waarom kijk je niet in de FMC? Of vlieg je zonder (dat zal eigenlijk welquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:17 schreef Fillipe het volgende:
Een beetje een non-vraag, aangezien er ongeveer meerdere antwoorden voor mogelijk zijn (ivm gewicht e.d) Wat is de gemiddelde approach speed (ILS localized) voor een 747-400 ? Telkens als ik gelocalized ben en de AP de altitude automatisch uitschakeld (in de glideslope) krijg ik warnings, en zak ik langzaam naar beneden en kom dus ver voor de runway uit (gecrashed). Oftewel, wat doe ik verkeerd en welke approach speed moet ik (gemiddeld) gezien gebruiken? Zat zelf aan de 190 te denken, maar dat werkte ook niet echt goed. Flaps heb ik trouwens op 20.
Daar ben ik het niet mee eens...quote:Op zondag 14 mei 2006 10:05 schreef piloot737 het volgende:
[..]
Hoi Fillipe een mooie app speed voor een 747 is ongeveer met full flaps 150 knots dat werkt, maar je moet niet te snel je flaps aan zetten want dan ga je zeker te snel naar beneden en dan crash je .Ik zelf gebruik ook de app knop niet want als je die in drukt duikt je kist ook naar beneden , het is eigenlijk een kwestie van timinggewoon blijven proberen tot je het juiste moment hebt gevonden voor je full flaps en landing gear .
Succes
Groet
Piloot 737![]()
22 staat niet gelijk aan 220 graden. Het is een benadering, meestal kom je uit op 223 etc. Voor zowel de juiste koers als frequenties kan je in fs makkelijk gewoon kijken bij vliegveld informatie.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:20 schreef Don69 het volgende:
Ik weet dat als ik baan 22 heb dat ik dan 220 graden moet invullen,maar als ik naar het vor baken vlieg,hoe weet ik dan welke richting ik moet instellen enz.
En dan nog 1 vraagje,hoe vind ik het makkelijkst de frequentie van het vor baken voor het vliegveld waar ik heen wil vliegen.
Hoi dimiquote:Op woensdag 24 mei 2006 04:40 schreef dimi89 het volgende:
hoy kan ik hier ook een vraagje stellen
ik wil weten hoe jullie aan die opties geraakt
bv: da vliegtuig laden en zo
groetje dimi![]()
Hoi Dimiquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:21 schreef dimi89 het volgende:
da hier boven kan nog wa wachten ik heb een zwaardere probleem
als ik mijn flight plan wil openen dan val ik weg.
weet er iemand hoe da komt
ik heb dringend hulp nodig
groetjes dimi
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:30 schreef piloot737 het volgende:
Hoi dimi
Als je nu een goede vlucht wil plannen kijk dan is op euroute de flightplanner in Flightsim is niks , die moet je zeker niet nemen . http://notams.euroutepro.com/doc/rss.php ga daar heen download het en je kan dan zo de flightplan naar je FS navigator kopieren en je kan vliegen
Groet
Piloot737![]()
je kan toch gewoon rijden?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:44 schreef WEST het volgende:
taxien moet dat via de slew mode?
hoe dan? ik speel met keysquote:
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?quote:
zal ik bij de landing eens proberen zit nu nog in de lucht nabij barcelonaquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
parking brake eraf halen, gas geven, en sturen met je roer (ws [ ] toetsen oid, moet je ff kijken)?
Push back doe je met shift P
hoi westquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:31 schreef WEST het volgende:
[..]
bestaat dat ook intercontinentale vluchten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |