quote:Op woensdag 10 november 2004 13:13 schreef FuifDuif het volgende:
--Typische FuifDuif-reactie--
Ja toch..quote:Op woensdag 10 november 2004 18:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar post je me ook een lelijke blaag ook zeg
Rode katers bedoel je zeker?quote:Op donderdag 11 november 2004 15:27 schreef Vunn het volgende:
Mannen met rood haar zijn wel vaak lelijk hoor. Okay smaken verschillen maar de meesten....
oei oei oei
Rode katten zijn trouwens wel erg leuk!
ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bentquote:Op dinsdag 9 november 2004 23:23 schreef YOZ86 het volgende:
wat vind ik hier...
http://friendpages.com/pages/businesspeople/yoz1/photo22.jpg
zo..die is lelijk!
Want?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:36 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
ik vind hem nog meevallen, zeg maar gewoon dat jij het bentmaar ik ben een dude dus ik mag hier eigenlijk niet over oordelen.
meneer is homofoobje.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Want?
Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
meneer is homofoobje.
Ik vind hem persoonlijk wel meevallen, wel een jonge kop, maar verder niets mis mee toch?
Zo fel was mijn haar ook ooit, maar hoe ouder ik wordt, hoe doffer (nog steeds kenmerkend rood hoor, maar minder flashy) en het kapsel past hem welquote:Op donderdag 11 november 2004 18:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik vind zijn haar dan wel wel erg mooi!
Idemquote:Op donderdag 11 november 2004 16:06 schreef Double_B het volgende:
Denk dat de topicstarter zelf een beetje frusty is...![]()
Heb zelf rood / kastanje bruin haar (niet van dat 'knal rood').. Maar mag toch zeker niet klagen over de aandacht van vrouwen hoor![]()
Kaaaaaaaaaaaaal!quote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Idem![]()
Alleen dat gezeik over je schaamhaar![]()
Bij de sporttest van de politie konden de mannen het blijkbaar niet geloven, ze staarden steeds naar benedenquote:Op donderdag 11 november 2004 19:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Idem![]()
Alleen dat gezeik over je schaamhaar![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |