Euhm volgens mij verschillen die puzzels wel, weet ik alleen niet zeker en ik wil ook graag weten wanneer je bij MM een nieuwe puzzel krijgt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:28 schreef JaWi het volgende:
Is het trouwens verboden om hier de antwoorden van dat puzzeltje te melden, je helpt elkaar er immers toch mee?
Ja dat heb ik bij 3 personen, terwijl deze toch echt niet lid waren. En dat kan ik met zekerheid stellen aangezien die lui nog nooit van zoiets gehoord hebben/hadden.quote:Op dinsdag 2 november 2004 15:20 schreef JaWi het volgende:
En dan staat er: Persoon is/was al lid!.
Gelukkig ben ik ingedekt bij paidstation daar kan je niet gokkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 17:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb me uitgeschreven bij twistermails.
Ik heb $125,- vergokt klotezooi hehe.
Geen zin meer in.
Nee anders staat het gelijk in de openenings post!quote:Op dinsdag 2 november 2004 17:52 schreef pimpin het volgende:
is er al duidelijkheid over de betrouwbaarheid van twistermails of paidstation?
Ik heb je post aangepast. We hadden afgesproken dat we in dit topic niet om refs zouden vragen. Doe het dan ook niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:29 schreef yogidrink het volgende:
Nee anders staat het gelijk in de openenings post!
Dus aub niet steeds vragen of wij het al weten, indien wij meer weten dan staat het binnen 1 min in de OP.
Ik ben zinngeld aan het testen
wie t kleine niet eert.....quote:Op dinsdag 2 november 2004 19:41 schreef Falco het volgende:
Ik zit bij moneymiljonairs.nl maar echt geweldig ofzo is het niet. Alleen als je andere mensen ertoe krijgt om zich daar te registreren loopt je saldo flink op. Maar zonder dat is het maar een halve euro per week ofzo.
SCAM!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
We hebben nu een paar proefjes lopen met:
digital-mails
Iemand die hier al iets over te melden heeft?
Het is de bedoeling dat je dit onderbouwt.quote:Op dinsdag 2 november 2004 23:52 schreef superbient het volgende:
[..]
SCAM!!!
Inderdaadquote:Op woensdag 3 november 2004 07:17 schreef exec het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je dit onderbouwt.
ok, heb je mijn post gelezen, die hele lange ergens ih midden, kehb ook lang gew8 bij deze knakkers op m'n 85 dollar, nix gekomen helaas...quote:Op woensdag 3 november 2004 09:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InderdaadBen benieuwd
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Saldo van uw account
In parels: 692500
In Euro's: 8.66
En dat na 2,5e dag.
Nou ik had naar 2 dagen: 1800000quote:Op woensdag 3 november 2004 19:20 schreef JaWi het volgende:
Saldo van uw account
In parels: 692500
In Euro's: 8.66
En dat na 2,5e dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |