Hetzelfde geldt voor de hoogte (ALT).quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Filipe, als het goed is, hoef je HDG niet uit te zetten, die gaat vanzelf uit als de ILS actief wordt...
Tsja must-have.. Ligt er ook maar net aan wat voor systeem je hebt staan, slurpt best veel op namelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
maar wat zijn echte must have add-ons
of mods ?
Bedoel, vliegtuigen, scenery, weer
gewoon alles
Heb jij dit filmpje zelf gemaakt?quote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, handig hé 2 fora'sIk had hem hier al eens gepost, nou niet specifiek in dit topic inderdaad.
Het filmpje is hier te downloaden. Co-piloot die je vrij vaak in beeld ziet is vriend van m'n broer en vliegt voor Easyjet. Dat is zo'n beetje de informatie, enjoy
toetsenbord is extreem kut om mee te vliegen manquote:Op donderdag 13 april 2006 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
mja ik vlieg met me toetsenbord, is soms lastig
vind het wel grappig
Heb je dit filmpje zelf gemaakt?quote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha, handig hé 2 fora'sIk had hem hier al eens gepost, nou niet specifiek in dit topic inderdaad.
Het filmpje is hier te downloaden. Co-piloot die je vrij vaak in beeld ziet is vriend van m'n broer en vliegt voor Easyjet. Dat is zo'n beetje de informatie, enjoy
Ik koop niks erbij, heb al een paar mooie dingen kunnen vindenquote:Op woensdag 12 april 2006 12:19 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Tsja must-have.. Ligt er ook maar net aan wat voor systeem je hebt staan, slurpt best veel op namelijk.
Scenery Schiphol - Cloud 9 Schiphol, EHAM (payware)
Scenery Europa - Ultimate Terrain Europe (Flight one software) (payware)
AI traffic - Ultimate Traffic (Flight one software) (payware)
Flytampa - Verschillende vliegveld scenery (payware)
Activesky 6 - Zeer mooie weer-effecten, wolken etc.
---
En vliegtuigen tsja, met echte pay-ware 747's etc zou ik pas aan beginnen als je al een gevorderde vlieger bent. Iets lastiger. Maar mocht je ermee willen beginnen:
PMDG - www.precisionmanuals.com/ (737 - 600/700) (payware)
Ariana - http://www.arianedesign.com/ (737 - 800) (payware)
---
Gratis vliegtuigen, downloads etc:
AVsim - www.avsim.com
Als je dat allemaal kunt kopen, is een joystick een koopje.quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flight1 - Ground Environment v1.06
FS2004 Cloud9 Schiphol
FS2004 AphaSim Megapack
FS2004 Aircraft Add-On: Flight1 - 441 Conquest II v2.1
FS2004 German Airports Vol 4
FS2004 Utility Add-On: Flight1 - Flight Environment v1.3
FS2004 PSS Concorde
Nu ff installen, jammer dat ik geen joystick heb
@ FILLIPEquote:
Ik kom aan dat filmpje via m'n broer die die co-piloot kent, vandaarquote:Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef Louterman het volgende:
[..]
@ FILLIPE
Hoe kom jij aan dit filmpje, weet jij misschien wie de maker is, aangezien je de co-piloot ook kent?
Kopen?quote:Op maandag 17 april 2006 22:59 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Als je dat allemaal kunt kopen, is een joystick een koopje.
Cloud9 gaat niet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |