Mag ik ook sex met je zonder te trouwen?quote:Op maandag 1 november 2004 10:41 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 november 2004 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik ook sex met je zonder te trouwen?
quote:Op maandag 1 november 2004 10:01 schreef Fiona het volgende:
goeiemorgen
quote:Op maandag 1 november 2004 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...
Ben je wakker gebeld joh hahahahahaa
Hoelaat belde ze dan?
Dan meng ik me er ook meteen in... ik wil jullie ook!!quote:Op maandag 1 november 2004 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik ook sex met je zonder te trouwen?
Nope ...quote:Op maandag 1 november 2004 10:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jou gun ik dat soort dingen wel
laat je vrouw lekker slapen ja![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 10:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nope ...
quote:Op maandag 1 november 2004 10:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...
Ben je wakker gebeld joh hahahahahaa
Hoelaat belde ze dan?
tis een eikel schatquote:Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef Fiona het volgende:
[..]
ja om kwart voor tien...
en dat vind jij leuk?![]()
Jij mag me altijd nemen Gijs.quote:Op maandag 1 november 2004 10:54 schreef silver-surfer het volgende:
Dan meng ik me er ook meteen in... ik wil jullie ook!!
Woensdag Gijsquote:Op maandag 1 november 2004 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Struikrover, ben je deze week nog op de gayfarm? Misschien kunnen we dan samen met B. een biertje doen.
ik kan me nog herinneren dat jij het ook wel leuk vond.quote:Op maandag 1 november 2004 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een eikel schat
Woensdag it is!quote:Op maandag 1 november 2004 11:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Woensdag GijsPrima idee. Misschien ook nog ff Halo co-op, lekker ff achet je billen lopen wa
quote:Op maandag 1 november 2004 11:03 schreef Fiona het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat jij het ook wel leuk vond.
dus
quote:Op maandag 1 november 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:dat was ik niet
dat was mijn alterego: die andere neger
![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat was ik niet
dat was die neger:
![]()
right...quote:Op maandag 1 november 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat was ik niet
dat was mijn alterego:
![]()
STROOOOOOL je moet ff kijken in de reviewplanner toolquote:Op maandag 1 november 2004 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een klote organisatie dan Cap Gemini. Cursus die ik wilde volgen gaat niet door, en de volgende is pas in april.![]()
ZOu mooi zijn als die cursus op vrijdag valtquote:Op maandag 1 november 2004 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een klote organisatie dan Cap Gemini. Cursus die ik wilde volgen gaat niet door, en de volgende is pas in april.![]()
whahahahahahaquote:Op maandag 1 november 2004 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2004 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
STROOOOOOL je moet ff kijken in de reviewplanner tool
heet jij Strol? Nee tochquote:Op maandag 1 november 2004 11:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2004 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
heet jij Strol? Nee toch
Kan misschien nog. Eens even kijken wat ze aanbieden op het gebied van Projectleiding.quote:Op maandag 1 november 2004 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
jammer....was al wat van plan met je uid
Prince 2quote:Op maandag 1 november 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan misschien nog. Eens even kijken wat ze aanbieden op het gebied van Projectleiding.
Gaan wij naar B. of komt B. naar jouw ?quote:Op maandag 1 november 2004 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan misschien nog. Eens even kijken wat ze aanbieden op het gebied van Projectleiding.
Ik heb de Foundations al gedaan, maar was er niet echt kapot van.quote:Op maandag 1 november 2004 11:29 schreef mr_Brown het volgende:
Prince 2![]()
Komen jullie maar naar mij, kan B. ook mijn crib zien.quote:Op maandag 1 november 2004 11:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Gaan wij naar B. of komt B. naar jouw ?
ja ik ookquote:Op maandag 1 november 2004 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de Foundations al gedaan, maar was er niet echt kapot van.
Voordeel is wel dat je weer een papiertje hebt, staat leuk op je CV. Maar Prince is net ITIL, je krijgt een gereedschapkist aangereikt maar je zult toch echt zelf het goede gereedschap eruit moeten halen.quote:Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef mr_Brown het volgende:
ja ik ooktis ook een stink cursus .... slaat ook helemaal nergens op....
Woensdag, bier, struikrover, my place.quote:Op maandag 1 november 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
HALO2! tvp
IT zuigtquote:Op maandag 1 november 2004 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je weer een papiertje hebt, staat leuk op je CV. Maar Prince is net ITIL, je krijgt een gereedschapkist aangereikt maar je zult toch echt zelf het goede gereedschap eruit moeten halen.
Lekker vrij wijfiequote:Op maandag 1 november 2004 12:03 schreef Fiona het volgende:
[..]
![]()
Ok meel me ff je NAW gegevens door.quote:Op maandag 1 november 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woensdag, bier, struikrover, my place.
Haiquote:Op maandag 1 november 2004 12:00 schreef O-Ren het volgende:
Schatjes![]()
Doe ik straks thuis wel even.quote:Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef Bastard het volgende:
Ok meel me ff je NAW gegevens door.
hoi hoiquote:Op maandag 1 november 2004 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hai
Voor af na het eten ?quote:Op maandag 1 november 2004 11:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komen jullie maar naar mij, kan B. ook mijn crib zien.
Hoe bedoel je "je zelf uitnodigen!!!!!!!quote:Op maandag 1 november 2004 12:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Voor af na het eten ?![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 12:04 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Lekker vrij wijfie
heerlijk ik ben heel erg jaloers
quote:Op maandag 1 november 2004 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Woensdag, bier, struikrover, my place.
quote:Op maandag 1 november 2004 12:10 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "je zelf uitnodigen!!!!!!!![]()
om 13.15 uur en dan tot 22.00 uur!quote:Op maandag 1 november 2004 12:11 schreef Fiona het volgende:
[..]
heerlijk!!
hoe laat moet jij weer?
Ik lees iets over Bierquote:Op maandag 1 november 2004 12:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]opletten
![]()
![]()
Strol, help eens. Leg het eens uitquote:Op maandag 1 november 2004 12:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik lees iets over Bier
Niks over eten![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 12:15 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen
quote:Op maandag 1 november 2004 12:14 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik lees iets over Bier
Niks over eten![]()
Goed geregeld Gijsquote:Op maandag 1 november 2004 12:18 schreef -Struikrover- het volgende:
Moet ik nu helemaal weer uit gaan leggen dat als ik doordeweeks naar Strol ga altijd blijf eten ?
NNNNNEEEEEEEEquote:Op maandag 1 november 2004 12:18 schreef Nadientje het volgende:
sven moest vandaag op training naar masterdam, ik hem om half zes vanmorgen gebracht naar het station, komt ie in amsterdam aan blijkt de training volgende week te zijnkan ie nu weer 3 uur terug
quote:Op maandag 1 november 2004 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Check dit, de homepage van Sven
http://home.hccnet.nl/d-devil/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jij wilt, ik was van plan deze week een keer quiche te maken, en dat is wel genoeg voor 3 personen.quote:Op maandag 1 november 2004 12:09 schreef -Struikrover- het volgende:
Voor af na het eten ?![]()
Gezien de hoeveelheid eten die hij de laatste keer bij hem thuis op tafel had gezet mag dat wel.quote:Op maandag 1 november 2004 12:10 schreef O-Ren het volgende:
Hoe bedoel je "je zelf uitnodigen!!!!!!!![]()
Wat is quichequote:Op maandag 1 november 2004 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik was van plan deze week een keer quiche te maken, en dat is wel genoeg voor 3 personen.
quote:Op maandag 1 november 2004 12:18 schreef Nadientje het volgende:
sven moest vandaag op training naar amsterdam, ik hem om half zes vanmorgen gebracht naar het station, komt ie in amsterdam aan blijkt de training volgende week te zijnkan ie nu weer 3 uur terug
Gijs…werkelijk…jij leek.quote:Op maandag 1 november 2004 12:36 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is quiche
opzoek in google
Aanmelden op MSN staan niet gelijk aan "net wakker". FYI: ik ben al wakker vanaf half 8.quote:Op maandag 1 november 2004 12:21 schreef -Struikrover- het volgende:
Hey , big sexy is ook weer wakkerMorgen Noot
ik moet in januari ook 4 dagen op cursus in amsterdamquote:Op maandag 1 november 2004 12:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Dan was hij weer vlakbij me.
Ik dacht dat Britten niks anders aten?quote:Op maandag 1 november 2004 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Een taart met vlees![]()
als avondeten![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 12:41 schreef Nadientje het volgende:
ik moet in januari ook 4 dagen op cursus in amsterdamkom ik wel op bezoek
whahahaquote:Op maandag 1 november 2004 12:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Check dit, de homepage van Sven
http://home.hccnet.nl/d-devil/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben we niet in Nieuw-Vennep.quote:Op maandag 1 november 2004 14:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Mac voostelt voor woensdag![]()
Die kant-en-klare zooi wel.quote:Op maandag 1 november 2004 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Quiche
"Kots verpakt in bladerdeeg" noem ik het
ik ookquote:Op maandag 1 november 2004 15:31 schreef kepler het volgende:
quiche kan heel lekker zijn
maar ook heel ranzig
quote:Man lijmt condoom vast aan penis
Pas na een bezoek aan het hospitaal kon een Roemeense man van vijf kinderen weer opgelucht ademhalen. Omdat Nicolae Popovici (43) vijf kinderen welletjes vond, besloot hij een condoom te gebruiken bij zijn volgende stoeipartij. Probleempje: het condoom dat het koppel uit de provincie Constanta kocht, was te groot. De twee vonden er dan maar niet beter op om het rubberen ding aan de penis van Nicolae vast te hechten, met lijm.
Na de daad dook er een tweede probleem op voor het Roemeense koppel: Nicolae kreeg het condoom niet meer van zijn penis, waardoor hij naar het ziekenhuis ging voor een helpende hand. "De man zei zelfs dat hij dacht z'n condoom nog meerdere keren te kunnen gebruiken en wou het rubbertje eerst niet laten verwijderen", zei de verpleegster. "Met heel wat moeite hebben we het condoom kunnen verwijderen." (ODBS)
Inderdaad zegquote:Op maandag 1 november 2004 16:00 schreef Fiona het volgende:
[..]
baard![]()
ga je dan scheren johquote:Op maandag 1 november 2004 16:00 schreef Fiona het volgende:
[..]
baard![]()
quote:Op maandag 1 november 2004 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad zeg![]()
Geeft niets hoor knulquote:Op maandag 1 november 2004 16:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ik las het net
quote:Op maandag 1 november 2004 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
Brown, ik ga in Januari projectleiding 1 doen! Kun je met mijn account klooien!
quote:Op maandag 1 november 2004 16:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Whehehehe, Knut heeft die pic van Brown verwijderd
serieus?? whahahahahahhaaquote:Op maandag 1 november 2004 16:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jouw lunchpic
zie het netquote:Op maandag 1 november 2004 16:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus?? whahahahahahhaa![]()
oooooooooooookkkk hahahahahaquote:![]()
Dat is dan meteen je eerste NOTE bij je naam.. welkom in de wereld van de verdorvenen.quote:Op maandag 1 november 2004 16:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zie het net![]()
whahahhaa
dit:
[..]
oooooooooooookkkk hahahahaha![]()
mag je tegenwoordig ook niet eens meer een plaatje van je lunch posten
Ik eet wel veilig thuisquote:Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die kant-en-klare zooi wel.Als ik hem maakt loopt het water je in je mond.
quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan meteen je eerste NOTE bij je naam.. welkom in de wereld van de verdorvenen.![]()
hej het is een neger, die krijgen bij aanmelden al 10 standaard notesquote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan meteen je eerste NOTE bij je naam.. welkom in de wereld van de verdorvenen.![]()
WHAHAHHAquote:Op maandag 1 november 2004 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 november 2004 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je team wordt ook gewoon goed of evilquote:
Lachen he FOKquote:Op maandag 1 november 2004 16:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
heb ook al een x een ban gehad
![]()
en een waarschuwing omdat ik bijdehand deed tegen een mod in POLITIEK
quote:Op maandag 1 november 2004 16:46 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
Is het wat?quote:Op maandag 1 november 2004 16:46 schreef -Struikrover- het volgende:
http://www.mikkelsenfilm.dk/short1.html
Niet waar gekquote:Op maandag 1 november 2004 16:48 schreef Chocobo het volgende:
Mijn note was ooit: Post veel Jode sterren![]()
Bij mij zal het wel vol staan met Marrokaan onvriendelijke posts,.. maar dat wijdt ik eerder aan de kortzichtigheid van de [mod] .quote:Op maandag 1 november 2004 16:48 schreef Chocobo het volgende:
Mijn note was ooit: Post veel Jode sterren![]()
Mwah, tis een grapjequote:Op maandag 1 november 2004 16:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is het wat?
Dus een beetje van hihi ipv whoehahaha dijenkletser humor?quote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, tis een grapje
Hier zit echter wel wat bijquote:Op maandag 1 november 2004 16:53 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Mwah, tis een grapje
Godver ja! Stuk voor stuk!quote:Op maandag 1 november 2004 16:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier zit echter wel wat bij![]()
http://ultraz.dk/i/pict/babes/da_b/gal01/index.html
Nerdquote:Op maandag 1 november 2004 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Achteruit inparkeer missie bij GTA![]()
![]()
serieusquote:Op maandag 1 november 2004 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Achteruit inparkeer missie bij GTA![]()
![]()
Yep...en je mag niks raken.quote:Op maandag 1 november 2004 17:59 schreef kepler het volgende:
serieus![]()
Lijkt wel een kermisattractie.quote:Op maandag 1 november 2004 18:47 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
De nieuwste fiets van Orange County copper oftewel American Chopper
jawel de eerste met zijspantrouwens ook de eerste met zijspan waar .sr op gereden heeft
Geef mij maar een coole naked bikequote:Op maandag 1 november 2004 19:15 schreef Magneet het volgende:
ach ja ze houden van lampjes en geluidjes hé
control panel / windows firewallquote:Op maandag 1 november 2004 20:36 schreef Bastard het volgende:
Magneet, hoe check je in XP of die Vuurmuur uit staat?
of bij de eigenschappen van de netwerkverbinding, meest rechtse tabbladquote:Op maandag 1 november 2004 20:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
control panel / windows firewall
volgens het vorige topic welquote:Op maandag 1 november 2004 21:58 schreef Quinny het volgende:
Gaat Brown dan eindelijk de grote stap durven nemen?
is het echt zo, of of ......
Op een internet aanzoek zou ik nee zeggen als ik O-ren wasquote:Op maandag 1 november 2004 22:00 schreef Magneet het volgende:
[..]
volgens het vorige topic wel
Dan moet je ook rustig gaan zitten, niet neerploffenquote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Kabel is uitgevallen hier.
hardquote:Op maandag 1 november 2004 22:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet je ook rustig gaan zitten, niet neerploffen![]()
de echt zou nog komenquote:Op maandag 1 november 2004 22:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Op een internet aanzoek zou ik nee zeggen als ik O-ren was
he fuck alweer vergetenquote:Op maandag 1 november 2004 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
Doet het weer
CSI verder kijken
quote:Op maandag 1 november 2004 22:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan moet je ook rustig gaan zitten, niet neerploffen![]()
Nee ben te mol. En iedere keer als we het ons voornemen dan houd Daan ons wel weer bezig s'avonds.quote:Op maandag 1 november 2004 22:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..].. ha lieverd...
Geen Troy vanavond![]()
Morgenochtend ?quote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoo mol, loopneus, koppijn. Als ik m`n neus snuif trekt het scheel tot in m`n voorhoofd
dan snuif je nietquote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Zoo mol, loopneus, koppijn. Als ik m`n neus snuif trekt het scheel tot in m`n voorhoofd
Neuken ?quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat moet een B&H sletje nou weer bij de Gijsjes?
Ja maar nu begrijp ik waarom je de vorige games ook niet zo cool vondquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik ben minder enthousiast over GTAHet is allemaal erg cool, en je kan onwijs veel doen, maar het is een beetje nutteloos allemaal... De missies dan he, rij daarheen, schiet die neer, rijd daarheen, doe een low-ride wedstrijd, rij daarheen, koop geweren, rij daarheen
Het liefste dat ik doe is gewoon rondrijden en luisteren naar radio Los Santos
Een hoop dingen vind ik ook best tof hoor, maar het ligt me gewoon niet helemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2004 01:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar nu begrijp ik waarom je de vorige games ook niet zo cool vondSnap dat echt niet... die vrijheid man,... en de missies zijn erg goed en afwisselend in vergelijking tot de vorige uit de GTA reeks.
Het is niet alleen maar schieten.... inbreekmissies, achtervolgingen, dating, turf control, base jumpen, verkennen, stealth kills, vrijheid, de sfeer van de steden,... echt alles vind ik cool
![]()
Succesquote:Op dinsdag 2 november 2004 06:36 schreef chibibo het volgende:
Mogguh Cho & Neet & Strol.
Vandaag tentamen.
Retorischquote:Op dinsdag 2 november 2004 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, ik ben minder enthousiast over GTAHet is allemaal erg cool, en je kan onwijs veel doen, maar het is een beetje nutteloos allemaal... De missies dan he, rij daarheen, schiet die neer, rijd daarheen, doe een low-ride wedstrijd, rij daarheen, koop geweren, rij daarheen
Jij gaat dit zoooo cool vinden Gijsquote:Op dinsdag 2 november 2004 06:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Retorisch
Ik snap je wel hoor, je moet het maar leuk vinden..
Neee... eigenlijk snap ik je helemaal niet
HG2: "Het benutten van technische infrastructuren"quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:44 schreef Chocobo het volgende:
SuccesWaarin ?
Doe ik ook... het lijkt me geweldig!quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij gaat dit zoooo cool vinden GijsZodra die op Xbox komt moet je deze echt halen
Damnquote:Op dinsdag 2 november 2004 06:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
HG2: "Het benutten van technische infrastructuren"![]()
![]()
*niemand gunt*quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:54 schreef Chocobo het volgende:
Damnjouw leven !
quote:Op dinsdag 2 november 2004 06:55 schreef chibibo het volgende:
[..]
*niemand gunt*
hahahahahahaquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:03 schreef ChOas het volgende:
Ik ga vandaag bukken voor een klant omdat mijn leverancier bepaalde gegevens niet heeft opgeleverd wat ik wel beloofd had, risico-analyses schrijven en... vergadering over mijn opvolging (lichtpuntje van mijn dag [emo.gif] )
Dat is best cool Gijsquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:01 schreef Bastard het volgende:
Ik ga vandaag mee op installatie naar een nieuwe klant, software installeren en werkend maken.Lijkt me wel leuk, zeker eens wat anders.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
En weer naar bed...diaree![]()
Leegloopquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is inderdaad best leuk om eens mee te maken. En wie weet over een paar jaar ga ik dit wel verder doen, beetje eigen baas en bij de mensen zelf langs gaan lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is best cool GijsZoiets miste wij altijd op het werk.... je kon er geen beeld van krijgen zeg maar!
beterschp Strol, mijn keel zit ook zo goed als dicht dus de kans dat ik naar huis ga is ook grootquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ow das minder Gijs! Laat het ff eerlijk weten of het Woensdag wel uit komt dan? Anders prikken we gewoon een nieuwe date hoor.. week er op is ook geen probleem bij mij. Sterker nog, ben ik volgende dag vrijquote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
ja duh om Halo2 te doen natuurlijk ( ben ik die vrijdag maar er is ook een kans dat ik die vrijdag naar de HCC ga maar dat weet ik nog niet zeker )quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow das minder Gijs! Laat het ff eerlijk weten of het Woensdag wel uit komt dan? Anders prikken we gewoon een nieuwe date hoor.. week er op is ook geen probleem bij mij. Sterker nog, ben ik volgende dag vrij
Woensdag heb ik het spel nog niet (denk ik) en anders durf ik het toch nog niet te spelen.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja duh om Halo2 te doen natuurlijk ( ben ik die vrijdag maar er is ook een kans dat ik die vrijdag naar de HCC ga maar dat weet ik nog niet zeker )
ik heb die donderdag laatste dag van cursus in Utrecht dus ga op de terugweg even bij de mediamarkt in Utrecht langsquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woensdag heb ik het spel nog niet (denk ik) en anders durf ik het toch nog niet te spelen.
4 1/2 uur geslapenquote:Op dinsdag 2 november 2004 06:01 schreef Chocobo het volgende:
Goedemorgen Gijsjes
quote:Op dinsdag 2 november 2004 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Je gaat het spel ook halen Gijs?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb die donderdag laatste dag van cursus in Utrecht dus ga op de terugweg even bij de mediamarkt in Utrecht langs
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ga je in bed poepen??
absoluut dat ik het ga halen, mis het schieten met de gijsjesquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je gaat het spel ook halen Gijs?
Word echt een grote groep op LIVE.. Zo'n zin in !
Ik denk persoonlijk dat ik de eerste maanden niets anders meer speel dan dit. Al was het alleen maar om die scoreboards bij te houdenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut dat ik het ga halen, mis het schieten met de gijsjes
uhuh, sowiezo omdat ik niet het geld heb om vaak games te kopen zal deze even mee moeten gaanquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik de eerste maanden niets anders meer speel dan dit. Al was het alleen maar om die scoreboards bij te houden
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Woensdag heb ik het spel nog niet (denk ik) en anders durf ik het toch nog niet te spelen.
Khad zelf wel weer een paar uurtjes nodig om lekker strak te rijden op oud niveau.. maar het blijft cool. Denk dat ik PGR2 mn beste spel vind, heb er in ieder geval meeste plezier aanquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
uhuh, sowiezo omdat ik niet het geld heb om vaak games te kopen zal deze even mee moeten gaanben trouwens gewoon weer beginnen te racen met pgr2, op 1 of ander manier gaat het nu meteen echt veel beter dan toen ik er in het begin veel tijd in gestoken heb.
Heb jij dat niet? Het lange wachten is dan eindelijk voorbij.. spel ligt voor je.. zodra die doos open is, dan gaat het gebeuren. En dan word het nooit meer hetzelfde..quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Huilliequote:Op dinsdag 2 november 2004 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR 2
Heb me net ziek gemeldHoofd klapt uit elkaar.
Ik heb net die nieuwe filmpjes gedownd, durf gewoon niet te gaan kijkenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb jij dat niet? Het lange wachten is dan eindelijk voorbij.. spel ligt voor je.. zodra die doos open is, dan gaat het gebeuren. En dan word het nooit meer hetzelfde..
Belangrijke momenten probeer ik te rekken,
JA daar heb je het ook mee inderdaad.. en daarna MOET je het spel weer hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik heb net die nieuwe filmpjes gedownd, durf gewoon niet te gaan kijken
quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Huillie
ach je weet hoe ik altijd over die banen heen zwalkte, dat gaat nu dus stukken beter alhoewel ik nog steeds niet van plan ben die premium content te kopen zo goed ben ik nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khad zelf wel weer een paar uurtjes nodig om lekker strak te rijden op oud niveau.. maar het blijft cool. Denk dat ik PGR2 mn beste spel vind, heb er in ieder geval meeste plezier aan
En als je het wil gaan doen (Zijn echt coole banen en autos namelijk) moet je die laatste hebben. Die Paris pack kan je laten zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
ach je weet hoe ik altijd over die banen heen zwalkte, dat gaat nu dus stukken beter alhoewel ik nog steeds niet van plan ben die premium content te kopen zo goe dben ik nu ook weer niet
is toch alleen voor multiplayer of niet? die uitbreidingen?quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je het wil gaan doen (Zijn echt coole banen en autos namelijk) moet je die laatste hebben. Die Paris pack kan je laten zitten.
Kan best.. ik speel eigenlijk alleen MP.quote:Op dinsdag 2 november 2004 08:41 schreef Magneet het volgende:
[..]
is toch alleen voor multiplayer of niet? die uitbreidingen?
sja ik heb nog steeds niet eens alles op silver dus ben nog wel ff bezig als ik me verveelquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan best.. ik speel eigenlijk alleen MP.
Zo stoere feature ook weerquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:46 schreef -Struikrover- het volgende:It`s gone destroy everything els that`s out there
Je eigen logo`s op je Master Chief. [/b]
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Oww, weer ff al the Xbox topics doorgestruind. Halo 2
Niet normaal, de hele Xbox gamers groep wacht met z`n allen op 1 spel. De rest bestaan gewoon niet meer
neeeeeeeeeeee echtquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:37 schreef -Struikrover- het volgende:
PGR 2
Heb me net ziek gemeldHoofd klapt uit elkaar.
Absurt inderdaadquote:Op dinsdag 2 november 2004 08:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
4 1/2 uur geslapenwat een respect
![]()
Gijs PGR2quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
neeeeeeeeeeee echt![]()
![]()
PROESTquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat ik al vroeg ben
Gijs, als je om 3uur gaat slapen en je bent er om 9u weer uit lijkt me dat best vroegquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
PROEST![]()
Doe ik elke dag, 23.00 uur slapen 4,30 eruitquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, als je om 3uur gaat slapen en je bent er om 9u weer uit lijkt me dat best vroeg
Ja, maar jij hebt overdag een vrouw die voor je zorgt, ik moet alles alleen doenquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:34 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe ik elke dag, 23.00 uur slapen 4,30 eruit
je moet niet zo huilen dat je je niet lekker voelt gijsquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs PGR2
HALO 2![]()
![]()
quote:'Theo van Gogh doodgestoken'
Uitgegeven: 2 november 2004 09:46
Laatst gewijzigd: 2 november 2004 09:52
AMSTERDAM - Theo van Gogh is dinsdagmorgen omstreeks 9 uur doodgestoken op de Linnaeusstraat Oost in Amsterdam. Dat meldt de Amsterdamse stadszender AT5 op basis van meerdere bronnen uit de buurt. De dader zou nog voortvluchtig zijn.
De politie wilde de identiteit van het slachtoffer nog niet bekend maken.
quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
GODVERREDOMMEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
[..]
Ja, ik hoorde het net ook, maaaaaar de NOS had net nog niets met het journaal, en ook op teletext staat niets...quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
[..]
site van AT5 ligt plat nuquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het net ook, maaaaaar de NOS had net nog niets met het journaal, en ook op teletext staat niets...
Zekersquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, btw, Struisvogel. Hou je van me?
Gijs, 1 of 2 posts. Jij bent fucking een hele week thuis omdat je "ziek" bent terwijl je gewoon gaat sporten enzoquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
je moet niet zo huilen dat je je niet lekker voelt gijs![]()
maar ik zit niet te huilen dat ik me zoooooooooooooooooooooo rot voelquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:59 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, 1 of 2 posts. Jij bent fucking een hele week thuis omo dat je "ziek" bent terwijl je gewoon gaat sporten enzo![]()
op fok ookquote:Op dinsdag 2 november 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
site van AT5 ligt plat nuik heb het alleen op nu.nl gevonden, verder staat er nergens nog iets
quote:Schietpartij in Amsterdam 2-11-'04
Bij twee schietpartijen in Amsterdam is een politieagent gewond geraakt. Een andere persoon werd ook geraakt. Volgens de politie is dit slachtoffer in zeer kritieke toestand. Ook zijn er berichten dat er een dode is gevallen. Volgens AT5 gaat het om Theo van Gogh.
Er zouden rond 8.45 uur vijf schoten zijn gevallen. Meer gegevens kon de politie nog niet verstrekken. De eerste schietpartij vond plaats in het Oosterpark. Even later was er nog schietpartij op de Mauritskade.
De agent reed op een motor. De politie heeft de directe omgeving, waaronder het naastgelegen Oosterpark, afgesloten.
Gijs, jij hoeft niet te huilen dat je je rot voelt, dat weet iedereen alquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
maar ik zit niet te huilen dat ik me zoooooooooooooooooooooo rot voeliedereen wist dat ik niet ziek was, jij zit hier een beetje medelijden te kweken
zojuist bevestigd door de filmmaatschappij van van Gogh....quote:Theo van Gogh door een man van zijn fiets afgeschoten en meerdere schoten. stuk of 6 a 7.
Schutter blijf lang bij hem, minuten. Schutter keek of Van Gogh dood was. Schutter zou zijn gepakt
Radio 1
Dat meen je niet!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:53 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
[..]
Als het een moslim is... dan is het oorlog...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
That's it...kankermoslims, tijd voor een burgeroorlog!
Ik hoop zo dat het geen Moslim isquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
That's it...kankermoslims, tijd voor een burgeroorlog!
Het is of zo'n hoerenzoon van Allah of een Volkert-wannabee.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
Als het een moslim is... dan is het oorlog...
Dan hoop ik eeecht dat een een volkert wannabee is... een moslim zou te erg zijn!!quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is of zo'n hoerenzoon van Allah of een Volkert-wannabee.![]()
Geertquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Pim Fortuyn
Theo Van Gogh
Geert Wilders
Hirschi Ali
2 down, 2 to go. Allah is groot.
Daar gaat het wel op lijken idd gijs... helaas...quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
Pim Fortuyn
Theo Van Gogh
Geert Wilders
Hirschi Ali
2 down, 2 to go. Allah is groot.
Dit kabinetquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit kan toch niet langer zoHoeveel moet er nog gebeuren voordat iedereen het doorheeft?
![]()
Aan de fucking tolerantie van dit tering kut land moet een keer een einde komen, als het een moslim is.... dan.......quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het geen Moslim isEcht serieus niet,....... laat het niet waar zijn. Hoe lang moet Nederland nog zo schijnheilig doen,....... laten we gewoon accepteren dat we niet met ze kunnen leven
als het zo moet zou het haast nog beter een communistisch land of 1 met een dictator aan het roer kunnen worden, dan worden die dingen centraal geregeld en durft niemand meer zijn bek open te doenquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Chocobo het volgende:
Ben het zo zat,............... het is gewoon een feit geworden. Je mag en kan niks meer zeggen in Nederland. Te gevaarlijk gewoon !
Wat een respeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeectquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, jij hoeft niet te huilen dat je je rot voelt, dat weet iedereen alje bent een neger
Iedereen heeft standaard al medelijden met jou
Het enige lichtpuntje dat jij hebt is O-Ren
Het is een incident, bla bla bla, het is maar een kleine meerderheid, bla bla bla, de islam is een tolerante godsdienst, bla bla bla, Amerikaanse toestanden, bla bla bla.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit kan toch niet langer zoHoeveel moet er nog gebeuren voordat iedereen het doorheeft?
![]()
Cohen iddquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een incident, bla bla bla, het is maar een kleine meerderheid, bla bla bla, de islam is een tolerante godsdienst, bla bla bla, Amerikaanse toestanden, bla bla bla.
Links Nederland gaat straks weer krokodillentranen huilen en de burgermeester van Amsterdam zal in een moskee wel weer de boel bij elkaar gaan houden.
Kutland![]()
![]()
![]()
Denk dat die 2 jaar krijgt aangezien die na het schieten Theo nog heeft lekgestoken ! Voor de zekerheid.... dat ruik ontoerekeningsvatbaar aankomen !quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:20 schreef -Struikrover- het volgende:Hoppa, 4 jaar cel en tbs en we zijn weer makkelijk van iemand af die we niet moeten
Tolerante godsdienst my fucking ass......quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is een incident, bla bla bla, het is maar een kleine meerderheid, bla bla bla, de islam is een tolerante godsdienst, bla bla bla, Amerikaanse toestanden, bla bla bla.
Links Nederland gaat straks weer krokodillentranen huilen en de burgermeester van Amsterdam zal in een moskee wel weer de boel bij elkaar gaan houden.
Kutland![]()
![]()
![]()
ga huilen johquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, jij hoeft niet te huilen dat je je rot voelt, dat weet iedereen alje bent een neger
Iedereen heeft standaard al medelijden met jou
Volgens RTL gaat het om een man en een vrouw.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat die 2 jaar krijgt aangezien die na het schieten Theo nog heeft lekgestoken ! Voor de zekerheid.... dat ruik ontoerekeningsvatbaar aankomen !![]()
Ik ook...was GTA aan het gamen. Maar mensen neerschieten is opeens niet zo leuk meer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben even klaar voor vandaag![]()
Kan me voorstellen dat Brown sommige opmerkingen niet trekt hoorquote:Op dinsdag 2 november 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown en Struikrover, doe eens niet zo kinderachtigDamn
quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown en Struikrover, doe eens niet zo kinderachtigDamn
Ja, ik ook, maar negeren is vaak het beste.quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat Brown sommige opmerkingen niet trekt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |