Even quoten om dit staaltje belachelijkheid voor het nageslacht te bewarenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Zal gezien zijn opvattingen over de Islam ongetwijfeld een moslim zijn geweest... Of weer zo'n vuile linkse!

quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Zal gezien zijn opvattingen over de Islam ongetwijfeld een moslim zijn geweest... Of weer zo'n vuile linkse!

En waarom? Van Gogh stond bekend om zijn duidelijke opvattingen over de Islam. hij maakte samen met Hirsi Ali een film waarin de Islam bekritiseerd en geprovoceerd werd. Hirsi Ali is almeerder malen door moslim groepen bedreigd en Van Gogh ook al!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Even quoten om dit staaltje belachelijkheid voor het nageslacht te bewaren

hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zinquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En waarom? Van Gogh stond bekend om zijn duidelijke opvattingen over de Islam. hij maakte samen met Hirsi Ali een film waarin de Islam bekritiseerd en geprovoceerd werd. Hirsi Ali is almeerder malen door moslim groepen bedreigd en Van Gogh ook al!

Preciesquote:Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zin

Let vooral op het woordje "weer"quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:18 schreef Ruis het volgende:
[..]
hij heeft t meer over t tweede gedeelte van je VVD-minded zin

quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Let vooral op het woordje "weer"

Een SPoslim...quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:38 schreef Cynic het volgende:
Misschien was het wel een linkse moslim!

t was toch een kut telefoonquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben dus gewoon keihard mijn telefoon en mijn bril kwijt!

Oei! Extreem links botst met extreem rechts!quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:00 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik heb op Soulseek een gast gebanned die van me aan het downloaden was, omdat hij allemaal mp3's van nazi-bands had. Nu zit-ie me dus de hele tijd te bedreigen en uit te schelden

"zo'n vieze linksequote:Op dinsdag 2 november 2004 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Wat is er mis met mijn post?
Waarom werd Fortuijn vermoord? Onder andere omdat hij openlijk kritiek leverde op de Islam, Van Gogh deed hetzelfde. Veel overeenkomsten. Je moet blijkbaar erg oppassen met wat je zegt tegenwoordig...
En Fortuijn werd ook vermoord door zo'n 'linkse'... Vandaar het woordje weer...

Iki ben helemaal niet extreem links. Ik heb alleen moeite met ongenuanceerde, generaliserdende en quasi-politieke uitspraken.quote:Op dinsdag 2 november 2004 12:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oei! Extreem links botst met extreem rechts!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |