niet !quote:Op maandag 1 november 2004 21:18 schreef Ruis het volgende:
wanneer word de film nou echt leuk dan?
ik op de fiets !quote:Op maandag 1 november 2004 21:29 schreef Nouk het volgende:
Ik heb die film ooit eens in t vliegtuig gezien!
Hmmmmmmmmm... Wij zijn ongecompliceerd...quote:Op maandag 1 november 2004 21:54 schreef Nouk het volgende:
Ja goed, maar t zou toch leuk zijn als ik een dagje in t hoofd van alle mannen kon kijken. Of juist niet.
goh nouk wil de hele dag "bier" horen enzo !quote:Op maandag 1 november 2004 21:54 schreef Nouk het volgende:
Ja goed, maar t zou toch leuk zijn als ik een dagje in t hoofd van alle mannen kon kijken. Of juist niet.
hmm, nee hoor, das maar 30% v/d tijd zoquote:Op maandag 1 november 2004 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
goh nouk wil de hele dag "bier" horen enzo !
ohja de andere 30% commentaar op een vrouw en dan nog 30% vakgerichte mumbo en 10% wat ben ik toch goedquote:Op maandag 1 november 2004 22:13 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, nee hoor, das maar 30% v/d tijd zo
quote:Op maandag 1 november 2004 22:21 schreef Nouk het volgende:
Vind ik niet.
Wij denken alleen aan bier en sexquote:Op maandag 1 november 2004 22:21 schreef Nouk het volgende:
Vind ik niet.
zo te lezen BB nietquote:Op maandag 1 november 2004 22:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Wij denken alleen aan bier en sex
Mooi leven hebben wij hè
nee erm eerst een tijdje denk ik over waarom ik nou weer uit bed moet enzo ... dan denk ik zou ik de trein nog halen dan denk ik jezus wat een bagger staat er in dit boekquote:Op maandag 1 november 2004 22:28 schreef Ruis het volgende:
[..]
zo te lezen BB niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |