Voordat de site plat ging waren er veel instemmende reacties/handtekeningen in het forum. Of de 'redactie' negatieve berichten over hun 'fatwa' op het forum heeft gedelete weet ik niet. De uitspraken op het forum zullen waarschijnlijk ook wel in het google cache zitten.quote:De meest ranzige Nederlander die dit kikkerlandje rijk is heeft weer met zijn gevorkte tong de naam van onze profeet mohammed (vzmh) bezoedeld. Hij noemt de profeet ‘liefhebbende pedofiel’. Daarnaast bezigt hij Allah’s naam op een uiterste smakeloze manier.
De redactie van elqalem.nl is dit perverse mannetje spuugzat. Als het in onze macht lag hadden we een fatwa over hem uitgesproken waarvan de ayatollah wit zou wegtrekken. We begrijpen niet hoe zo’n mislukt figuur elke keer kan wegkomen met zulke laaghartige en beledigende uitspraken.
Ben je het met de redactie van elqalem.nl eens dan kun je een boodschap of handtekening achterlaten op het forum van elqalem.nl. Wanneer we een zeer groot aantal boodschappen/ handtekeningen hebben verzameld dan zullen we die uitprinten en overhandigen aan minister Rita Verdonk van integratie.
Op deze manier willen we duidelijk maken dat we dit soort beledigingen niet tolereren. klik hier om direct naar het forum te gaan.
de redactie
Waarom spot je met ons heilig boek, verrader!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:52 schreef Hymn het volgende:
En toen?
heb je een boek dikker dan de bijbel.
achterlijke christen fundamentalist, alle christenen eruit!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:54 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Waarom spot je met ons heilig boek, verrader!
Ik zou je keel door moeten snijden
Ik zie de taalfouten niet zo om eerlijk te zijn? Afgezien van wat kleine interpunctiefoutjes (ontbrekende komma's) en Ayatollah zonder hoofdletter.quote:De taalfouten in dat bericht geven wel aan wat voor soort figuren dit zijn.
In de Bijbel staat dat je je andere wang toe moet keren. In de Koran staat dat je oog om oog moet vergelden. Big difference.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:54 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Waarom spot je met ons heilig boek, verrader!
Ik zou je keel door moeten snijden
Doe jij dat danquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
waarom hier grote groepen mensen beledigen als je buiten schijnheilig lacht naar een islamitische marokkaan
Ik lach nooit naar die apen, geen blik over voor dat volk!quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:03 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
waarom hier grote groepen mensen beledigen als je buiten schijnheilig lacht naar een islamitische marokkaan
Ik zie nu net dat het bericht aangepast is, maar het was echt dramatisch slecht.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:05 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik zie de taalfouten niet zo om eerlijk te zijn? Afgezien van wat kleine interpunctiefoutjes (ontbrekende komma's) en Ayatollah zonder hoofdletter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |