quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:43 schreef Cynic het volgende:
Okay, nou doet-ie het weer goed:)
BB mêb...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:55 schreef Bosbeetle het volgende:
hoi![]()
nee hoor gerrie werd gewoon onwel op zn winter sport !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:28 schreef Nouk het volgende:
Weer een moord.
geen moordquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef Ruis het volgende:
weer? als in na Theo?
t is venetian snares gewordenquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:33 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens over dat om half 8 lawaai maken ik zit er over te denken om toch maar ff dillinger op te zetten voor die van Gogh !
tweede exlooërmond?quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ga denk ik verhuizen naar een rustig dorp in Drenthe waar ze nog nooit van buitenlanders gehoord hebben.
Zoiets ja, zonder gezeik, zonder marrokanen en zonder moorden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:38 schreef Ruis het volgende:
[..]
tweede exlooërmond?
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ga denk ik verhuizen naar een rustig dorp in Drenthe waar ze nog nooit van buitenlanders gehoord hebben.
pas maar op voor je het weet gaat er een bruine koe op je zitten !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zoiets ja, zonder gezeik, zonder marrokanen en zonder moorden.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!
volgensmij moeten nouk ruis en ik nu op onze hoede zijn !quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:50 schreef Ruis het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo bekrompen!quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hoeven jullie buitenlanders niet!
nouk voordat je in drenthe gaat wonen moet je nog wel ff inburgeren hoor bekromen is de norm !quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ach man, doe niet zo bekrompen!
Ik meen het, na m'n studie ga ik ergens in Limburg of Drenthe wonen. Of misschien in Maastricht, dat is een leuke stad.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nouk voordat je in drenthe gaat wonen moet je nog wel ff inburgeren hoor bekromen is de norm !
Serieus, misschien moet ik in Maastricht gaan studeren en wonen, en maar meteen ook.quote:Op dinsdag 2 november 2004 20:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
dus....
misschien moet je eerst utrecht eens proberen dan ben je niet compleet afgesloten van de rest van het landquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik meen het, na m'n studie ga ik ergens in Limburg of Drenthe wonen. Of misschien in Maastricht, dat is een leuke stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |