Rechts, in dat blauwe vlak, zie ik een Basquiat-kroontje staan!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hij staat er reeds...
Ik houd niet zo van dierentuinen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maaruh, ga ik naar de dierentuin???
En wie gaat er met mij mee dan??
Vanwaar dan deze Topic titel???quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dierentuinen...
Te veel tralies als je het mij vraagt.
Safari Park dan??quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dierentuinen...
Te veel tralies als je het mij vraagt.
Zomaar.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Vanwaar dan deze Topic titel???
Oh, jammer, ik hoopte op een Betitel-de-Titel-meet-en-greetquote:Op dinsdag 2 november 2004 12:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zomaar.
Die komt vast nog wel.quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, jammer, ik hoopte op een Betitel-de-Titel-meet-en-greet
Volgens mij is de titel 'Es Dammert'...quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Toevallig wel.
Ja, in jouw atelierquote:Op dinsdag 2 november 2004 13:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die komt vast nog wel.
Fijn, dan ga ik weer iets nieuws opsnorrenquote:Op dinsdag 2 november 2004 14:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Volgens mij ook...
Desnoods...quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, in jouw atelier
Want dat digitale camera gebeuren van jou duurt ook een eeuwigheid...
Haha, lijkt me gezellig!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Desnoods...
Nu wel??quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie geen schilderij, AR.
Dat weet ik dus niet. Als het een tijdelijk werk was: het stond er in winter of voorjaar '97 geloof ik.quote:Wat jij in het Ludwig Museum gezien hebt: behoorde dat tot de permanente collectie of maakte het deel van een bijzondere tentoonstelling? Indien het laatste, wanneer was dat?
Ik zie geen link tussen jouw omschreven kunstwerk en de exposities van 1996/1997. Het behoort vermoedelijk tot de permanente collectie (niet verwonderlijk gelet op hun voorliefde voor de pop art stroming). Toevallig ga ik deze maand naar het Ludwig Museum (vanwege hun Edward Hopper expositie) en dan zal ik speciaal letten op jouw kunstwerk. BTW, als jij het met eigen ogen wilt aanschouwen, dan rijd ik via Helmond naar Keulen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:11 schreef SEMTEX het volgende:
Dat weet ik dus niet. Als het een tijdelijk werk was: het stond er in winter of voorjaar '97 geloof ik.
Ten slotte, via deze link http://spaightwoodgalleries.com/Pages/POP_Art_2001.html heb jij een goede kans op succes.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Anyway, ik hoop dat SEMTEX mee verhuisd is naar dit topic.., want ik zat gisteravond laat te denken dat ze misschien Claes Oldenburg bedoelt. De maakte grootte 'alle daagse' dingen. En hij heeft ook wel eens een hele winkel nagemaakt herinneren ik me nog...
Diep tragisch hoe het achterneefje van Vincent aan zijn einde moest komen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 14:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Voor nu, op deze zwarte dag, maar een zonnige opgave:
[afbeelding]
Ik weet dat het door een ziekte was, maar weet zo ff niet meer welke...quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Gajus het volgende:
[..]
Diep tragisch hoe het achterneefje van Vincent aan zijn einde moest komen.
Trouwens Do2, hoe is Vincent aan zijn einde gekomen?
quote:On topic, de opgave betreft het schilderij getiteld Parasol van Claude Monet.
dat was een makkie
Mij lijkt het geen overbodige luxequote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Gajus het volgende:
[afbeelding]
Een toelichting lijkt mij (vooralsnog) overbodig.
Op deze dag gaan mijn gedachten uit naar deze schilder en zijn familieleden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Mij lijkt het geen overbodige luxe
Liijkt mij in dat geval een typische opgave voor Do2quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:09 schreef Gajus het volgende:
[..]
Op deze dag gaan mijn gedachten uit naar deze schilder en zijn familieleden.
Hoi, op deze donkere dag.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet dat het door een ziekte was, maar weet zo ff niet meer welke...
Hij was toch ook ziek toch???quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Callas het volgende:
[..]
Hoi, op deze donkere dag.
Vincent heeft op 37 jarige leeftijd zelfmoord gepleegd. Over de reden wordt nog steeds gespeculeert maar vermoedelijk omdat hij in de knoop zat met het onbegrip voor zijn ziekte.
Ps. Je hebt dus niet alleen het eerste deel van de drie gemist..
Naar alle waarschijnlijkheid was ie manisch depressief.quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hij was toch ook ziek toch???
Was het niet mede omdat z'n broer + vrouw op het laatste moment hadden besloten niet bij Vincent maar elders hun vakantie te houden?quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:56 schreef Callas het volgende:
[..]
Over de reden wordt nog steeds gespeculeert maar vermoedelijk omdat hij in de knoop zat met het onbegrip voor zijn ziekte.
Ja, volgens mij was het wel zoiets...quote:Op dinsdag 2 november 2004 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Was het niet mede omdat z'n broer + vrouw op het laatste moment hadden besloten niet bij Vincent maar elders hun vakantie te houden?
Nee ik rook nietquote:Op dinsdag 2 november 2004 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Rook jij, AR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |