Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.quote:Op maandag 1 november 2004 21:27 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Lul godverredomme niet zo stom joh. Die mensen die in Alkmaar staan om 12.30 of waar ook ter wereld tegen welke club dan ook voor welke prijs dan ook, zijn meer club dan al die betweters die met de Feijenoordkrant in de hand afstemmen op canal+
Tyft toch gauw op met je onzin..
Feijenoord is groot geworden door het Legioen, en dat Legioen zal ook altijd het enige bestaansrechts zijn, niet dat stelletje sufkutten die nog 11 andere prioriteiten boven Feijenoord stellen.
Als die wedstrijd was gestaakt hadden we die 2 rode kaarten niet gekregen, dus dat zou alleen maar mooi uitkomen (op song beetje na danquote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
En nog opkomen voor die dommeriken ook
Voor hetzelfde geld was de wedstrijd gestaakt en daar hadden ze Feyenoord niet mee hebben geholpen, dus cut the crap.
Feyenoord dankt zijn bestaan niet aan dat soort mensen, het is ze liever kwijt dan rijk.
Doe nou niet of die spreekkoren iedere keer de kleine minderheid zijn..dat is gewoon flauwekul.quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.
Jij hebt er ook de ballen verstand van merk ik al.quote:Op maandag 1 november 2004 22:06 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Feyenoord is misschien groot geworden door het grote aantal fans die naar de Kuip gaan door de jaren heen. Zo'n 20.000 gemiddeld waarvan de meeste zich normaal gedragen en dus niet door de 200/300 "die hards" die altijd mee gaan naar de uitwedstrijden en, waarvan ik denk dat, die meestal degene zijn die zich misdragen.
En wij, fanatieke supporters, zijn jou soort liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Voor hetzelfde geld was de wedstrijd gestaakt en daar hadden ze Feyenoord niet mee hebben geholpen, dus cut the crap.
Feyenoord dankt zijn bestaan niet aan dat soort mensen, het is ze liever kwijt dan rijk.
Feyenoord dankt ook veel successen aan zijn supporters, vroeger wa de tegenstander bang van de intimiderende sfeer die er in de Kuip hing en stonde je al met 1 - 0 voor. Ik schaam me nu dood met al die stakkers die het uitvak bevolken, zitten bijna nog te klagen als je een blow zit te roken. Ze mogen blij zijn dat ik geen plof op steek, die stinkt veel harder.quote:Op maandag 1 november 2004 20:50 schreef Sloggi het volgende:
Zoals de verhoudingen nu bij ajax zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Over 50 jaar zijn de verhoudingen volledig omgeslagen, 5.000 supporters en 45.000 bobo's...
Dit vind ik heel erg netjes van hemquote:Op maandag 1 november 2004 22:52 schreef Eilanden het volgende:
.: Kalou sluit nationale elftal Ivoorkust niet uit
In de krant Notre Voie heeft Salomon Kalou aangegeven dat hij het nationale elftal van Ivoorkust niet heeft uitgesloten. Vele journalisten in Nederland gingen ervan uit dat Kalou de Nederlandse nationaliteit ging aanvragen om uit te komen voor Oranje.
Kalou geeft in de Afrikaanse krant aan, dat er geen afspraak is met de KNVB en dat de reden dat hij twee keer heeft afgezegd voor Jong Ivoorkust, ligt in het feit dat de wedstrijden op dagen werden gespeeld die niet voorkwamen op de internationale kalender van de FIFA. Daardoor kon Feyenoord eisen dat de aanvaller in Rotterdam bleef.
Een selectie voor Ivoorkust zou hij zeker zien zitten. Hij zou graag met zijn broer en ex-Feyenoorder Bonaventura in de aanval van het nationale team willen spelen.
http://www.eredivisievoetbal.com/evnieuws_040425.shtml
Tja het zijn altijd de moraalriddertjes die bijna nooit een stadion van binnen zien die er zo over denken. De echte supporters die vaak gaan kunnen er wat mij betreft alleen over meepraten.quote:Op maandag 1 november 2004 22:40 schreef Cart_man het volgende:
En wij, fanatieke supporters, zijn jou soort liever kwijt dan rijk.Je lijkt Loek wel, al net zo irritant.
Je hebt ook geen flauw benul van wat zich allemaal gedurende een wedstrijd afspeeld en hoe veel supporters zich laten meeslepen in hun emoties. Ga is naar de Kuip, weet je ook eens hoe dat is.
Dat de uitsupporters niet altijd creatief zijn kan ik me wel in vinden. Dat Tilburgse joden, Utrechtse joden, Groningse joden etc. etc. slaat echt helemaal nergens op.
Voor Onno moet je een vervanger uit de eigen jeugd proberen te halen of Goor proberen n aar de centrale plek te schuiven.quote:Op maandag 1 november 2004 23:06 schreef Siemerink het volgende:
Ok, je hebt gelijk.
Onnoquote:Op maandag 1 november 2004 23:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voor Onno moet je een vervanger uit de eigen jeugd proberen te halen of Goor proberen n aar de centrale plek te schuiven.Die pardo is echt niks voor Feyenoord en voegt weinig toe aan de HCE.
Jij kennelijk wel, want een bal op de elleboog is hands, lees de regels voordat je begint te blaeten.quote:Op maandag 1 november 2004 19:13 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ben je mongool ofzo. De bal kwam tegen zijn elleboog.
quote:In voetbaltaal betekent opzettelijk hands: daar waar de hand of arm richting de bal gaat en deze ook raakt. Gaat de bal richting hand of arm en kan de speler deze onmogelijk wegtrekken, bijvoorbeeld omdat deze van zeer korte afstand wordt geschoten, dan is geen sprake van een overtreding! Het aspect dat er vaak wordt bijgehaald, is ‘voordeel hebben van de handsbal’, maar dat is absoluut een onjuist criterium
Afgezien van het feit of het terecht is of niet die spreekkoren, je weet als supporter op dit moment dat de KNVB er zeer alert op is, door juist op dit moment als supporter mee te gaan roepen doe je niemand een goede dienst, als je als speler in het veld staat, en je supporters beginnen Hamas spreekkoren, dan heeft dat nou niet echt een positief effect.quote:Op maandag 1 november 2004 20:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Toch blijft een zielige vertoning dat Feyenoord én de supportersvereniging het eigen legioen openlijk bekritiseerd, het zijn wél de supporters die ervoor zorgen dat de club bestaat, maar dat wordt tegenwoordig voor het gemak maar even vergeten...
Over 50 jaar zijn de verhoudingen volledig omgeslagen, 5.000 supporters en 45.000 bobo's...
*Eensch isquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:04 schreef FR_08 het volgende:
Wat triest dat mensen die altijd meereizen met hun club zichzelf automatisch supporter noemen. Een supporter is iemand die z'n club steunt en niet iemand z'n club schade toebrengt (door middel van rellen, spreekkoren, enzovoort)
Iemand die de club ook maar op welke manier dan ook enige schade toebrengt, is geen supporter. Een supporter steunt z'n club, en zingt niet "Hamas hamas van Egmond aan het gas". En die gaat ook geen herrie trappen in café's, want dan worden die kut-combi regelingen alleen maar strenger en krijgt de club Feyenoord een slechte naam. Je kunt ze nog wel de hele wereld achterna reizen, maar zodra je gaat lopen kloten
Maar gelukkig is dat groepje een klein aantal mensen van een paarhonderd losers, helaas vallen ze met hun grote bek wel op. Als alleen de 'harde kern' naar wedstrijden zou gaan zou Feyenoord lekker in de 1e divisie voetballen. Feyenoord heeft toch niks aan mensen die geweld moeten gebruiken en het moeten verkloten voor de rest, die Slogi heeft groot gelijk.
Jij vindt iemand die z'n club achter naar reist geen supporter? Ik word een beetje moe van al die figuren die nooit of nauwelijks een stap in een stadion hebben gezet wel weten hoe de supporter zich moet gedragen. Als ze het dan zo goed weten, waar zijn die figuren dan?quote:Op dinsdag 2 november 2004 00:04 schreef FR_08 het volgende:
Wat triest dat mensen die altijd meereizen met hun club zichzelf automatisch supporter noemen. Een supporter is iemand die z'n club steunt en niet iemand z'n club schade toebrengt (door middel van rellen, spreekkoren, enzovoort)
Iemand die de club ook maar op welke manier dan ook enige schade toebrengt, is geen supporter. Een supporter steunt z'n club, en zingt niet "Hamas hamas van Egmond aan het gas". En die gaat ook geen herrie trappen in café's, want dan worden die kut-combi regelingen alleen maar strenger en krijgt de club Feyenoord een slechte naam. Je kunt ze nog wel de hele wereld achterna reizen, maar zodra je gaat lopen kloten
Maar gelukkig is dat groepje een klein aantal mensen van een paarhonderd losers, helaas vallen ze met hun grote bek wel op. Als alleen de 'harde kern' naar wedstrijden zou gaan zou Feyenoord lekker in de 1e divisie voetballen. Feyenoord heeft toch niks aan mensen die geweld moeten gebruiken en het moeten verkloten voor de rest, die Slogi heeft groot gelijk.
Daar heb je gelijk in. Haat die moraalriddertjes.quote:Op maandag 1 november 2004 23:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tja het zijn altijd de moraalriddertjes die bijna nooit een stadion van binnen zien die er zo over denken. De echte supporters die vaak gaan kunnen er wat mij betreft alleen over meepraten.
Nog naar Boedapest Cartman?
Zou maar een harnas aantrekken als je gaat![]()
Dat de groep die het aanheft veel groter is dan men doet geloven. Het gaat niet om 30 gasten ofzo. BIj een uitwedstrijd gaat het om nagenoeg het gehele uitvak en bij thuiswedstrijden soms wel om duizende mensen. En dat geldt voor meerdere clubs.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:43 schreef twi het volgende:
Maar wat is jouw punt dan met de zin "het is geen kleine minderheid die spreekkoren aanheffen"? Dat de AZ-supporters hun bek eerst open trokken, of dat het aanheffen door het complete uitvak werd ingezet? 't Kan namelijk beide betekenen, op de manier waarop je het zegt.
Kijk das meer mijn punt.quote:Overigens zijn die gasten die die spreekkoren zingen niet gelijk "geen supporters" natuurlijk, ze zijn meer supporter dan menigeen hier. Alleen de manier waarop ze het doen is gewoon dom, storend en probleemveroorzakend voor de clubs. Maar die groepen heb je bij vrijwel elke club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |