abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:29:59 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23017399
Geen topic titel.

Theo zei ooit
quote:
"Ach, ik hoop echt dat ik hier 87 mag worden en dat ik de beker der gramschap helemaal tot op de bodem kan leegdrinken. Maar om nu te zeggen dat ik er naar uitzie om te leven in een land dat gebukt gaat onder de censuur van de politieke correctheid en waar de geitenneukers het voor het zeggen hebben, nee, dat niet."
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:30:48 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017425
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
En de dader had volgens omstanders een islamitisch uiterlijk.
Uiteraard !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:30:54 #3
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23017429
gtvp
pi_23017432
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:31:02 #5
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017434
The line is a dot to you!
pi_23017451
Kwaad...verdrietig....
pi_23017476

zooooo'n gelijk
quote:
Maar om nu te zeggen dat ik er naar uitzie om te leven in een land dat gebukt gaat onder de censuur van de politieke correctheid en waar de geitenneukers het voor het zeggen hebben, nee, dat niet."
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:32:33 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017481
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Kreator het volgende:
Waarom klik ik dit topic eigenlijk nog aan.... .
Tieft op dan !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:32:50 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017491
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:

[..]

ChOas is er niet dus opzouten
pi_23017517
Wanneer gaan wij eens allemaal protesteren op het maliveld maar dan via de vailiantlaan ofzo
Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:34:24 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017537
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
Wanneer gaan wij eens allemaal protesteren op het maliveld maar dan via de vailiantlaan ofzo
En de Paul Krugerlaan
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:34:41 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017547
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
of we kunnen naar de poptahof in Delft. De dichtbevolkste wijk van europa. Alleen gezinnen met 10 personen in torenflats
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:36:58 #13
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23017606
Ik vind dit soort dingen zo eng joh.
Je wordt gewoon op straat doodgeschoten of gestoken en ze doen nog niks ook!
F*cking getuigen ook.
verslaggever: heb je de politie niet gebeld?"
getuige: Nee dat werd volgens mij al gedaan!
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
pi_23017617
*45 acp weer uit het vet halen en weer goed door smeren*

KANKERLAND MET NOG VEEL MEER KANKER SCHIJNHEILEN IN DIT KANKER PARLEMENT
Ohm mani padme hum
pi_23017641
quote:
Onze burgemeester

In de Telegraaf lees ik dat de Heer Abou Jahjah overweegt om België te verlaten, al denkt 'ie misschien wel vijf jaar nodig te hebben om zijn opvolger bij de AEL in te werken. Abou is verbitterd; hij kreeg maar 1400 stemmen bij de laatste verkiezingen en acht het Vlaamse volk beneden zijn waardigheid.
Abou Jahjah: "God is niet vrijgevig voor Vlaanderen geweest toen hij het verstand uitdeelde. Het is altijd een racistisch volk geweest." Dat vond ik mooi gezegd, zoals het ook heel instructief was om te lezen dat meneer elke dode Amerikaanse soldaat als 'een overwinning' beschouwt. Als pooier van de Profeet kan men niet hoog genoeg mikken.
Je zou zeggen, een religieuze fascist die de Islamitische wet wil invoeren – met alle gevolgen van dien voor ongelovigen, joden, homo's, vrouwen en afvalligen - is niet iemand met wie je de moeite neemt om in debat te gaan. Ik herinner me nog heel goed hoe Abou zich liet ontvallen dat de ketterse Ayaan Hirsi Ali moest worden 'opgesloten'.
Niet duidelijk was of deze schoenenpoetser van Allah bedoelde dat Mevrouw moest worden opgesloten in het gesticht of achter tralies, maar ik denk niet dat ze nog lang zou rondlopen als de hoge heerlijkheid van de sharia hier werd ingevoerd.
Iemand die wel denkt dat meneer Jahjah het beste met ons voorheeft, is de burgemeester van Amsterdam, die in het openbaar met hem van gedachten wisselde en als beloning na afloop te horen kreeg: "Eindelijk een politicus die mij begrijpt!" Een prachtig compliment waar Cohen vast heel trots op is geweest. Als ritselaar met ambitie doe je er nu eenmaal alles aan om - ik citeer - 'de boel
bij elkaar te houden.' Het is dan ook jammer voor Cohen dat het uitgerekend weer Marokkaanse jongens waren die een autochtoon stel de buurt uitpestten. Dat gebeurt overal in Amsterdam, maar omdat de Volkskrant er nu aandacht aan besteedde werd de kwestie politiek.
De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeën, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie
eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Zijn aanwezigheid demoraliseert de stad en zet groepen tegen elkaar op.
Volgens de grote denker Frits Abrahams (NRC-Handelsblad) is Cohen 'een democraat in hart en nieren.' Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is - geen slechte eigenschap voor iemand die premier wil worden -, en een rasopportunist bovendien. En ik vraag me af hoe lang autochtonen nog welkom zijn in Amsterdam.
Laatste zin van zijn laatste column.
pi_23017645
Krea en smike.
Don't.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_23017672
Theo......
pi_23017692
Even een hele serieuze vraag??????????
Wie zijn hier nu erger onze regering die dity toelaat of de doorgedraaide islamieten?

gaarne reacties hierop
Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:41:19 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017738
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
Wie zijn hier nu erger onze regering die dity toelaat of de doorgedraaide islamieten?

gaarne reacties hierop
Ik kan er niet over uit Gijs. Pim zou het gaan veranderen maar dat mocht helaas niet gebeuren. Nu hebben we kabinet Balkenende,...........hopeloos zou ik zeggen. Geert heeft gelijk.... we moeten serieus oppassen !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:41:30 #20
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017744
willen jullie niet zo veel schelden. Ik weet dat het klotenieuws is, maar van het betreffende scheldwoord word ik nu niet echt vrolijk...
pi_23017747
quote:

gaarne reacties hierop
Die Islamieten moeten gewoon het land uit, het zijn middeleeuwers maar ze weten gewoon niet beter. Die slappe politici die dankzij hun softe beleid en knuffelpolitiek dit land naar de klote hebben geholpen moeten tegen de muur.

Klaar.
pi_23017782
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef kepler het volgende:
willen jullie niet zo veel schelden. Ik weet dat het klotenieuws is, maar van het betreffende scheldwoord word ik nu niet echt vrolijk...
Ik gebruik dat woord bijna nooit, maar nu wel. Omdat ik het die daders gewoon echt diep van harte gun.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:15 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017795
quote:
Mijn excuses Gijs, maar je weet dat we er niks mee bedoelen.... het is gewoon woede... Maar je hebt gelijk ! Sorry !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:31 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23017799
quote:

gaarne reacties hierop
In de eerste plaats natuurlijk gewoon degenen die het doen. Laten we niet vergeten dat iemand vermoorden NIET normaal is. DaarNAAST moet er gewoon veel harder opgetreden worden. VEEL harder. En nee, geen levenslang, maar terugsturen, de gehele familie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:36 #25
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23017803
quote:
Daar ben ik het mee eens. Kan erg slecht tegen dat betreffende woord
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:44:24 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017815
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik gebruik dat woord bijna nooit, maar nu wel. Omdat ik het die daders gewoon echt diep van harte gun.
zo af en toe vind ik het ook niet erg. Maar nu las ik het bijna in elke post. Dat vind ik dan weer wat overdreven.
pi_23017816
quote:
respect je hebt helemaal gelijk Gijs sorry
Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:45:10 #28
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017827
Zijn dood is echt gruwelijk........ eerst neergeschoten worden. Naar de overkant kruipen,... al bloedend,.... dan nog een keer neergeschoten worden,............. bloeden,........ en dan nog heerlijk messteken ontvangen !

God,......... ik vraag U.... waar gaat dit over !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:45:48 #29
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017843
excuses aanvaardt
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:46:18 #30
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23017863
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Zijn dood is echt gruwelijk........ eerst neergeschoten worden. Naar de overkant kruipen,... al bloedend,.... dan nog een keer neergeschoten worden,............. bloeden,........ en dan nog heerlijk messteken ontvangen !

geen woorden voor!
pi_23017864
quote:
Theo van Gogh vermoord' 2-11-'04

Filmmaker Theo van Gogh (47) is in Amsterdam doodgeschoten. Dat meldt zijn productiemaatschappij. AT5 meldde eerder dat hij zou zijn neergestoken op de Linnaeusstraat in Amsterdam.

Hij zou zijn gevonden met een brief op zijn lichaam. Deze is volgens geruchten met een mes in zijn borst vastgestoken. Het zou gaan om een brief met islamitische teksten. Volgens ooggetuigen had de dader een islamitisch uiterlijk.

Ook ooggetuigen van het misdrijf bevestigen dat het om Van Gogh gaat. De moord vond plaats voor het Stadsdeelkantoor Oost, toen het slachtoffer het gebouw verliet. Hij zou de overkant van de straat nog hebben bereikt en daar in elkaar zijn gezakt, waarop de schutter nogmaals vuurde, aldus de politie.

Een tweede persoon raakte door dit schot gewond. Die is op eigen houtje naar het politiebureau gegaan om te waarschuwen.

Volgens een ooggetuige bleef de dader enkele minuten over het slachtoffer gebogen staan.

Oosterpark
De verdachte rende weg richting het Oosterpark, aan de andere kant van het park bij de Mauritskade werd hij gepakt door de politie die al naar hem op zoek was.

De verdachte schoot op politieauto's, waarbij een motoragent gewond raakte. De vermoedelijke dader zou in zijn been zijn geschoten en gearresteerd. De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.

Een woordvoerster van de politie in Amsterdam erkent dat een persoon is doodgeschoten, maar wil nog niet zeggen om wie het gaat. Volgens de politie moet de familie van het slachtoffer nog worden ingelicht.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:46:48 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23017878
quote:

Nog erger:
quote:
er schijnt een briefje met islamitische tekst op zijn borst vast te zijn gestoken ...
ALS dat waar is dan voorspel ik echt rellen.
pi_23017894
Briefje met Islamitische tekst achtergelaten op zijn borst. Hij is voor een school van zijn fiets afgeschtoten....toen naar de overkant van de straat gekropen...toen nogmaals neergeschoten en neergestoken.

Valt me mee dat ze hem niet onthoofd hebben.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:47:44 #34
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017898
quote:

ik had begrepen dat tie bloedend een politieburo ingelopen is. En er schijnen ook 4 andere mensen gewond te zijn
edit: dat was dus een andere gewonde..

passend nummer op 538: If you tolerate this, then your children will be next...
pi_23017903
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nog erger:
[..]

Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:48:20 #36
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017913
quote:

[..]

Nog erger:
[..]

EEN BRIEFJE MET ISLAMITISCHE TEKSTEN

.........................................................................................................................................

oh mijn God,........
pi_23017944
Mensen ik ga naar me werk maar niet met veel zin eerlijk gezegt
Ohm mani padme hum
pi_23017983
Blij dat ik vandaag niet naar mijn werk ben aangezien mijn treintje door zo'n moslimwijk in Islamsterdam gaat...
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:50:41 #39
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017986
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
Mzzl Gijs !
pi_23017988
quote:
sorry
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:51:31 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23018014
Ik ga maar ff ontbijten... Ik ga me hier alleen maar kwaad maken
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:51:42 #42
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23018022
quote:

[..]

Nog erger:
[..]

Serieus joh... ook nog met zo'n tekst erbij

Alles in de naam van Allah...
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:52:15 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018034
Zie dat hier nooit gebeuren trouwens..... dat rellen.... Nederlanders,... klote maar waar, zeggen veel maar doen weinig,....... ik zie het niet gebeuren... we zullen ook dit net als Pim gewoon accepteren.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:53:08 #44
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23018062
ik trek dit ook niet meer hoor, denk dat ik de komende tijd uit Amsterdam wegblijf want over een week staat er niet veel Amsterdam meer recht ben ik bang
pi_23018073
www.nieuws.nl ligt er gewoon uit. Staat nu alleen een pagina met Theo erop
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:54:23 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018093
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:53 schreef Magneet het volgende:
ik trek dit ook niet meer hoor, denk dat ik de komende tijd uit Amsterdam wegblijf want over een week staat er niet veel Amsterdam meer recht ben ik bang
Denk dat dat heel erg meevalt.
pi_23018109
Ik ga ff Fable spelen. ff relaxen
pi_23018134
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Zie dat hier nooit gebeuren trouwens..... dat rellen.... Nederlanders,... klote maar waar, zeggen veel maar doen weinig,....... ik zie het niet gebeuren... we zullen ook dit net als Pim gewoon accepteren.
Ik voorspel krokodillentranen van links, moskee-bezoeken van Cohen en een stille tocht.

En daarna gaan we weer rustig verder tot de volgende wordt vermoord, als er tenminste nog iemand is die zijn mond durft open te doen over de Islam.
pi_23018187
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:52 schreef Chocobo het volgende:
Marco Borsato zong het al: even slikken en weer doorgaan...... het is hier in nederland altijd een hoop blablabla en wijzen met het vingertje en zeggen foei maar concrete acties zullen hier absoluut niet ondernomen worden.

pi_23018207
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik voorspel krokodillentranen van links, moskee-bezoeken van Cohen en een stille tocht.

En daarna gaan we weer rustig verder tot de volgende wordt vermoord, als er tenminste nog iemand is die zijn mond durft open te doen over de Islam.
stille tocht flkker toch op mensen ..... word wakker.... wat een nutteloze tijdverspilling
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:00:02 #51
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23018225
politie heeft het net bevestigd op het nieuws!!!! Of waren we al zo ver!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:01:32 #52
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018259
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:00 schreef O-Ren het volgende:
politie heeft het net bevestigd op het nieuws!!!! Of waren we al zo ver!
de politie nog niet...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:02:37 #53
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23018283
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:01 schreef kepler het volgende:

[..]

de politie nog niet...
Nu net was er een woordvoeder van de politie op ned. 2
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:05:32 #54
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018356
studeren
pi_23018473
quote:
Van Gogh werd buiten het stadsdeelraadkantoor aangesproken. Hij reed op de fiets en probeerde te vluchten. De dader rende Van Gogh achterna en hem begon te schieten. De man vuurde zeven maal op Van Gogh. Toen van Gogh lag bleef hij langere tijd boven zijn lichaam staan, waarna hij in zijn hart werd gestoken. Het pamflet zat aan zijn lichaam vast met een mes door het hart.
pi_23018617
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

dit is echt niet normaal meer
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:17:03 #57
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018664
dit zorgt er wel voor dat het liedje Zinloos, van Lange Frans en Baas B. een grote hit word...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:17:52 #58
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23018689
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:18:02 #59
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018694
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan doen en wat ik ga doen is de volgende keer juist stemmen zeg maar.... ik moet wel !
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:18:06 #60
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018699
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is ondergebracht in een zogeheten safe house, waar ze permanent bewaakt wordt door de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging. Reden is dat een islamitische internetsite haar geheime privé-adres in Den Haag publiceerde en daarbij meedeelde dat de 'Muwahhidin Brigade' op weg was naar H.A. en T.V.G. De afkortingen lijken te staan voor Hirsi Ali en Theo van Gogh.

Het bericht verscheen op groups.msn.com/MuwahhidinDeWareMoslims, waar Hirsi Ali een 'Ongelovige duivelse mortadda' ('afvallige') werd genoemd en Van Gogh een 'Ongelovige duivelse spotter'. De tekst was op de site gezet door ene 'Abu Nawwaar El Hosaymi', die volgens de gegevens van de site 'assist-beheerder' van de website is.

De bedreigingen volgden op de uitzending van de film 'Submission', die Hirsi Ali samen met Van Gogh
maakte.

Bron:
http://www.livejournal.com/community/nederland/83612.html
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:19:02 #61
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23018728
De geruchten gaan dat het een maroc was
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:19:31 #62
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018741
Het is waarschijnlijk een Marok ! Hoor ik net !
pi_23018762
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:19 schreef silver-surfer het volgende:
De geruchten gaan dat het een maroc was
Dat waren de daders in Madrid ook...maar goed, als je dat zegt stigmatiseer ze je.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:20:32 #64
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018769
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef kepler het volgende:
VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali is ondergebracht in een zogeheten safe house, waar ze permanent bewaakt wordt door de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging. Reden is dat een islamitische internetsite haar geheime privé-adres in Den Haag publiceerde en daarbij meedeelde dat de 'Muwahhidin Brigade' op weg was naar H.A. en T.V.G. De afkortingen lijken te staan voor Hirsi Ali en Theo van Gogh.

Het bericht verscheen op groups.msn.com/MuwahhidinDeWareMoslims, waar Hirsi Ali een 'Ongelovige duivelse mortadda' ('afvallige') werd genoemd en Van Gogh een 'Ongelovige duivelse spotter'. De tekst was op de site gezet door ene 'Abu Nawwaar El Hosaymi', die volgens de gegevens van de site 'assist-beheerder' van de website is.

De bedreigingen volgden op de uitzending van de film 'Submission', die Hirsi Ali samen met Van Gogh
maakte.

Bron:
DIT MEEN JE NIET
pi_23018797
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Chocobo het volgende:
Het enige wat ik kan doen en wat ik ga doen is de volgende keer juist stemmen zeg maar.... ik moet wel !
Grote partijen stem ik niet meer op...een grote teleurstelling. Ik zou eerlijk zeggen niet weten waarop ik moest stemmen. Jammer dat het Vlaams Blok hier niet meedoet.
pi_23018820
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef kepler het volgende:

maakte.

Bron:
Oud bericht, Ayaan Hirsi Ali wordt al maanden zwaar bewaakt.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:22:22 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018821
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:21 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Grote partijen stem ik niet meer op...een grote teleurstelling. Ik zou eerlijk zeggen niet weten waarop ik moest stemmen. Jammer dat het Vlaams Blok hier niet meedoet.
Wat niet is kan komen
pi_23018832
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:23:32 #69
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018861
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

DIT MEEN JE NIET
of het echt waar is weet ik niet...
pi_23018878
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Wat niet is kan komen
Wat ideeën betreft ben ik het nog steeds eens met de LPF. Alleen jammer dat ze het vertrouwen van het Nederlandse volk zou beschaamd hebben.
pi_23018897
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Dat kan tegenwoordig wel een standaard-smiley worden op Fok!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:25:22 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018914
Weer op tv,...... dit mag niet gebeuren enzo,.... we moeten niet toegeven,....... who cares,.... er is weer een leven weg en er is NIKS wat we daar aan kunnen doen !
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:25:27 #73
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23018917
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Oud bericht, Ayaan Hirsi Ali wordt al maanden zwaar bewaakt.
maar die bedreigingen na de film zijn nieuw...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:26:08 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23018943
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zie niet wat het is
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:26:42 #75
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23018962
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Weer op tv,...... dit mag niet gebeuren enzo,.... we moeten niet toegeven,....... who cares,.... er is weer een leven weg en er is NIKS wat we daar aan kunnen doen !
het is gewoon te erg!
pi_23018978
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Standaard-riedeltje dus...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:28:04 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23018997
quote:

[..]

Wat ideeën betreft ben ik het nog steeds eens met de LPF. Alleen jammer dat ze het vertrouwen van het Nederlandse volk zou beschaamd hebben.
Ik ook (behalve onderwijs btw) maar ik stem niet op een partij die zijn zaken niet goed kan regelen.
pi_23019003
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef kepler het volgende:
maar die bedreigingen na de film zijn nieuw...
Die film is 2 maanden geleden uitgezonden.
pi_23019006

pi_23019030
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook (behalve onderwijs btw) maar ik stem niet op een partij die zijn zaken niet goed kan regelen.
Juist, ik hoop dat Wilders een fatsoenlijke partij kan oprichten. Hopelijk met een afgesplitste rechtervleugel van de VVD en die ene vent van de LPF.
pi_23019039
quote:

[..]

ja idd...... ik ga dit drukken op een t-shirt en dan uitdelen aan die mongolen in Den Haag
pi_23019050
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die punt onder dat laken...waar het mes zit.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:30:07 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019054
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:28 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die punt is vast dat mes wat nog in zijn borst zit met prachtige koran beschrijvingen erop
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:30:57 #84
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019072
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Juist, ik hoop dat Wilders een fatsoenlijke partij kan oprichten. Hopelijk met een afgesplitste rechtervleugel van de VVD en die ene vent van de LPF.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:31:14 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019077
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:29 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Die foto's
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:31:37 #86
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019093
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:31:54 #87
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019104
Kan iedereen niet gewoon in vrede leven en heerlijk gamen met elkaar
pi_23019108
En gezien het toenemende moslimextremisme in de wereld mag Bush het van mij ook winnen. Tenminste een Westers land dat wakker is.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:32:06 #89
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019109
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die film is 2 maanden geleden uitgezonden.
dan is het idd oud nieuws
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:32:18 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019115
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:31 schreef O-Ren het volgende:
Alles goed schat
pi_23019124
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Kan iedereen niet gewoon in vrede leven en heerlijk gamen met elkaar
Mee eens. En mekaar met argumenten bestrijd.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:33:10 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019137
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef kepler het volgende:

[..]

dan is het idd oud nieuws
Valt wel mee hoor,..... Ali is net met 4 bewakers uit de 2e kamer getrokken,...... ! Direkt naar het SAFE house,... !
pi_23019175
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:33 schreef Chocobo het volgende:
Valt wel mee hoor,..... Ali is net met 4 bewakers uit de 2e kamer getrokken,...... ! Direkt naar het SAFE house,... !
Nederland Lijkt wel een of andere bananenrepubliek in Zuid-Amerika.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:35:03 #94
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019191
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:31 schreef O-Ren het volgende:
... goeiemorgen schatje!!!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:35:22 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019204
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
En gezien het toenemende moslimextremisme in de wereld mag Bush het van mij ook winnen. Tenminste een Westers land dat wakker is.
Godver Strol.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:35:50 #96
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019214
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Alles goed schat
Na het heftige nieuws van vanmorgen gaat het alweer een beetje beter!

pi_23019227
Hij laat trouwens een zoontje achter.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:36:54 #98
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019249
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:35 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

... goeiemorgen schatje!!!
lekker aan het werk
pi_23019263
*Gijsjes group-hug*

pi_23019303
Benieuwd of Cohen nog iets durft te zeggen, die slapjanus moest het erg vaak ontgelden door Theo.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:40:34 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019356
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
Hij laat trouwens een zoontje achter.
Hou op Gijs
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:41:04 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019368
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
*Gijsjes group-hug*

pi_23019467
quote:
*Gijsjes group-hug*

*meeknuffelt*
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:46:25 #104
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019488
quote:
*Gijsjes group-hug*

quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 11:47:30 #105
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019515
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hoe is het met Daantje?
Ik mis hem!
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:47:31 #106
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019517
quote:
*Gijsjes group-hug*

dinsdag 2 november 2004 @ 11:47:56 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019523
Balkenende vind het onaanvaardbaar

Fijn he ?

dinsdag 2 november 2004 @ 11:48:17 #108
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019526
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:47 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

pi_23019539
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:47 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Hoe is het met Daantje?
Ik mis hem!
zullen wij er ook ééntje maken

dinsdag 2 november 2004 @ 11:49:00 #110
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019540
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:47 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Hoe is het met Daantje?
Ik mis hem!
Ja fantastisch,......... vanmorgen was die echt in een goede bui. Sander kwam langs en toen hebben we hem aangekleed.... de pik had praatjes Daarna naar schoonmoeders gebracht !
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:49:31 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019546
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:48 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

_______________________________O_______________________________
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:50:18 #112
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_23019561
GODVERDOMME
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:50:28 #113
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019567
quote:

[..]

vanavond
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:51:34 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019591
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja fantastisch,......... vanmorgen was die echt in een goede bui. Sander kwam langs en toen hebben we hem aangekleed.... de pik had praatjes Daarna naar schoonmoeders gebracht !
Heerlijk. Zoiets kleins als "de pik had praatjes" doet me gewoon weer lachen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:52:55 #115
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019622
quote:

[..]

wat zegt tie dan tegen hem? Dikke ofzo
pi_23019623
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:47 schreef Chocobo het volgende:
Balkenende vind het onaanvaardbaar

Fijn he ?

Wat gaat tie er aan doen dan?
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:52:56 #117
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019625
quote:

[..]

Hahahahhaha

Respect... sex afdwingen
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:53:21 #118
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019632
quote:

[..]

Iik denk dat Sander al heel snel de boksbal word voor Daan en kopstoten op volle snelheid e.d.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:54:14 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019656
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heerlijk. Zoiets kleins als "de pik had praatjes" doet me gewoon weer lachen.
Dan vind je dit helemaal prachtig.... Daantje heeft zijn piepie ontdekt ! In bad ging die staan en toen keek die naar beneden ! Huh,... wat is dat nou,.... al pielend met zijn wijsvingertje,.....

Hij keek me aan en moest lachen,.........
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:54:25 #120
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019660
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:53 schreef Magneet het volgende:

[..]

Iik denk dat Sander al heel snel de boksbal word voor Daan en kopstoten op volle snelheid e.d.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:55:27 #121
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23019685
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dan vind je dit helemaal prachtig.... Daantje heeft zijn piepie ontdekt ! In bad ging die staan en toen keek die naar beneden ! Huh,... wat is dat nou,.... al pielend met zijn wijsvingertje,.....

dinsdag 2 november 2004 @ 11:55:34 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019688
quote:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 11:56:10 #123
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019705
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:52 schreef kepler het volgende:

[..]

wat zegt tie dan tegen hem? Dikke ofzo
... dikke vetklep... bolle en Jelly noemt ie me al
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:56:42 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019722
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ja, je weet wel, kopstoten, boksbal, enzo.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:57:21 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019737
Je er zijn ook nog mooie momenten in het leven. Je zou het bijna vergeten. Ik moet even afstand doen van deze ochtend... !
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:57:27 #126
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019740
quote:

[..]

en als over een paar maanden komt de vraag: waarom is mijn piepie groter dan jouw piepie papa?
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:58:12 #127
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019765
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:56 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

... dikke vetklep... bolle en Jelly noemt ie me al
cool
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:58:33 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019774
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:57 schreef kepler het volgende:

[..]

en als over een paar maanden komt de vraag: waarom is mijn piepie groter dan jouw piepie papa?
!

WHAHAHAHAHA.
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:58:46 #129
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23019780
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, je weet wel, kopstoten, boksbal, enzo.
Standaard magneet reageer smilie gijs...
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:58:59 #130
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019785
quote:

[..]

Hoer
  dinsdag 2 november 2004 @ 11:59:13 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23019794
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:57 schreef Chocobo het volgende:
Je er zijn ook nog mooie momenten in het leven. Je zou het bijna vergeten. Ik moet even afstand doen van deze ochtend... !
ik kom wel eens langs om Daantje te zien. Samen met Struikrover en Roy ofzo

Daan is zo'n cool ventje
pi_23019795
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:50 schreef O-Ren het volgende:

[..]

vanavond

*topic uitprint*
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:00:03 #133
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019816
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:54 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ik krijg regelmatig als ik bij me zus binnenkom een kopstoot van me neefje, die komt dan vanuit de kamer aangerend met hoofd vooruit. Of als die 2 patjakkers de kans krijgen proberen ze me helemaal aan gort te slaan
pi_23019835
quote:

[..]

WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:00:59 #135
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019841
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

grrrr
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:01:26 #136
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019852
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Die Magneet heerst zo om zijn vage opmerkingen en zinnen Echt heerlijk
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:02:27 #137
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019888
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik. Die Magneet heerst zo om zijn vage opmerkingen en zinnen Echt heerlijk
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:04:27 #138
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019945
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:59 schreef kepler het volgende:

[..]

Daan is zo'n cool ventje
Altijd welkom Gijs
pi_23019951
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:02 schreef Magneet het volgende:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 12:05:16 #140
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23019964
quote:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 12:05:19 #141
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23019966
quote:

[..]

Ik meen het Nofi
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:05:24 #142
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23019970
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:04 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

had een PI bijgemoeten, ben ik vergeten.
pi_23020009
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:05 schreef Magneet het volgende:

[..]

had een PI bijgemoeten, ben ik vergeten.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:07:05 #144
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020010
zo PI staat er, Cho ik moet ook nog een keer aankomen om die Daan te zien of we moeten een keer met alle gijsjes iets gaan doen waar Daan ook meekan
pi_23020049
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:07 schreef Magneet het volgende:
zo PI staat er, Cho ik moet ook nog een keer aankomen
hoe dik wil je worden gijs
pi_23020051
goeiemorgen
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:08:48 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020056
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 11:59 schreef kepler het volgende:

[..]

Daan is zo'n cool ventje
Ik ga vast PSV schoentjes kopen En Nintendo sokken.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:09:10 #148
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23020065
quote:
zo PI staat er, Cho ik moet ook nog een keer aankomen om die Daan te zien of we moeten een keer met alle gijsjes iets gaan doen waar Daan ook meekan
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:09:53 #149
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020084
quote:
Prima idee Gijs
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:10:41 #150
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020101
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ga vast PSV schoentjes kopen En Nintendo sokken.
Eerst die Feyenoort schoenen en nu PSV weer
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:11:54 #151
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020126
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:08 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

hoe dik wil je worden gijs
en als ik langskomen zeg antwoord je weer dat ik ook even moet stoppen want alleen langskomen heb je ook niks aan
pi_23020128
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

naja met een T oooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:12:13 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020134
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:04 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Altijd welkom Gijs
binnenkort een keertje plannen. Leidschendam was het toch? Das vlakbij Delft
pi_23020140
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:11 schreef Magneet het volgende:

[..]

en als ik langskomen zeg antwoord je weer dat ik ook even moet stoppen want alleen langskomen heb je ook niks aan
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:12:56 #155
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020147
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:08 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen

alles goed?
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:13:16 #156
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020157
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:11 schreef Magneet het volgende:

[..]

wtf
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:13:20 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020160
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:11 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Wat hadden ze afgelopen weekend ook alweer gedaan tegen AZ
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:13:37 #158
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020169
quote:

[..]

ik kijk wel of ik een Budels Bier T-Shirt kan regelen
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:13:48 #159
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020173
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

PSV heeft niet eens gescoord
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:14:28 #160
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020189
quote:

[..]

afgeslacht Gijs, afgeslacht
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:15:02 #161
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020200
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:13 schreef kepler het volgende:

[..]

wat heb je aan een goal maken als je er 4 tegen krijgt?
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:15:26 #162
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020219
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:11 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Ik poep van grote hoogtes over hoe ik het woord Feyenoort schrijf
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:15:50 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020226
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Feyenoord ook niet Het was een eigen doelpunt van Kromkamp
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:15:59 #164
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020231
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:15 schreef Magneet het volgende:

[..]

wat heb je aan een goal maken als je er 4 tegen krijgt?
daar gaat het niet om. Wij hebben tenminste scorend vermogen, kan je van PSV niet zeggen
pi_23020235
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:12 schreef kepler het volgende:

[..]

alles goed?
nou, ik ben net wakker dus lees net pas allemaal wat er weer gebeurd is... kan niet meer zeggen dan triest
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:16:35 #166
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020246
even had ik de schijn opgeworpen dat ik verstand heb van voetbal.

poging mislukt...
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:17:06 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020256
Ohw, en wat heeft Feyenoord (thuis nota bene) ook alweer gedaan tegen Utrecht

http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=4f6c61
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:17:11 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020257
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:16 schreef Nadientje het volgende:

[..]

nou, ik ben net wakker dus lees net pas allemaal wat er weer gebeurd is... kan niet meer zeggen dan triest
dat is niet zo lekker idd

hoe was je vakantie?
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:17:27 #169
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020261
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:16 schreef kepler het volgende:
even had ik de schijn opgeworpen dat ik verstand heb van voetbal.

poging mislukt...
whahahahaha,.. ik ken het Gijs.... snap er ook geen kont van !
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:18:35 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020288
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:16 schreef Nadientje het volgende:

[..]

Ja, tis diep en diep triest... Als het nou de eerste keer was en dat niemand het zag aankomen... Maar neeeeeee, bedreigingen, kogels via de post, moorden, tis allemaal normaal hier in NL tegenwoordig.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:19:01 #171
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020301
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:15 schreef kepler het volgende:

[..]

daar gaat het niet om. Wij hebben tenminste scorend vermogen, kan je van PSV niet zeggen
whahahahahahahaha ze hebben 4 goals meer gemaakt maar er ook 7 meer tegen gekregen
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:19:18 #172
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020311
Hoor ik net op tv,... moest proesten...Ideeen over hoe Cohen gaat reageren.

Cohen zal een hartig woordje met de dader spreken en hem daarna een clubhuis geven.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:19:45 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020325
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, tis diep en diep triest... Als het nou de eerste keer was en dat niemand het zag aankomen... Maar neeeeeee, bedreigingen, kogels via de post, moorden, tis allemaal normaal hier in NL tegenwoordig.
Ziek
pi_23020327
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:17 schreef kepler het volgende:

[..]

dat is niet zo lekker idd

hoe was je vakantie?
heerlijk
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:20:03 #175
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23020332
quote:

[..]

Wat is er mis met Feyenoord schoenen..
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:20:33 #176
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23020345
zo en toen was ook mijn voetbal kennis op en moet ik op gaan zoeken
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:20:42 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020350
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:

Cohen zal een hartig woordje met de dader spreken en hem daarna een clubhuis geven.
En dan te bedenken dat hij premier zou worden als de PvdA de grootste partij zou worden 1000000000000 maal liever Balkenende...
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:20:53 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020356
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Gijs,........................

Niks toch eikel Gewoon dissen op voetbal !
pi_23020363
quote:

[..]

eigen doelpunt oooookkkk
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:22:20 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020389
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:20 schreef silver-surfer het volgende:

[..]

Where to begin...
pi_23020393
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik poep van grote hoogtes over hoe ik het woord Feyenoort schrijf
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:22:27 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020396
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:21 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

eigen doelpunt oooookkkk
Heerlijk,.........
pi_23020407
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

ik bedoel dat er binnen een week hier binnen een straal van 5 kilometer 3 mensen vermoord worden, 1 door een rijdende auto en de anderen omdat een relatie op de klippen liep... waar heb je het dan nog over

En dit is weer een geval dat Nederland niet overweg kan met de Moslims, we hebben ze veel teveel verwend van het begin af aan... het is gewoon fout Nederland en nu zien we de gevolgen steeds maar weer.... het wordt toch alleen maar erger
pi_23020416
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:19 schreef Chocobo het volgende:

whahahahaha
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:23:07 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020417
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:19 schreef Nadientje het volgende:

[..]

heerlijk
mooi zo

nu mag je zeker weer lekker werken

dat is echt last... Gelijk na mijn vakantie moest ik keihard gaan leren. Dat is dan zo'n domper als je thuiskomt...
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:24:12 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23020443
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Nadientje het volgende:

[..]

ik bedoel dat er binnen een week hier binnen een straal van 5 kilometer 3 mensen vermoord worden, 1 door een rijdende auto en de anderen omdat een relatie op de klippen liep... waar heb je het dan nog over

En dit is weer een geval dat Nederland niet overweg kan met de Moslims, we hebben ze veel teveel verwend van het begin af aan... het is gewoon fout Nederland en nu zien we de gevolgen steeds maar weer.... het wordt toch alleen maar erger
Ik heb er gewoon geen woorden voor, ongeloof en onbegrip...
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:24:33 #187
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020448
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:25:30 #188
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020468
Als je dit zo leest met woorden als 'gunned down' enzo geloof je bijna niet dat het Nederland is.

Amsterdam police said Van Gogh had been stabbed and shot in the centre of the city Tuesday.

Van Gogh's short feature film "Submission" angered some Dutch Muslims for its portrayal of a Muslim woman who is abused by her husband.

Police said they arrested a man at the scene after an exchange of gunfire in which the suspect wounded a police officer. The suspect was wounded in his leg.

Some Dutch media said Van Gogh had been planning to make a film about anti-immigration populist Pim Fortuyn, who was gunned down by an animal rights activist in May 2002, days before his grass-roots party stormed to second place in a general election.

Van Gogh received death threats after "Submission" was broadcast earlier this year. He made the film with Dutch politician Ayaan Hirsi Ali, a Somali refugee who won Dutch citizenship after fleeing an arranged marriage 12 years ago.

She has been under police protection after receiving death threats.
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:28:10 #189
693 ChOas
pi_23020529
quote:
Parool

AMSTERDAM - Vanmorgen vroeg, rond tien voor half negen. Op de hoek van de Linnaeusstraat/Tweede Oosterparkstraat in Oost ziet een winkelier hoe een man een pistool trekt en vuurt op een ander, die later Theo van Gogh blijkt te zijn.

''Een man kwam aanrijden op zijn fiets. Een andere man vuurde. Er waren vijftien tot twintig schoten. Het slachtoffer viel. Toen pakte de dader een slagersmes en sneed nog eens zijn keel door.'' De winkelier wil er verder niets over zeggen.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:30:47 #190
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23020604
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef ChOas het volgende:

[..]
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:40:48 #191
693 ChOas
pi_23020839

[Stephen Roberts]
  dinsdag 2 november 2004 @ 12:42:57 #192
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23020892
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:40 schreef ChOas het volgende:
[afbeelding]
zo goed
pi_23020921
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:40 schreef ChOas het volgende:
[afbeelding]
pi_23021281
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 12:28 schreef ChOas het volgende:
''Een man kwam aanrijden op zijn fiets. Een andere man vuurde. Er waren vijftien tot twintig schoten. Het slachtoffer viel. Toen pakte de dader een slagersmes en sneed nog eens zijn keel door.'' De winkelier wil er verder niets over zeggen.
Gewoon afgeslacht door zo'n middeleeuwer....in je eigen land waar je opkwam voor de vrijheid van meningsuiting.
pi_23021367
Persconferentie: 26-jarige Marokkaan.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:11:08 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23021489
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Persconferentie: 26-jarige Marokkaan.
Goh...
pi_23021534
Nu zeggen ze dat hij 46 was. Dader was ook een bekende van de AIVD.
pi_23021551
dit is echt zo'n moment dat ik zou willen zien hoe het over 10 jaar er aan toegaat
pi_23021572
Cohen

Gegen die mauer.
pi_23021581
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:13 schreef Nadientje het volgende:
dit is echt zo'n moment dat ik zou willen zien hoe het over 10 jaar er aan toegaat
Hopelijk hoef je het niet door een Burkha te bekijken.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:15:42 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23021592
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:13 schreef Nadientje het volgende:
Dan loop je er zo bij Nadine:

pi_23021598
He kan niet, het mag niet, bla bla bla,

MAAR HET GEBEURT! DOE ER DAN WAT AAN SLAPJANUS!

Cohen
pi_23021814
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:15 schreef Strolie75 het volgende:

Cohen
ja ik heb het weer afgezet
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:26:34 #204
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23021878
naar de bieb, studeren
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:33:37 #205
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022046
quote:

Cohen
pi_23022078
quote:

Cohen
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:36:11 #207
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022102
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:23 schreef Nadientje het volgende:

[..]

ja ik heb het weer afgezet
Ik ook.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:36:23 #208
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022104
Gerucht gaat dat er rellen ontstaan
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:37:03 #209
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23022111
Nette persconferentie van Balkenende...
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:37:50 #210
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022126
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:37 schreef silver-surfer het volgende:
Nette persconferentie van Balkenende...
pi_23022171
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:36 schreef Chocobo het volgende:
Gerucht gaat dat er rellen ontstaan
ik hoop het ik stel voor om te beginnen bij de moskeëen
pi_23022210
wat nutteloos
quote:
Stille tocht voor Van Gogh in Amsterdam
AMSTERDAM - Ter herdenking van de vermoorde filmmaker Theo van Gogh wordt dinsdagavond om 19.30 uur in het centrum van Amsterdam een stille tocht gehouden. De exacte plaats is nog niet bekend, aldus E. Gaarlandt van de organisatie van The President's Night in de Amsterdamse Melkweg. Van Gogh zoudeelnemen aan een debat in dit programma naar aanleiding van de Amerikaanse presidentsverkiezingen.

Tijdens de tocht zullen de mensen brandende kaarsjes dragen. De herdenkingsbijeenkomst wordt gehouden op initiatief van de organisatie van The President's Night en de gemeente Amsterdam.
pi_23022216
maar wat willen ze dan doen, er zijn er toch teveel hier in nederland.. dat blijft een feit
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:42:37 #214
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022233
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:41 schreef mr_Brown het volgende:
wat nutteloos
[..]
Wordt zo langzamerhand strontziek van die tochten !!!! Over een paar maanden doen we er vast weer een,.... en maar blijven zeggen dat het niet mag en kan in Nederland !
pi_23022250
rot toch op man met je kalmte
quote:
Marokkanen Amsterdam roepen op tot kalmte
AMSTERDAM - De "laffe moord" op Theo van Gogh mag niet leiden tot een verslechtering van de verhoudingen tussen Amsterdamse moslims en de overige inwoners van de hoofdstad. Dat stelt de Stedelijke Marokkaanse Raad (SMR) in een reactie op de "verachtelijke daad".

Nu bekend is geworden dat de verdachte de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit heeft, moeten maatschappelijke organisaties in Amsterdam alles op alles zetten om escalatie te voorkomen, zei voorzitter A. Menebhi van de SMR. Hij zei te hopen dat het niet tot een tegenreactie tegen de Marokkaanse gemeenschap komt. "Escalatie is in niemands belang."

"Wij roepen alle Amsterdammers op om het hoofd koel te houden en een ieder in de gelegenheid te stellen om in kalmte deze moord te verwerken en op waardige wijze afscheid te nemen van Theo van Gogh", aldus de SMR in een verklaring. De raad beraadt zich op de vraag hoe de leden in deze omstandigheden de verdraagzaamheid in Amsterdam kunnen bevorderen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:44:03 #216
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022272
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wordt zo langzamerhand strontziek van die tochten !!!! Over een paar maanden doen we er vast weer een,.... en maar blijven zeggen dat het niet mag en kan in Nederland !
Gek word je ervan toch
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:44:59 #217
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022294
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:45:35 #218
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022308
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:41 schreef Nadientje het volgende:
maar wat willen ze dan doen, er zijn er toch teveel hier in nederland.. dat blijft een feit
Jij krijgt post morgen
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:46:05 #219
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022320
quote:
[..]
Ze poepen
pi_23022342
quote:
Grote afschuw bij Balkenende
AMSTERDAM - Premier Balkenende heeft "met grote afschuw" kennisgenomen van het neerschieten van Theo van Gogh. "Onze gedachten en ons medeleven zijn bij zijn familie, vrienden en collega's", meldde de premier dinsdag in een verklaring.

Ook koningin Beatrix heeft dinsdag "geschokt en ontzet" gereageerd, zo meldde de Rijksvoorlichtingsdienst.

Omdat er nog onduidelijkheid is over de toedracht, benadrukte de premier voorzichtig te zijn met conclusies trekken. "Ik wil een beroep doen op iedereen om niet direct vergaande conclusies te trekken. De feiten moeten zorgvuldig op een rij gezet worden; laten wij de opsporingsdiensten hun werk laten doen."

Balkenende noemt Van Gogh "een voorvechter van het vrije woord". "Het is onaanvaardbaar wanneer het uiten van een vrije mening de oorzaak van deze brute moord zou zijn. Nederland is een land waarin mensen voor hun mening kunnen uitkomen. Daar moeten we met elkaar voor staan."

Het kabinet zegt intensief betrokken te zijn bij de voortgang van het onderzoek.
WAT GA JE ERAAN DOEN DAN???????????????

fucking klote Harry Potter
pi_23022369
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ze poepen
laat ze dat lekker in Marokko doen dan
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:48:26 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23022383
Strol, negeer je mail maar
pi_23022411
msn met mijn schatje:
quote:
.. || r || ... zegt:
jij moet strijken morgn hoor je me!
... || r || ... zegt:

dinsdag 2 november 2004 @ 13:50:52 #224
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022446
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:46 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

dinsdag 2 november 2004 @ 13:51:10 #225
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022452
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:46 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Leuk ventje maar ABSOLUUT geen leider,...........
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:51:56 #226
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_23022471
quote:
[..]
Oh nu ineens moeten we kalm blijven..... flikker toch op man!!
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:52:07 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022478
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strol, negeer je mail maar
Heb je hem een dreigmail verstuurd dan ?
pi_23022503
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:50 schreef O-Ren het volgende:

[..]

[afbeelding]
whahahahahahhahahaha
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:18 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23022504
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:52 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb je hem een dreigmail verstuurd dan ?
Nee, ging over zijn review Maar dat is al opgelost.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:53:23 #230
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022509

Zoek de verschillen.
pi_23022542
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:45 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Jij krijgt post morgen
jahaaaa
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:54:48 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022543
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoek de verschillen.
Ja we kunnen er wel grappen over maken maar het is best erg. Die man hoort niet op zijn huidige functie te zitten ! Maar dat is mijn mening !
pi_23022549
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef O-Ren het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Zoek de verschillen.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:30 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022567
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, ging over zijn review Maar dat is al opgelost.
Was slecht zeker
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:55:51 #235
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022579
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef Nadientje het volgende:

[..]

jahaaaa
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:01 #236
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022585
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja we kunnen er wel grappen over maken maar het is best erg. Die man hoort niet op zijn huidige functie te zitten ! Maar dat is mijn mening !
Ik ben het helemaal met je eens Gijs.
Maar zeg eerlijk het is net Harry
pi_23022588
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hij is niet de enige gijs..... Heel politiek Den Haag stopt zijn kop in het zand en willen het probleem niet erkennen
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:56:28 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23022608
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Was slecht zeker
Whehehe. Nee, er leek even een gat te vallen vandaag, maar dat was toch weer niet zo
pi_23022621
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef Chocobo het volgende:

[..]

ben zo verliefd op jou en je gezin jullie zijn echt wereldmensen
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:57:52 #240
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022642
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:56 schreef O-Ren het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens Gijs.
Maar zeg eerlijk het is net Harry
Ja,........ net HPja ,... maar Potter heeft meer charisma en is naar mijn mening meer man
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:58:38 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022666
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:56 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

Hij is niet de enige gijs..... Heel politiek Den Haag stopt zijn kop in het zand en willen het probleem niet erkennen
Degene wiens ogen open zijn worden de fractie uitgegooid
pi_23022692
toch heeft nederland gezamenlijk besloten dat deze man het werd, maar ja de meesten kiezen gewoon voor de makkelijkste weg
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:59:27 #243
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23022697
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:57 schreef Nadientje het volgende:

[..]

ben zo verliefd op jou en je gezin jullie zijn echt wereldmensen
DINE

Waarom beantwoord je mijn sms'je dan niet
pi_23022708
quote:
[..]
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:00:17 #245
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23022719
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,........ net HPja ,... maar Potter heeft meer charisma en is naar mijn mening meer man
Mee eens helemaal mee eens
pi_23022788
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Degene wiens ogen open zijn worden de fractie uitgegooid
want dat is in strijd met het huidige politieke beleid

en dat beleid wordt gevormd door angst, onwetendheid, ontkenning, domheid, lafheid
pi_23022802
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:02 schreef mr_Brown het volgende:
want dat is in strijd met het huidige politieke beleid

en dat beleid wordt gevormd door angst, onwetendheid, ontkenning, domheid, lafheid
Politiek = ruggegraat bij de ingang inleveren.
pi_23022804
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

DINE

Waarom beantwoord je mijn sms'je dan niet
huh?
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:04:48 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23022842
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 13:59 schreef Nadientje het volgende:
toch heeft nederland gezamenlijk besloten dat deze man het werd, maar ja de meesten kiezen gewoon voor de makkelijkste weg
Zo zit het niet helemaal. Een hoop domme LPF stemmers is na het eerste LPF schandaal naar de PvdA gegaan (hoezo ik stem op mensen, niet op ideeën?). Door de vele peilingen in het begin leek de PvdA dus de grootste te worden, en dan zouden we een extreem links kabinet krijgen

Daardoor zijn er veel stemmen naar het CDA gegaan, zodat die nog met de VVD een middenrechts kabinet konden vormen. CDA en PvdA is gelukkig nooit echt aan de orde geweest. En dat weet iedereen.

Het was OF Balkenende OF Cohen Dan vind ik dit wel okay. Balkenende is minder charismatisch dan held Zalm, maar het was het beste wat mogelijk was.
pi_23022857
2e Kamer....bla bla bla...afschuw...bla bla bla....diep geschokt....bla bla bla

pi_23022866
pi_23022937
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zit het niet helemaal. Een hoop domme LPF stemmers is na het eerste LPF schandaal naar de PvdA gegaan (hoezo ik stem op mensen, niet op ideeën?). Door de vele peilingen in het begin leek de PvdA dus de grootste te worden, en dan zouden we een extreem links kabinet krijgen

Daardoor zijn er veel stemmen naar het CDA gegaan, zodat die nog met de VVD een middenrechts kabinet konden vormen. CDA en PvdA is gelukkig nooit echt aan de orde geweest. En dat weet iedereen.

Het was OF Balkenende OF Cohen Dan vind ik dit wel okay. Balkenende is minder charismatisch dan held Zalm, maar het was het beste wat mogelijk was.
Ik blijf erbij dat het allemaal afgesproken werk is tussen Balkende en Bos.

Nu rechts kabinet, ingrepen in de sociale zekerheid. Alle kiezertjes gaan naar links. Over 2 jaar links kabinet, inkomensafhankelijke AOW, kinderbijslag en aanpak hypotheekrenteaftrek. Alle kiezertjes weer naar rechts. Dus over 6 jaar hebben ze tal van inpopulaire maatregelen doorgevoerd en zijn ze op ongeveer hetzelfde aantal zetels als 2 jaar geleden (PvdA en CDA grootste partijen).
pi_23022967
En maar oproepen tot kalmte. Ze zijn echt bang dat het rellen wordt geloof. Dus ze beseffen wel dat de verhoudingen gespannen staan, alleen durven die lafaards er niks aan te doen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:11:40 #254
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23023027
Ik kom er net achter dat één van mijn tentamens donderdag nu ineens weer NIET open boek is *zucht*
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:12:16 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23023050
Geeeert Wilderssss Je hebt mijn stem jongen ! Net een reactie van hem gezien op tv... beste uitspraken tot nu toe !!!!!!!
pi_23023106
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:12 schreef Chocobo het volgende:
Geeeert Wilderssss Je hebt mijn stem jongen ! Net een reactie van hem gezien op tv... beste uitspraken tot nu toe !!!!!!!
Ik zag het ook.

Bent u bang?
Ja, natuurtlijk ben ik bang!

En toch inhouden!
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:16:50 #257
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23023161
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:14 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik zag het ook.

Bent u bang?
Ja, natuurtlijk ben ik bang!

En toch inhouden!
Die eerlijkheid Best hard om te zeggen dat ze hem niet moeten vragen wat hij hier over denkt !
pi_23023218
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:12 schreef Chocobo het volgende:
ben je ook nog aan het werk ofzo??

of laat je dat varken als doen
pi_23023273
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:16 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die eerlijkheid Best hard om te zeggen dat ze hem niet moeten vragen wat hij hier over denkt !
zei hij dat
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:20:58 #260
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23023275
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:19 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

ben je ook nog aan het werk ofzo??
Heb even geen zin Gijs
  dinsdag 2 november 2004 @ 14:21:37 #261
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23023294
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:20 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

zei hij dat
Ja hij zei iets van: Je weet hoe ik over de ingewassen van de Islam denk.... vraag het me nou maar niet ok ?

pi_23023372
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:20 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb even geen zin Gijs
pi_23023387
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:21 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja hij zei iets van: Je weet hoe ik over de ingewassen van de Islam denk.... vraag het me nou maar niet ok ?

wat een respect..... hij is pissed
pi_23023610
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:26 schreef mr_Brown het volgende:
wat een respect..... hij is pissed
Ik ook.
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:07:58 #265
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23024333
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 14:35 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ook.
Enige verschil is dat jij er niks mee bereikt ! Ik hoop dat Geert iets gaat doen in de toekomst.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chocobo op 02-11-2004 15:14:18 ]
pi_23025416
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 15:07 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Enige verschil is dat jij er niks mee bereikt ! Ik hoop dat Geert iets gaat doen in de toekomst.
ik hoop dat hij nog leeft in de toekomst
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:56:54 #267
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23025491
nog een half uur en dan kan ik naar huis
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:59:32 #268
693 ChOas
pi_23025541
Ik ben hier zo stil van...

Ik.... ben.... WOEDEND

[Stephen Roberts]
  dinsdag 2 november 2004 @ 15:59:38 #269
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23025543
Zo, Ff PaUzE hOoR
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:27:19 #270
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23026136
naar huis gaat
pi_23026365
Waar is B. eigenlijk?
pi_23026550
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:37 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is B. eigenlijk?
rellen in Alphen
pi_23026572
naar huis
pi_23026667
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:45 schreef mr_Brown het volgende:

[..]

rellen in Alphen
De ME staat hier!
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_23026795
Laat de burgeroorlog in Alphen dan maar beginnen!

Tijd voor wat Nederlandse eerwraak!
  dinsdag 2 november 2004 @ 16:57:32 #276
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23026865
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:55 schreef Strolie75 het volgende:

Check telegraaf.nl De Maroks doen het in hun broek en zijn bang voor tegenaanvallen van ons. Ook hebben ze al hun forums opgeschoond ivm harde taal naar blanken
pi_23026888
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Check telegraaf.nl De Maroks doen het in hun broek en zijn bang voor tegenaanvallen van ons. Ook hebben ze al hun forums opgeschoond ivm harde taal naar blanken
Politiek is ook alweer druk bezig met knuffelen.
pi_23027254
Fable uitgespeeld
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:12:08 #279
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23027259
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:58 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Politiek is ook alweer druk bezig met knuffelen.
Wij maar even knuffelen dan
pi_23027309
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Wij maar even knuffelen dan
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:14:30 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23027324
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:11 schreef -Struikrover- het volgende:
Fable uitgespeeld
Cijfer? © Chocobo
pi_23027363
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cijfer? © Chocobo
Laat de ondertiteling even uitlopen en ga dan weer door. Heb gelezen dat je gewoon met het spel doorkan dan . Heb niet eens een kist kunnen openen waar je sleutels voor nodig had
pi_23027394
Best grappig. Dacht eerst dat ik een oud pak had ofzo, vlogen allemaal motten rond m`n kop. Bleken vlinders te zijn omdat ik zo "goed" was
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:17:19 #284
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23027395
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Cijfer? © Chocobo
pi_23027432
Moet zeggen dat ik van KOTOR toch net zo genoten heb

Maar ik ga nu doorspelen en zorgen dat ik alle spreuken enz heb. Huizen kopen, winkels
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:18:40 #286
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23027435
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:16 schreef -Struikrover- het volgende:

[..]

Laat de ondertiteling even uitlopen en ga dan weer door. Heb gelezen dat je gewoon met het spel doorkan dan . Heb niet eens een kist kunnen openen waar je sleutels voor nodig had
Ja, je kan nog missies gaan doen gewoon. Ik heb ff Oakvale uitgemoord nadat ik het uitgespeeld had, maar niet gesaved. Vond het wel klaar zo eigenlijk
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:19:31 #287
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23027468
Fable was cool maar zo kort,......... replay waarde is matig .
pi_23027503
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:19 schreef Chocobo het volgende:
Fable was cool maar zo kort,......... replay waarde is matig .
Was gewoon een mooi sprookje, kort maar krachtig.
pi_23027530
quote:
"Waar moet dit heen?", schrijft de één. "Wie heeft het gore lef om aan onze Theo te komen?", vraagt een ander zich af. Sommige bezoekers maken toespelingen op de Marokkaanse afkomst van de verdachte: "Elke buitenlander kan zeggen en doen wat hij wil, maar als een autochtoon iets zegt is het meteen racisme, dit gaat nergens meer over."
amen
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:21:55 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23027533
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Prince of Persia was een mooier en krachtiger sprookje
pi_23027557
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:20 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ben je al van de schijterij af ? Gaat het morgen nog door?
pi_23027590
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002829.html#more

Ik heb nog geen nieuws gezien, maar ik voorspel zomaar dat de Marokkaanse terrorist die hem heeft neergelegd, door de machthebber en zijn lakeien als Van Jole, De Volkskrant en NRC zal worden neergezet als een geestelijk gestoorde die in zijn eentje een moord heeft gepleegd. Niets complot, laten we maar zeggen: het Volkert scenario.

Columnisten die zich niet voegen naar 'de macht' en 'de regenten' lopen in dit land op zijn minst kans op maatschappelijke uitsluiting als ze geluk hebben… Als ze pech hebben sterven ze als Pim Fortuyn en Theo van Gogh. Dan huilen politici krokodillentranen en mag die slapjanus van een Job Cohen vanavond weer op de dam roepen dat 'we de boel vooral bij elkaar moeten houden'.
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:24:15 #293
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23027598
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:21 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Prince of Persia was een mooier en krachtiger sprookje
Als RPG Adventure is Fable matig qua grootte en scope Maar als enkel sprookje zoals Strol zegt heerlijk
pi_23027627
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 16:55 schreef Strolie75 het volgende:

Alle gekheid op een stokje, ben van mening dat het uiteindelijk hierop uitkomt.
Nederlanders zijn over het algemeen best wel rekbaar (al kijk ik bv. naar mezelf), maar als het eenmaal over de grens is het hek over de dam...(of hoe je dat ook zegt )
α & Ω
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:27:26 #295
8372 Bastard
Persona non grata
pi_23027679
KANKER MAROKKANEN
The truth was in here.
pi_23027682
Cho
Strol
Rest
α & Ω
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:27:54 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23027694
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als RPG Adventure is Fable matig qua grootte en scope Maar als enkel sprookje zoals Strol zegt heerlijk
Ja, ik vond het een toffe ervaring. Dat wel. Maar ik heb een beetje een jammerlijke nasmaak, het had zoveel mooier kunnen zijn, en dan bedoel ik niet alle beloften die gekaamt zijn bij de aankondiging van Project Ego, maar gewoon een beter verhaal bijvoorbeeld.
pi_23027697
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef Bastard het volgende:
KANKER MAROKKANEN
Gijssss!
α & Ω
pi_23027708
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef Bastard het volgende:
KANKER MAROKKANEN
  dinsdag 2 november 2004 @ 17:28:41 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23027719
Ker

pi_23027726
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
Cho
Strol
Rest

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: