het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:03 schreef ioor het volgende:
rood haar rules, zowel bij mannen als bij vrouwen![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:59 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt een knalrooie kop, met bijpassend oksel/schaamhaar en je kan geen wijven krijgen :').
Dus je bent rood EN dyslectisch?!quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:07 schreef NITR0 het volgende:
[..]
whaha, jij bent echt een grapjas, maar als je nouw een echt MAN* was dan zou jij allang hebben gezegd wat jouw haarkleur is en niet zo'n zielig topic openen. Jij bent echt het standaart stoere manntje dat graag anoniem andere mensen afzeikt op een forum. Het zou me niks verbazen als je in real-life ook zo'n triets ventje bent.
Zoals je ziet zijn veel mensen het oneens met je, dus kruip maar lekker weer onder de steen waar je vandaan bent gekomen.![]()
* (man (de ~ (m.), lieden/~nen, ~nen, ~nen)
1 volwassen mens van het mannelijk geslacht => baas, gast, heer, heerschap, jongen, kerel, klant, manspersoon, mijnheer, pief, pik, vent
2 persoon, mens
nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
het gaat ook niet zozeer of het rode haar, maar over het feit dat mannen met rood haar vaak een lelijke kop hebben. En dat is iets waar ik het wel mee eens moet zijn.
Ben nou eens heel eerlijk, dat ziet toch echt HELEMAAL NIET uit!?quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Eens,mijn ex had oranje haar enschaamhaar![]()
Rood haar heeft zeker iets, als er een mooie kop bij zit, en dat is vind ik vaak niet het geval.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:11 schreef ioor het volgende:
[..]
nou net zovaak als mensen met zwart haar een lelijke kop hebben of blond haar, het is maar net wat jij lelijk vindt, ik vind het wel wat hebben![]()
Die moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:55 schreef Aventura het volgende:
Maar ik denk niet dat ik ooit iets met een redhead zal krijgen want ik ben zelf al een beetje rossig.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
Ja, is ook geen rationele afweging, maar ik val juist op tegenhangers van van mij, dus met donker(der) haar en een donkerdere huid en ogenquote:Op dinsdag 2 november 2004 16:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.
quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:03 schreef Adurothiel het volgende:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |