quote:
Als je zo'n ding nodig hebt dan is dat waarschijnlijk omdat je al niet meer helemaal heel bent. En dan kunnen ze je ook niet heelhuids afzetten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:24 schreef Vampz het volgende:
zolang dat ding mij maar heel-huids bij het ziekenhuis afzet als dat nodig is ben ik al lang blij
toch ..quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:38 schreef Farao het volgende:
[..]
Zullen we 't maar gewoon op reserve zuurstof tanks houden...
Ja da's inderdaad een heel opvallende kleur, lekker handig om direct op te vallen in het verkeer....quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou liever een zilvergrijze of een donkergrijs metallic hebben
ik vind die Chevy's juist bruut..quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
De Mercedes vind ik wel ok, maar de Chevrolet vind ik niet mooi.
Maar daar gaat het ook niet omHet gaat erom dat ze snel en betrouwbaar zijn
Ik blijf liever incognito als ik gewond raakquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:45 schreef Farao het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad een heel opvallende kleur, lekker handig om direct op te vallen in het verkeer....![]()
heel scherpquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:43 schreef Light het volgende:
[..]
Als je zo'n ding nodig hebt dan is dat waarschijnlijk omdat je al niet meer helemaal heel bent. En dan kunnen ze je ook niet heelhuids afzetten.
Ik zit/sta normaal altijd achterin maar uiteraard heb ik wel 's in de verschillende modellen gereden, en zo'n lage E ('t oude model) rijdt erg lekker, maar ook de chevy (5.7 liter V8) doet 'r prima.quote:Op zondag 31 oktober 2004 23:48 schreef Visie het volgende:
de chevy is meer in verhouding! wat rijdt het fijnst farao?
de Sprinter die Farao bedoeld dus..quote:Op maandag 1 november 2004 00:13 schreef Peewee het volgende:
Vind beide Mercedessen wel mooi,.. aan de buitenkant.
zelf ben ik voorstander van zoeiets als dit:
[afbeelding]
lekker veel ruimte binnenin, vlot genoeg voor in de bebouwde kom (lijkt mij)
quote:Op maandag 1 november 2004 00:13 schreef Peewee het volgende:
Vind beide Mercedessen wel mooi,.. aan de buitenkant.
zelf ben ik voorstander van zoeiets als dit:
lekker veel ruimte binnenin, vlot genoeg voor in de bebouwde kom (lijkt mij)
Uhm nee, dat is niet de sprinter die ik bedoelde.quote:Op maandag 1 november 2004 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:
de Sprinter die Farao bedoeld dus..
Specs van na de motoraanpassingquote:Op maandag 1 november 2004 00:22 schreef Farao het volgende:
[..]
[..]
Uhm nee, dat is niet de sprinter die ik bedoelde.
Bovenstaande afbeelding is een verlengde sprinter die gebruikt word door de SIGMA (Snel Inzetbare Groep ter Medische Assistentie) teams van Nederland.
SIGMA-leden zijn mensen van het rode kruis die een extra opleiding gehad hebben om de ambulance-medewerkers bij een ramp te assisteren (dus infuuszakken verwisselen e.d.).
Bovenstaande sprinter is langer als een gewone ambulance sprinter, en is daardoor ook zwaarder. De SIGMA sprinters zijn motorisch ook niet aangepast.
In die wagens zit alleen materiaal en worden geen mensen vervoerd/behandeld.
De spinters die ik bedoel zien er zo uit :
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |