Als de mening dat soort mensen niet bevallig is dan maakt de dood inderdaad niks uit.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:10 schreef Ripley het volgende:
Mogen ze je dan maar gewoon vermoorden?
Misschien die politieman?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Toen ik de mijne wegbracht zag ik dus al die auto's sjezen.
Dat arme kind...
Ben wel benieuwd wie het andere slachtoffer was, ik neem aan een toevallige voorbijganger.
Ik zou hem niet het ultieme voorbeeld noemen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef Isabeau het volgende:
Theo was altijd dé voorvechter van vrije meningsuiting
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:12 schreef MikeyMo het volgende:
Heeft Marlboro al een winstwaarschuwing geplaatst?
Ja, dat is het ergste. Wat hij verder ook was, hij was volgens mij een heel erg liefhebbende vader die alles voor zijn zoontje over had. Dat arme kindquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef Copycat het volgende:
met name zijn zoontje.
Maar wie heeft er dan de schuld? Die ondermaatse holbewoners die iemand direct de kogel geven? Of iemand die zijn mening kan uiten en wil uiten omdat hij ook duidelijk ziet dat het de foute kant op gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:09 schreef Gallo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar als je dat op een ophitsende en hatende toon doet kun je er donder op zeggen dat mensen je niet alleen met woorden terug pakken. Wat zo'n moord niet minder ziek of treurig maakt natuurlijk.
Hij was wel fel tegen moslims enzo, dus de kans is aanwezig dat het geen Nederlander was..quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ach... dat zal ook wel weer meevallen.....
Nou, dat zo ook enorm raar zijn natuurlijk. Als je een paard constant met een stok in z'n kont port kun je er donder op zeggen dat ie een keer achteruit schopt ook als is het beest nog zo braaf.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef Tikorev het volgende:Ik hoop voor ze niet dat dit door een moslim gekomen is...
Volgens R1 in zijn been schoten, dus niet levensbedreigend, R1 meldde ook dat er misschien nog meer (4) slachtoffers kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:11 schreef yavanna het volgende:
[..]
Misschien die politieman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |