Je vind het niks?quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:28 schreef Cynic het volgende:
Ik krijg altijd zo'n vreemd, onbehaagelijk gevoel bij Marco Borsato.
Kan er niks aan doen...
ow, nou ja, t is iig echt iets voor jouquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:29 schreef Nouk het volgende:!!!! PP! Dits de herhaling gelukkig, heb ik al gekeken
.
Jep, de WildCard show!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:30 schreef Bosbeetle het volgende:
god veronica's lekkerste zeker
Om te kijken wel ja.!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow, nou ja, t is iig echt iets voor jou
Borsato is zeker goed, z'n muzikanten ook en het is een hele gelikte show, maar ik heb er niks mee.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Je vind het niks?
Ah okay. Ik snap het.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Borsato is zeker goed, z'n muzikanten ook en het is een hele gelikte show, maar ik heb er niks mee.
Het is voor mij esthetisch niet bepaald bevredigend, laten we het daar maar op houden.
heerlijk een vleeskeuring .. bij ons in Ommen doen ze dat 1 keer per jaar met koeien en paarden ... gaat precies hetzelfdequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jep, de WildCard show!
GPD meets dienen zich in emmen te localiserenquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ben voor a.s woensdag in A'dam.
Dan toch niet.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:39 schreef Ruis het volgende:
[..]
GPD meets dienen zich in emmen te localiseren
In Amsterdam lopen mannen op straat te zoenen.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:37 schreef Nouk het volgende:
Ik ben voor a.s woensdag in A'dam.
wat een sensatiequote:Op zondag 31 oktober 2004 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
In Amsterdam lopen mannen op straat te zoenen.
In Amsterdam knappen bovenleidingen.
In Amsterdam gaan trams de verkeerde kant op.
Nee, gewoon redenen waarom een meet in Emmen hoortquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:43 schreef Ruis het volgende:
[..]
wat een sensatie
trams en knappende bovenleidingen zul je in emmen zeker niet tegenkomen iddquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, gewoon redenen waarom een meet in Emmen hoort
Zoenende mannen op straat is niks ergs aan. En jij snapt gewoon niet hoe trams werken!quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
In Amsterdam lopen mannen op straat te zoenen.
In Amsterdam knappen bovenleidingen.
In Amsterdam gaan trams de verkeerde kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |