Slotjes?quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het vaak wel cute. Rood haar, groene ogen en sproetjes
Maar goed ik vind slotjes ook cute staan bij mannen
I'm just wierd.
Ah! Vind ik ook wel leuk bij meisjes eigenlijk! Alleen de leeftijd die meisjes hebben als ze slotjes hebben is niet echt meer mijn doelgroepquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:09 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Slotjes beugel
Ik vind wipneusjes errug leuk!quote:Op vrijdag 12 november 2004 07:42 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het vaak wel cute. Rood haar, groene ogen en sproetjes
Maar goed ik vind slotjes ook cute staan bij mannen
I'm just wierd.
Word up, brotherquote:Op woensdag 10 november 2004 18:03 schreef mcintosh het volgende:
But i don't care, redheads don't give a shit...
Wie is die op één na onderste?!? Jammie!quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:30 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een paar beroemde roodharige rockers
Okee, toegegeven Seth Green heeft wel iets.....maar ik blijf die wimpers bij roodharige mannen niks vindenquote:Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:
@TS: First off... Je moeder pijpt op centraal station, eikel!!!
Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:
Woody Allen, Jason Flemyng, Seth Green, Conan O'Brien, etc, etc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.quote:Op donderdag 11 november 2004 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
Rode katers bedoel je zeker?
Ow maar dat weet ik ook wel. Mijn Jippie-a-jee was ook een poes en helemaal rood! En heel liefquote:Op vrijdag 12 november 2004 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is een fabeltje dat alleen katers rood kunnen zijn. Ik ken zelf een poes die hartstikke rood is.
how sweetquote:Op vrijdag 12 november 2004 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent Vunn en jouw mening is net zo belangrijk als die van alle andere mensen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:57 schreef mystery1980 het volgende:
rood haar, op zich niks voor mij , maar zou hij een perfect karaktertje hebben, tja kom ik daar wel overheen.
eigenlijk.. hey als ik homofoob was had ik niks gezegdquote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Want?
Flemyng was toch blond? (al is het wel een oer-Engelse kop, naast een geweldig acteur)quote:Op vrijdag 12 november 2004 08:46 schreef RedDevil085 het volgende:
@TS: First off... Je moeder pijpt op centraal station, eikel!!!
Ik vind mannen met rood haar (jaja, ben zelf een rouge rekel) fan-fucking-tastisch. De beste uitvinding sinds gesneden brood, als je het mij vraagt.
Een paar bekende namen:
Woody Allen, Jason Flemyng, Seth Green, Conan O'Brien, etc, etc
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |