch over, welke auto je nu hebt en welke je wilt gaan kopenquote:Op zondag 7 november 2004 14:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toch die foto posten he
maar de foto stond al op ons netvlies gebrand.quote:Op zondag 7 november 2004 17:13 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Fuck off, daar gaat dit topic toch over, welke auto je nu hebt en welke je wilt gaan kopen
uiteraard?quote:Op zondag 7 november 2004 17:37 schreef Fiets-toeter het volgende:
uiteraard in het rood
is ie nou van jou of van je papaquote:Op zondag 7 november 2004 21:28 schreef One_conundrum het volgende:
We hebben nu een Peugeot 405 1.6i daar rijdt mijn moeder in naar haar werk, pa ging altijd op de fiets naar het werk maar moet nu naar andere provincies rijden en wil daarom deze
Volvo 850 2,5i 20V lpg automaat
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verschrikkelijk bruut ding met 170 pk jammer alleen dat het een automaat is want dan doet ie er al 10 sec over tot de 100 kmh, de handgeschakelde maar 8,9.
Nu kan ik eindelijk op tv komen bij gevaar op de weg
haha van pappa maar dat verhindert niet dat ik daar ook in ga rijden...quote:Op zondag 7 november 2004 21:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is ie nou van jou of van je papa
zou ik ook doen, maar dit topic gaat over auto's van usersquote:Op zondag 7 november 2004 21:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha van pappa maar dat verhindert niet dat ik daar ook in ga rijden...![]()
haha te laatquote:Op zondag 7 november 2004 22:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou ik ook doen, maar dit topic gaat over auto's van users
ow, sorry, ik ging er voor het gemak even vanuit dat niet alle ruim honderdduizend users van fok mijn auto al kende en ik had geen zin in replies als: "Hey, maar welke auo rij je nu dan?!?!?!?"quote:Op zondag 7 november 2004 17:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar de foto stond al op ons netvlies gebrand.
in dat geval vergeef ik jequote:Op zondag 7 november 2004 22:17 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
ow, sorry, ik ging er voor het gemak even vanuit dat niet alle ruim honderdduizend users van fok mijn auto al kende en ik had geen zin in replies als: "Hey, maar welke auo rij je nu dan?!?!?!?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |