abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:29:59 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23017399
Geen topic titel.

Theo zei ooit
quote:
"Ach, ik hoop echt dat ik hier 87 mag worden en dat ik de beker der gramschap helemaal tot op de bodem kan leegdrinken. Maar om nu te zeggen dat ik er naar uitzie om te leven in een land dat gebukt gaat onder de censuur van de politieke correctheid en waar de geitenneukers het voor het zeggen hebben, nee, dat niet."
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:30:48 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017425
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
En de dader had volgens omstanders een islamitisch uiterlijk.
Uiteraard !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:30:54 #3
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_23017429
gtvp
pi_23017432
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:31:02 #5
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017434
The line is a dot to you!
pi_23017451
Kwaad...verdrietig....
pi_23017476

zooooo'n gelijk
quote:
Maar om nu te zeggen dat ik er naar uitzie om te leven in een land dat gebukt gaat onder de censuur van de politieke correctheid en waar de geitenneukers het voor het zeggen hebben, nee, dat niet."
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:32:33 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017481
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:31 schreef Kreator het volgende:
Waarom klik ik dit topic eigenlijk nog aan.... .
Tieft op dan !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:32:50 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017491
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:

[..]

ChOas is er niet dus opzouten
pi_23017517
Wanneer gaan wij eens allemaal protesteren op het maliveld maar dan via de vailiantlaan ofzo
Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:34:24 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017537
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
Wanneer gaan wij eens allemaal protesteren op het maliveld maar dan via de vailiantlaan ofzo
En de Paul Krugerlaan
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:34:41 #12
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017547
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Thor-Nexium het volgende:
of we kunnen naar de poptahof in Delft. De dichtbevolkste wijk van europa. Alleen gezinnen met 10 personen in torenflats
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:36:58 #13
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23017606
Ik vind dit soort dingen zo eng joh.
Je wordt gewoon op straat doodgeschoten of gestoken en ze doen nog niks ook!
F*cking getuigen ook.
verslaggever: heb je de politie niet gebeld?"
getuige: Nee dat werd volgens mij al gedaan!
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
pi_23017617
*45 acp weer uit het vet halen en weer goed door smeren*

KANKERLAND MET NOG VEEL MEER KANKER SCHIJNHEILEN IN DIT KANKER PARLEMENT
Ohm mani padme hum
pi_23017641
quote:
Onze burgemeester

In de Telegraaf lees ik dat de Heer Abou Jahjah overweegt om België te verlaten, al denkt 'ie misschien wel vijf jaar nodig te hebben om zijn opvolger bij de AEL in te werken. Abou is verbitterd; hij kreeg maar 1400 stemmen bij de laatste verkiezingen en acht het Vlaamse volk beneden zijn waardigheid.
Abou Jahjah: "God is niet vrijgevig voor Vlaanderen geweest toen hij het verstand uitdeelde. Het is altijd een racistisch volk geweest." Dat vond ik mooi gezegd, zoals het ook heel instructief was om te lezen dat meneer elke dode Amerikaanse soldaat als 'een overwinning' beschouwt. Als pooier van de Profeet kan men niet hoog genoeg mikken.
Je zou zeggen, een religieuze fascist die de Islamitische wet wil invoeren – met alle gevolgen van dien voor ongelovigen, joden, homo's, vrouwen en afvalligen - is niet iemand met wie je de moeite neemt om in debat te gaan. Ik herinner me nog heel goed hoe Abou zich liet ontvallen dat de ketterse Ayaan Hirsi Ali moest worden 'opgesloten'.
Niet duidelijk was of deze schoenenpoetser van Allah bedoelde dat Mevrouw moest worden opgesloten in het gesticht of achter tralies, maar ik denk niet dat ze nog lang zou rondlopen als de hoge heerlijkheid van de sharia hier werd ingevoerd.
Iemand die wel denkt dat meneer Jahjah het beste met ons voorheeft, is de burgemeester van Amsterdam, die in het openbaar met hem van gedachten wisselde en als beloning na afloop te horen kreeg: "Eindelijk een politicus die mij begrijpt!" Een prachtig compliment waar Cohen vast heel trots op is geweest. Als ritselaar met ambitie doe je er nu eenmaal alles aan om - ik citeer - 'de boel
bij elkaar te houden.' Het is dan ook jammer voor Cohen dat het uitgerekend weer Marokkaanse jongens waren die een autochtoon stel de buurt uitpestten. Dat gebeurt overal in Amsterdam, maar omdat de Volkskrant er nu aandacht aan besteedde werd de kwestie politiek.
De Amsterdamse politie heeft geen interesse om autochtonen die bedreigd worden door een steeds agressiever wordende minderheid, te hulp te komen. En Cohen al helemaal niet. Toen de geestverwanten van meneer Jahjah bijna drieduizend Amerikanen om zeep hielpen in het WTC, was de eerste gang van onze burgemeester naar de moskee. Op scholen, in moskeeën, overal in Amsterdam werd feest gevierd om deze prachtige overwinning op Satan. Cohen kroop dan ook voor de gelovigen en betoogde: "Jullie horen bij ons!", in plaats van te vragen: "Wat doen jullie
eigenlijk hier?" Cohen gedraagt zich als een burgemeester in oorlogstijd en dat bedoel ik niet als compliment. Zijn aanwezigheid demoraliseert de stad en zet groepen tegen elkaar op.
Volgens de grote denker Frits Abrahams (NRC-Handelsblad) is Cohen 'een democraat in hart en nieren.' Ik vermoed dat onze burgemeester een doortrapte cynicus is - geen slechte eigenschap voor iemand die premier wil worden -, en een rasopportunist bovendien. En ik vraag me af hoe lang autochtonen nog welkom zijn in Amsterdam.
Laatste zin van zijn laatste column.
pi_23017645
Krea en smike.
Don't.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_23017672
Theo......
pi_23017692
Even een hele serieuze vraag??????????
Wie zijn hier nu erger onze regering die dity toelaat of de doorgedraaide islamieten?

gaarne reacties hierop
Ohm mani padme hum
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:41:19 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017738
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:39 schreef Thor-Nexium het volgende:
Wie zijn hier nu erger onze regering die dity toelaat of de doorgedraaide islamieten?

gaarne reacties hierop
Ik kan er niet over uit Gijs. Pim zou het gaan veranderen maar dat mocht helaas niet gebeuren. Nu hebben we kabinet Balkenende,...........hopeloos zou ik zeggen. Geert heeft gelijk.... we moeten serieus oppassen !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:41:30 #20
34586 kepler
No bounce, no play
pi_23017744
willen jullie niet zo veel schelden. Ik weet dat het klotenieuws is, maar van het betreffende scheldwoord word ik nu niet echt vrolijk...
pi_23017747
quote:

gaarne reacties hierop
Die Islamieten moeten gewoon het land uit, het zijn middeleeuwers maar ze weten gewoon niet beter. Die slappe politici die dankzij hun softe beleid en knuffelpolitiek dit land naar de klote hebben geholpen moeten tegen de muur.

Klaar.
pi_23017782
quote:
Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef kepler het volgende:
willen jullie niet zo veel schelden. Ik weet dat het klotenieuws is, maar van het betreffende scheldwoord word ik nu niet echt vrolijk...
Ik gebruik dat woord bijna nooit, maar nu wel. Omdat ik het die daders gewoon echt diep van harte gun.
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:15 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_23017795
quote:
Mijn excuses Gijs, maar je weet dat we er niks mee bedoelen.... het is gewoon woede... Maar je hebt gelijk ! Sorry !
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:31 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_23017799
quote:

gaarne reacties hierop
In de eerste plaats natuurlijk gewoon degenen die het doen. Laten we niet vergeten dat iemand vermoorden NIET normaal is. DaarNAAST moet er gewoon veel harder opgetreden worden. VEEL harder. En nee, geen levenslang, maar terugsturen, de gehele familie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 november 2004 @ 10:43:36 #25
100957 O-Ren
Knuffelbeer
pi_23017803
quote:
Daar ben ik het mee eens. Kan erg slecht tegen dat betreffende woord
Je moet minimaal 10 keer per dag knuffelen ... O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')