dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op maandag 1 november 2004 22:34 schreef SuperWeber het volgende:
Wat voor man ben jij,
Idd niet....quote:Op maandag 1 november 2004 22:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat vraag ik mezelf ook wel eens af
maarja dat zal dan ook wel weer niet mannelijk zijn !
das dan gelukkig weer meer iets lokaals denk ikquote:Op maandag 1 november 2004 22:39 schreef SuperWeber het volgende:
Daarnaast is het belangrijk om vaak de woorden: palen, poken, anale sex en Mo'st die 'm daip in de bek heb'n te gebruiken...
bij het grote baggerboek is het voornamelijk zuigstang en schompelbak !quote:Op maandag 1 november 2004 22:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Idd niet....
Bier en sex... da's mannelijk...
Daarnaast is het belangrijk om vaak de woorden: palen, poken, anale sex en Mo'st die 'm daip in de bek heb'n te gebruiken...
jij maakt van alle nieuwe dingen gelijk een obsessie hèquote:Op maandag 1 november 2004 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het grote baggerboek
Denken aan sex? het doen is op zich leuker... Alleen heb jij daar zeker geen kaas van gegeten?quote:Op maandag 1 november 2004 22:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wij denken alleen aan bier en sex
Mooi leven hebben wij hè
nee hoorquote:Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef Ruis het volgende:
[..]
jij maakt van alle nieuwe dingen gelijk een obsessie hè
Dat is pas voor de gevorderde man....quote:Op maandag 1 november 2004 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bij het grote baggerboek is het voornamelijk zuigstang en schompelbak !
Lees eens terug SP2-prutser... Het gaat over wat er in een mannenhoofd omgaat... Ik weet niet of jij je hoofd bij je vriendin in de kut stopt... Ik heb dat iig nog nooit geprobeerd...quote:Op maandag 1 november 2004 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denken aan sex? het doen is op zich leuker... Alleen heb jij daar zeker geen kaas van gegeten?
kaas ik denk ook wel eens aan kaas ... hmm ff een blokje kaas halenquote:Op maandag 1 november 2004 22:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Denken aan sex? het doen is op zich leuker... Alleen heb jij daar zeker geen kaas van gegeten?
ik denk ook niet dat zwans t erg zou waarderen als jij je hoofd bij zijn vriendin in dr kut probeert te stouwenquote:Op maandag 1 november 2004 22:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Lees eens terug SP2-prutser... Het gaat over wat er in een mannenhoofd omgaat... Ik weet niet of jij je hoofd bij je vriendin in de kut stopt... Ik heb dat iig nog nooit geprobeerd...
Gaat ook vrij lastig zonder vriendin!quote:Op maandag 1 november 2004 22:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Lees eens terug SP2-prutser... Het gaat over wat er in een mannenhoofd omgaat... Ik weet niet of jij je hoofd bij je vriendin in de kut stopt... Ik heb dat iig nog nooit geprobeerd...
Is dat daarvoor nodig dan??quote:Op maandag 1 november 2004 22:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gaat ook vrij lastig zonder vriendin!
ach ja, de volgende obsessie zal zich snel genoeg laten zienquote:Op maandag 1 november 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee hoordas gewoon een leuk boek maar wees niet bang overmorgen is hij uit !
quote:Op maandag 1 november 2004 22:48 schreef Zwansen het volgende:
Morgen PSV! de lampies
vast ! wees blij dat het niet protein folding is ! of iets met kanariesquote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef Ruis het volgende:
[..]
ach ja, de volgende obsessie zal zich snel genoeg laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |