Ai da's wel heel dom inderdaadquote:Op maandag 1 november 2004 15:03 schreef MouseOver het volgende:
Prachtige typo in te topictitel
Ze rijden hier in de buurt nog wel eens. Laatst stond ik voor een overgang toen er onverwacht zo'n ding langs kwam tuffen.. was wel heel apart. Ik wist wel dat ze nog ermee rondreden maar ik had ze nog niet eerder gewoon op het spoor gezien.
Idd, die was het ook. Een tjoektjoek van de zlsm die net vanaf het station heerlen in de richting van kerkrade vertrok (Willemstraat). Ik wist wel dat ze daar eens af en toe mee speelden maar die ze blijken in de zomer 3x per week tussen simpelveld en kerkrade te rijden.quote:Op maandag 1 november 2004 15:28 schreef TheSeeker_NL het volgende:
in limburg (simpelveld) rijdt er nog eentje
Is dat dan ook echt een trein waarmee je kunt reizen? Zo van: je koopt een kaartje en je rijdt mee?quote:Op maandag 1 november 2004 16:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd, die was het ook. Een tjoektjoek van de zlsm die net vanaf het station heerlen in de richting van kerkrade vertrok (Willemstraat). Ik wist wel dat ze daar eens af en toe mee speelden maar die ze blijken in de zomer 3x per week tussen simpelveld en kerkrade te rijden.
Ik stond voor die overgang te schelden omdat ik naar m'n werk moest en al laat was. En opeens die ik die rookpluim langskomen.. toen was de wereld ineens weer mooi
Ja. Trekt volle zalen.quote:Op maandag 1 november 2004 16:12 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Is dat dan ook echt een trein waarmee je kunt reizen? Zo van: je koopt een kaartje en je rijdt mee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |