ik zal maar alvast beginnen met zoeken dan.... het klinkt heel bot om het te zeggen vooral omdat de auto mij ook al heel lang veel intresseert maar deze auto's zijn niet te koop te vinden. Op mobile.de staat er 1 maar die wordt alleen aan de handel verkocht... erg jammer... ik zie dat je een plaatje van http://www.tots.ch/ hebt, maar je bron is anders. maar ik zal daar ff kijken als ik jou was, das ongeveer je bijbel dan.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef Hyperdude het volgende:
Heb nu een E36 325 coupé (192 Pk)
wil vlgnd jaar deze:
1996-'97
Audi 4,2 S6plus Avant (326 PK)
[afbeelding]
en een dieseltje voor de kilometers erbij![]()
wou zeggen in nederland zijn dr maar 2 als ik het goed begrepen heb. zwitserland is meer de juiste plekquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:04 schreef Hyperdude het volgende:
@Ulti
Valt wel mee hoor.
Heb vorige week er nog 2 bekeken.
Wel in de buurt van Lugano![]()
Nice!! als je de tuscon hebt open dan ff een topic met foto's en korte review... ben heel benieuwd namelijk (vind het een mooie auto om te zien)quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:00 schreef Tazzie het volgende:
huidig: vw golf 4
nieuw: hyundai tucson
wanneer: volgende week
greetz,
taz
Zal ik doen. Is een zwarte, waarbij de lak wordt voorzien van een speciale coating om deze te versterken en dus mooi te houden. Helaas is de zwarte geen metaallak.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:37 schreef Visie het volgende:
[..]
Nice!! als je de tuscon hebt open dan ff een topic met foto's en korte review... ben heel benieuwd namelijk (vind het een mooie auto om te zien)
zo dusquote:Op woensdag 3 november 2004 11:41 schreef KeessieX het volgende:
Mijn huidige auto:
Renault 5 GTT ph.1
Als ik eenmaal ga werken (na studie) wil ik deze erbij houden als hobbie/knutsel/liefhebbers autootje...
Volgende auto:
Renault Sport Clio
Waarom? Ik hou van Renault en tsja 182 pk in een Clio is héél fijn...
Wanneer? Waarschijnlijk binnen nu en 5 jaar wel...
Een 2.2 Vti heeft maar 185PK standaardquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:26 schreef Draz het volgende:
Huidig: Honda Prelude 3rd Gen. 2.0 EX 12v 109pk
[afbeelding]
Volgende: Honda Prelude 5th Gen. 2.2 VTi 200pk
[afbeelding]
Zoiets in ieder geval![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |