Goedemorgen uit Den Haagquote:Op maandag 1 november 2004 11:49 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen uit amsterdam.
Doe als ik, en kom er achter dat je schoonmoeder alleen oud brood thusi heeft, en kots het weer uitquote:Op maandag 1 november 2004 12:36 schreef JaWi het volgende:
Wat zal ik eens gaan lunchen.
Fix die bug dan ook gewoon prutser...quote:Op maandag 1 november 2004 13:32 schreef Zwansen het volgende:
Service pack 2!
Er is meer in de wereld dan alleen Fok, schaatsen en verzaken op afspraken... Ook mijn router is niet compatible met service pack 2.... Het zuigt gewoon!quote:Op maandag 1 november 2004 13:36 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Fix die bug dan ook gewoon prutser...
WHAHAHAHAA!quote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan alleen Fok, schaatsen en verzaken op afspraken... Ook mijn router is niet compatible met service pack 2.... Het zuigt gewoon!
ik heb met die helpdesk gebeld en die zeiden dat het installeren van SP2 op onverklaarbare redenen tot veel problemen zorgt.quote:Op maandag 1 november 2004 16:14 schreef Ruis het volgende:
hoe kan een router nou niet compatible zijn met een OS?
Whahahahahahahaha prutserquote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is meer in de wereld dan alleen Fok, schaatsen en verzaken op afspraken... Ook mijn router is niet compatible met service pack 2.... Het zuigt gewoon!
Heb je een tjechisch merk oid??quote:Op maandag 1 november 2004 16:39 schreef Zwansen het volgende:
nee dan toch maar liever XP.
Ik heb nu die updates lekker uitstaan...
Alleen die bovenste balk!quote:Op maandag 1 november 2004 18:59 schreef Bosbeetle het volgende:
nouk uw log is nogal acda en de munnik !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |