wat een leuk MARK IS DOOR mailtje kreeg ik van jou zegquote:Op maandag 1 november 2004 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wacht mn salaris af..dan ga ik ook kaartjes halen!
Die moest ook een hoedje op geloof ik, om het nog enigszins te verbloemenquote:Op maandag 1 november 2004 12:45 schreef Absinth het volgende:
Die kale ken ik, heeft bij de helpdesk van Planet(adsl) gewerkt in Enschede![]()
Ja.quote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
Die foto vind ik ook minder.
Zonder al die pancake is ze veel leuker
Zo ziet ze er altijd uitquote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
[afbeelding]
Op die foto ziet ze er ook uit alsof ze vannacht 1 uur heeft geslapen..
Ja echt welquote:Op maandag 1 november 2004 14:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het leukste vond ik zaterdag trouwens dat die Leon er alsnóg uitging, dat hoofd van hem toen Beau zei dat er nog iemand uitging, echt heel leuk
Misschien dat je idd gelijk heb. Ik had liever steven gezien ipv van Merijn. Maar als je die foto er tussen zet dan staat het niet zo idd....quote:Op maandag 1 november 2004 19:24 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik hoop dat de samenstelling van de boys zo wordt. Qua uiterlijk en stem.
Steven heeft eem goeie stem,maar past er gewoon weg niet tussen.
Puur uiterlijk vind ik het wel de knapste die er bij zit (bij de meiden, dan). Hoewel Nora de sterkste uitstraling heeft.quote:Op maandag 1 november 2004 17:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja..
[afbeelding]
Op die foto ziet ze er ook uit alsof ze vannacht 1 uur heeft geslapen..
precies mijn bandje!quote:Op maandag 1 november 2004 19:24 schreef Shirley het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ik hoop dat de samenstelling van de boys zo wordt. Qua uiterlijk en stem.
Steven heeft eem goeie stem,maar past er gewoon weg niet tussen.
Dat was het hoogtepunt van de avondquote:Op woensdag 3 november 2004 12:53 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Wat heb ik gelachen om die blik
Echt verschrikkelijk ja, zowel bij de jongens als bij de meisjes zijn er een heel stel die erg nep overkomen vind ik. Die beginnen te lachen en schreeuwen en uit te sloven zodra de camera erop staatquote:Op woensdag 3 november 2004 21:46 schreef Remzz het volgende:
Iemand nog gezien vanavond?
Wat een gemaakte blijheid en vrolijkheid toch elke keer weer daar. De hele tijd dat overdreven het hypere gedoe...
ja dat waren leuke schoenen he! Het model leek wel een beetje op de schoenen van Timberland, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 4 november 2004 09:14 schreef bianca en michael het volgende:
Kan iemand mij helpen? Gisteravond trok één van de jongens die laarsjes (type dr. martens) aan in allerlei kleuren blokjes bruin. Iemand enig idee welk merk schoenen dat was/ waar die te koop zijn?
B.v.d.!
Tuurlijk, Timberlands! Ik wil jullie beiden hartelijk bedanken en ga op zoek!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:17 schreef Lauzie het volgende:
waren dit ze?:
[afbeelding]
Zijn inderdaad van Timberland, heb deze van de amerikaanse site dus geen idee waar je ze zou kunnen kopen.
Ja, wij vonden ze allebei ècht gaaf (zijn we eigenlijk allebei al te oud voor maar jaquote:Op donderdag 4 november 2004 13:12 schreef Lauzie het volgende:
[..]
ja dat waren leuke schoenen he! Het model leek wel een beetje op de schoenen van Timberland, maar weet het niet zeker.
Echt zo'n doos die het liefst in haar eentje zou willen stralen, en de aanwezigheid van de overige negen er maar bij neemt, omdat het nou eenmaal niet anders kan. Ik denk dat ze best aanleg heeft voor sterallures.quote:Op donderdag 4 november 2004 16:39 schreef --Globe-- het volgende:
Ik vind die regisha echt verschrikkelijk.. toen ze in die studio was
krijgt het hele publiek een rondleiding?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga morgen naar Popstars!
Eerst krijgen we ene rondleiding door de studio's..... en als het goed is zijn de meiden aan het repeteren..... ik hoop dat we ze te zien krijgen!
nee charmed_angel en ik beheren een of meerdere officiele sites van de Popstars op clubs.nlquote:Op vrijdag 5 november 2004 23:14 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
krijgt het hele publiek een rondleiding?![]()
ow ik snap het ...quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee charmed_angel en ik beheren een of meerdere officiele sites van de Popstars op clubs.nl
Je twijfelt tussen slecht en zeer slecht?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het morgen doen..
Ik heb nog stille hoop dat deze tien het beter zullen doen dan afgelopen week.quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je twijfelt tussen slecht en zeer slecht?
Tja, Sharon he?quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:34 schreef bloodymary het volgende:
Als je dat voorfilmpje hoort van die meiden, dat is echt niet om aan te horen!![]()
Vooral die Sharon met haar trillende lipje........![]()
Jewel hoorquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
Mijn officiele club over de meidenband staat vandaag bij aanraders
Niet dat jullie enig idee hebben hoe leuk dat is :')
Nee, daar moet je blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb Bobby zien lopen vandaag![]()
Ik ook!! In de Boogaard hequote:Op zaterdag 6 november 2004 15:39 schreef Christine het volgende:
Ik heb Bobby zien lopen vandaag![]()
[off-topic]quote:Op zaterdag 6 november 2004 18:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In Rijswijk?
mee eens, kun je nagaan hoe slecht de rest wasquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:25 schreef MissTiger het volgende:
hmm Nora is best goed, tot nu toe de beste vind ik
om te huilen weerquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:34 schreef Cee het volgende:
Ah, Lianne. Kijken of ze net als bij Idols weer zo'n vuile blik naar 't publiek trekt.
Bobby kan er wel bij.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:36 schreef MissX het volgende:
ik snap echt niet dat ze hier mensen uit kunnen halen voor een girlband
Daarom zit ik ook niet voor de tv. Achtergrondmarteling noem ik dit.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm.. ik dweet niet of ik wel blijf kijken hoor tot het eind.. het is echt heel erg
LOLquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet voor de tv. Achtergrondmarteling noem ik dit.![]()
Ja okequote:Op zaterdag 6 november 2004 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook niet voor de tv. Achtergrondmarteling noem ik dit.![]()
CSI, waar wanneer hoe?quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef MissX het volgende:
ik blijf zitten omdat ik anders zometeen terug vergeet te zappen en het begin van CSI mis
Na popstars op rtl 4, 10 uur dusquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
CSI, waar wanneer hoe?
Ooh, mooi!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:47 schreef MissX het volgende:
[..]
Na popstars op rtl 4, 10 uur dus
Afgelopen, vorige week was een terugblik op de hoogtepunten van dat seizoen. En komt volgend jaar terug als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooh, mooi!
Maar dan is pulse dus afgelopen? Of verplaatst?
Maar maar maar, Robbie Williams zou erin komen..quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Afgelopen, vorige week was een terugblik op de hoogtepunten van dat seizoen. En komt volgend jaar terug als ik het goed heb.
Jupquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:53 schreef Cee het volgende:
Robbie bij Pulse?
Ja in het nieuwe seizoen, binnenkort zou daar meer informatie over komen. En ook hoe je er ms bij zou kunnen zijn. Maar dat zou allemaal binnenkort bekend worden gemaakt. Denk dat het nieuwe seizoen dan januari ofzo begint.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar maar maar, Robbie Williams zou erin komen..
Okee.. ik ben weer eens te ongeduldigquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:55 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja in het nieuwe seizoen, binnenkort zou daar meer informatie over komen. En ook hoe je er ms bij zou kunnen zijn. Maar dat zou allemaal binnenkort bekend worden gemaakt. Denk dat het nieuwe seizoen dan januari ofzo begint.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:57 schreef martinuhhh het volgende:
Wat een doos.
Oh jaaquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
Missen jullie de stem van Jim niet??![]()
.
Die goeie ouwe bromsnor. Alles is 'm vergeven.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
Ja!quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
Sharon deed het wel leuk toch?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:10 schreef Tania18 het volgende:
Nora was de beste ja![]()
Maar de rest was bijna allemaal bagger
Dat vind ik het engste wijf van allemaal.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef Tania18 het volgende:
Lianne was ook slecht, maar die komt tenminste nog lief over![]()
Ik haat Sharon, met d'r stomme trillipjequote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon deed het wel leuk toch?.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Sharon deed het wel leuk toch?.
Hind zong Fame beter natuurlijk, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Tuurlijk Hind dit, Hind dat. Wat doet ze nu vakken vullen?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zong Fame beter natuurlijk, dat dan weer wel..
Maar goed, voor Popstar-begrippen was het best redelijk..
Hoe laat is het daar?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:15 schreef Svensational het volgende:
Wie gaat er uit?
dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind zong Fame beter natuurlijk, dat dan weer wel..
Maar goed, voor Popstar-begrippen was het best redelijk..
Niks, ze heeft vast een uitkering. Lekker op onze kosten thuis zittenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk Hind dit, Hind dat. Wat doet ze nu vakken vullen?
Nee, ze vult geen vakken, ze vult haar zakken.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk Hind dit, Hind dat. Wat doet ze nu vakken vullen?
Vuilniszakken?quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze vult geen vakken, ze vult haar zakken..
Zie SC, kwart over 7, m'n bus gaat om 8 uur.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe laat is het daar?.
6 uur toch?.
Van ons belastinggeld jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ze vult geen vakken, ze vult haar zakken..
Dat laat ze doen, dat kan wel met zo'n salaris.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:18 schreef Vieske het volgende:
[..]
Vuilniszakken?
Pff, Lianne zong waardeloos en is eenquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:18 schreef Svensational het volgende:
Rianne, Nora, Esri en Lianne moeten blijven
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Vieske jat mijn ava![]()
Ik weet van niksquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Vieske jat mijn ava![]()
Ik heb het vandaag niet gezienquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Pff, Lianne zong waardeloos en is een-wijf, Rianne kreeg een epilepsie-aanval midden op het pdium. Of ze kwam schokkend klaar, ik wete het niet, het was iig geen gezicht.
Ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet gezienDit zijn gewoon de leukste 4 meiden...
Lianne is zo'n nietszeggend kind, helemaal niks.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag niet gezienDit zijn gewoon de leukste 4 meiden...
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Lianne is zo'n nietszeggend kind, helemaal niks..
Daarom juistquote:Het is net Daantje.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:01 schreef schatje het volgende:
.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Lianne is zo'n nietszeggend kind, helemaal niks..
Het is net Daantje.
Ik heb ook The Matrix gekeken. Goeie film hoor!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:31 schreef Noca het volgende:
Oioioi mag dat leipe mens er uit?
Zap net van The Matrix naar Popstars en zie zo'n meid een beetje leip uit haar dak gaan..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:31 schreef vanDaal het volgende:
Die Regisha, het is toch geen eerste maandag van de maand?![]()
LOLquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:31 schreef vanDaal het volgende:
Die Regisha, het is toch geen eerste maandag van de maand?![]()
rianne en marciaquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, wie is er nog meer uit?
Da's het enige wat ik wil weten..
Eens kijken of we haar op een of andere manier harder kunnen laten gillenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
Beetje lullige reactie van Regisha, met die andere 3 die nog in spanning stonden..
Ik zapte net binnen toen dat speenvarken bezig was.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
Beetje lullige reactie van Regisha, met die andere 3 die nog in spanning stonden..
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
speenvarken
The First Cut Is The Deepest, versie van Sheryl Crow..quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:34 schreef Reese het volgende:
Rianne!
Welk liedje hoorde je tijdens haar afscheidsfilmpje?
Ik hoop toch echt dat ze volgende keer dr tol moet betalen voor die stomme actie..quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:39 schreef Tania18 het volgende:
Regisha had eruit gemoeten![]()
![]()
![]()
Maar van de andere kant hoop ik stiekum dat ze in die meidenband komt zodat ze straks in dampende discotheken in kleine gehuchten met bier bekogeld gaat worden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze volgende keer dr tol moet betalen voor die stomme actie..
Dan moet Sharon er ook bij!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:43 schreef Cee het volgende:
Maar van de andere kant hoop ik stiekum dat ze in die meidenband komt zodat ze straks in dampende discotheken in kleine gehuchten met bier bekogeld gaat worden.
Ja en Mariette. Maar dan had Marcia er eigenlijk ook in moeten blijvenquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan moet Sharon er ook bij!
Ik heb me rot gelachen om die reaktie. Ze was er volgens mij al van overtuigd dat ze moest gaan en was ze zeer in haar nopjes dat ze mocht blijven.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ze volgende keer dr tol moet betalen voor die stomme actie..
Het is dat ik tegen lichamelijk geweld ben, anders zou ik je er op wijzen dat biervaten nog harder aankomen.quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Cee het volgende:
Ik bedoelde trouwens natuurlijk met bierglazen bekogeld. Bier valt moeilijk te gooien, het zou ook nog eens zonde zijn van de drank, én glazen komen harder aan.
Of kratten met lege flesjes, ben je nog sneller van dat kattengejank afquote:Op zaterdag 6 november 2004 23:57 schreef Cee het volgende:
Ik bedoelde trouwens natuurlijk met bierglazen bekogeld. Bier valt moeilijk te gooien, het zou ook nog eens zonde zijn van de drank, én glazen komen harder aan.
Gewoon hele kratten!quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is dat ik tegen lichamelijk geweld ben, anders zou ik je er op wijzen dat biervaten nog harder aankomen.
Dit was bij de schmink..... was errug leuk! De meiden zijn echt geweldig, Regisha en Eva waren echt mega enthousiast.....quote:Op zondag 7 november 2004 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]
Euhhhh Merijn?????? Die kan echt niets. Kan niet goed zingen en dansen en dat lijkt me voor zo'n groepje wel noodzakelijk.quote:Op zondag 7 november 2004 11:16 schreef bar_rel het volgende:
Ha leuk die fotos![]()
Van de jongens vind ik dat deze door moeten(geen allen waren echt goed maar toch):
-Steven-Merijn-Anno-Eshan-Jose![]()
Doe normaal zeg, dat mens zat er constant naast!quote:Op zondag 7 november 2004 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wat was Mariette goed zeg gister!
Tijdens de repetities kreeg ik echt kippevel.... en 's avonds weer!
Dat blijkt maar weer, leuke foto's trouwens CA!quote:Op zondag 7 november 2004 11:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Doe normaal zeg, dat mens zat er constant naast!
Blijkbaar heeft toch niet iedereen een zuiver gehoor![]()
misschien dat het op tv ander is? In de studio was het geweldigquote:Op zondag 7 november 2004 12:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer, leuke foto's trouwens CA!
Omdat ze vreselijk verwaand overkomt en volgens mij ook wel is.quote:Op zondag 7 november 2004 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
Waaromis Marcia eruit??? Aan haar stem ligt het niet....
Dat zal de reden wel zijn dan....quote:Op zondag 7 november 2004 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze vreselijk verwaand overkomt en volgens mij ook wel is.
NEE!quote:Op zondag 7 november 2004 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
~Ik ben benieuwd of CrazyDutchPunk de bus van 2 uur nog heb gehaald????
Dat tweede zie ik echt niet Marcia zat er constant naast, over Mariette: (heb het net teruggezien) het was inderdaad niet slecht. Echt gedurft ook. T zal wel door dat verschrikkelijke nummer komen dat ik het niks vond.quote:Op zondag 7 november 2004 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat zal de reden wel zijn dan....
Ze was gister wel aardig in ieder geval....
das echt kut.... a.s. zaterdag maar genoeg geld meenemen dan!quote:Op zondag 7 november 2004 13:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
NEE!
Die FUCKING TERING KLOOTZAK vond t blijkbaar leuk om mij te laten staan omdat ik maar 1 euro had ipv 1.40
Kortom:
Ik ben naar Schiphol gelopen(6km) en daar nog 30 min gew8 op de nachtbus.. was iets vcan 4.20 thuis..
*foto's enz komen eraan!*
Ja idd..maarja nu weet ik wel hoe k moet lopenquote:Op zondag 7 november 2004 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
das echt kut.... a.s. zaterdag maar genoeg geld meenemen dan!![]()
Ach ja ik was half 4 thuis omdat ik 3 kwartier heb omgereden.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |