Wa??quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:07 schreef Nouk het volgende:
Godverde...

quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:08 schreef Cynic het volgende:
Ik ga slapen, tot kijk!

Qquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:13 schreef QyRoZ het volgende:
Hoi! Sterf allemaal!![]()

Ik kan niet slapen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:14 schreef Nouk het volgende:
Q!!!!!!!!!

Doeiquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:15 schreef Nouk het volgende:
K ben slapen!![]()
.

Ach niet zo makkelijk omgaan met ziek melden. Al ga je alleen maar ff op bed liggen, dan rust je al uit hoor. En dan is het morgenvroeg ff aanpoten maar ben je tenminste niet zo laf om je voor niks ziek te melden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen.
Moet om 6:15 op. Ik meld me maar ziek denk ik.

Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach niet zo makkelijk omgaan met ziek melden. Al ga je alleen maar ff op bed liggen, dan rust je al uit hoor. En dan is het morgenvroeg ff aanpoten maar ben je tenminste niet zo laf om je voor niks ziek te melden.

quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef Nouk het volgende:
Sorry. De moeder in me kwam ineens naar boven. Trusten.

Ohhh. Zou ik ook doen dan. Veel plezier morgen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.

Juist!quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:18 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ohhh. Zou ik ook doen dan. Veel plezier morgen!.

quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is maar stage. Voor 1,50 per uur en 1 vakantiedag per maand wil ik me nog wel een keer ziek melden hoor.

Bij mijn vorige stage, die ook 5 maanden duurde, had ik 2 vakantiedagen per maand. Daar was ik nooit ziek. Maar die ene dag is echt niet genoeg. Ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]

Trustuh...quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bij mijn vorige stage, die ook 5 maanden duurde, had ik 2 vakantiedagen per maand. Daar was ik nooit ziek. Maar die ene dag is echt niet genoeg. Ofzo.
Laat ik zo maar weer een vernieuwde slaappoging doen. Ik heb de wekker al om 8:15 gezet, om de baas te bellen dat ik niet kom. De baas die er toch niet is.

neequote:Op dinsdag 2 november 2004 00:57 schreef Nouk het volgende:
PP, ik heb een vraag, ben je dr?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |