Dan vergrijpt hij zich aan de drank. Hij neemt het nieuw zo nauw, als het maar verslavend en schadelijk is.quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat als je sigaretten op zijn?
dit zal de verrechtsing en/of negatieve gedachtengang over de islam in de hand werkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de tegen reactie die hierop zal komen is ook te raden
WEER?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:56 schreef Volano het volgende:
[..]
een NEDERLANDER
Het is Oost, kan ook gewoon een straatroof geweest zijn, of een geflipte junkquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd...
wat zal het geweest zijn: een moslim of een volkert?
Idd, ik heb ook een vermoedenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:49 schreef Gelderland het volgende:
nou, ik weet wel hoelaat het is:
* Hij maakt film over Pim Fortuyn
* Hij heeft Islam beetje belachelijk gemaakt in dat filmpje met Hirschi Ali
Ik zag ook twee ME busjes met sirene voorbij scheuren (in West) , en al het personeel van de kasassociatie (spuistraat) stond op de stoep, er gebeurd van alles in Amsterdam (heeft vast niks met elkaar te maken)quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:56 schreef Libris het volgende:
Schijnt heel veel geschoten te zijn, politieagent had kogelvrij vest aan, auto's doorzeefd
Wat doe je nou raar? Dit wilde je toch?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:58 schreef Meki het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |