Wat ongelooflijk jammerquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef keijz het volgende:
Sonck op de bank morgen volgens tt
Op de bank hoog in de tribune hoop ik... krijgen we niet weer een begrafenis op de middenstipquote:Op dinsdag 2 november 2004 20:42 schreef keijz het volgende:
Sonck op de bank morgen volgens tt
Die komt van Ajax en mag wmb wel terugquote:Op woensdag 3 november 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel een speler voor jullie: Martijn Reuser
quote:Op woensdag 3 november 2004 01:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Die komt van Ajax en mag wmb wel terug
Niet het type dat we nu nodig hebben. Mooie goal maar niet de spits die Ajax zoekt.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:26 schreef cultheld het volgende:
Ik weet wel een speler voor jullie: Martijn Reuser
Hij is geeneens een spitsquote:Op woensdag 3 november 2004 15:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet het type dat we nu nodig hebben. Mooie goal maar niet de spits die Ajax zoekt.
Nee daarom valt hij sowiso al buiten het profiel dat Ajax nu zoekt. Hij zou wel terug kunnen als VDV weg gaat maar dan moet hij veel beter gaan voetballen.quote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij is geeneens een spits![]()
Wie gaat er trouwens naar willem 2 - Ajax?
Presentquote:Op woensdag 3 november 2004 15:26 schreef De_Ananas het volgende:
Wie gaat er trouwens naar willem 2 - Ajax?
Ik ga er ook heen. In het w2 vak omdat ik bij Tilburg woonquote:Op woensdag 3 november 2004 15:52 schreef NordKaos het volgende:
[..]
Present![]()
ik denk het ook, hoewel hij er in de CL best veel in heeft liggen.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Sonck niet in de basis is een zegen, denk ik.
Een zege voor Maccabi, ja.quote:Op woensdag 3 november 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Sonck niet in de basis is een zegen, denk ik.
quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Een zege voor Maccabi, ja.
inderdaad ze hebben daar al een klaagmuur en als sonck nou ook begint in het veld kan je daar best een explosief gebeuren krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2004 17:31 schreef twi het volgende:
[..]
Een zege voor Maccabi, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |