abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23005672
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
Hij schijnt niet de enige te zijn
pi_23005777
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hij schijnt niet de enige te zijn
Sonck heeft werkelijk geen een bal geraakt.
pi_23005848
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef Doc het volgende:

[..]

En dan maakt het me geen ene fuck uit of dat mooi gebeurt of niet als er maar gewonnen wordt.
Mij wel. Ajax wint namelijk altijd. Ik wil niet winnen zoals we bij. tegen nec deden. Daar kan je niet trots op zijn.
pi_23008763
Waarom Bogarde geen contract geven. Ik snap dat niet, die loopt al maanden bij de club en is precies de man die ze nodig hebben. Een ervaren sterke verdediger.
...drop it like it's hot...
pi_23008822
Als die echt zo'n goede indruk had gemaakt, had ie al lang een contract gehad. Hij heeft al 3 jaar geen wedstrijd gespeeld.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_23008923
Ik zou hem een contract geven. Tot aan de winter laat je hem in het 2e spelen. In de winterstop haal je hem bij de selectie. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet mee zou kunnen komen.
pi_23009074
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom Bogarde geen contract geven. Ik snap dat niet, die loopt al maanden bij de club en is precies de man die ze nodig hebben. Een ervaren sterke verdediger.
Zo'n luie speler heeft ook echt een goede invloed op jonge spelers ja
pi_23009142
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zou hem een contract geven. Tot aan de winter laat je hem in het 2e spelen. In de winterstop haal je hem bij de selectie. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet mee zou kunnen komen.
Zou volgens mij ook de perfecte linksback zijn mooi achter Maxwell. (Sneijder op de bank.)
pi_23009227
Alsjeblieft zeg. Het heeft vast een reden waarom die kerel nergens meer aan de bak komt hoor...
Klik dan als je durft
pi_23009245
Ik zie eigenlijk meer een centrale rol voor hem weggelegd al centrale man naast Heijtinga maar als back kan natuurlijk ook met Maxwell voor zich (al is ie niet zo snel meer vrees ik).
pi_23009344
Ik vind Sonck de beste, Koeman zou hem altijd in de basis moeten zetten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_23010122
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
En je hebt weer alles mis gehad dit weekend
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 22:42:32 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23010156
quote:
Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Mij wel. Ajax wint namelijk altijd. Ik wil niet winnen zoals we bij. tegen nec deden. Daar kan je niet trots op zijn.
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.

Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_23010188
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is toch niet gek dat je boos bent alwéér gewisseld te worden
Dan ga je maar klagen in het kleedhok of de maandag erop en niet op het veld als de wedstrijd nog aan d egang is.
pi_23010247
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.

Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
Kunnen amsterdammers dan niet mooi voetbal eisen?
pi_23010271
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef Chadi het volgende:

[..]

En je hebt weer alles mis gehad dit weekend
Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23010298
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dus
En wat waren die|?|
pi_23010405
quote:

[..]

Ik denk dat jij ook wel weet dat Ajax al lang niet meer alleen van de Amsterdammers is. De spandoeken zeggen al genoeg.
Maakt niet uit, maar dat gevoel, de beleving hoe jij dat hebt, zal bij (schatting) 50% niet aanwezig zijn. Als die gaan fluiten, zijn dat al gauw zo'n 20.000 man...
Klik dan als je durft
pi_23010430
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

En wat waren die|?|
Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepen
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23010578
quote:

[..]

De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_23010655
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef StarGazer het volgende:

[..]

De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.
100% mee eens. Maar kritiek hoort niet tijdens de wedstrijd! Dan moet je continu achter je ploeg staan
pi_23010660
quote:
Op maandag 1 november 2004 22:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepen
kan je niet even langs komen en wat cijfers voor de staatsloterij gaan roepen?
pi_23010749
Vanenburg is niet echt door Ajax voortgebracht, hij heeft er wel gespeeld ja, maar hij werd er min of meer aan de kant gezet en brak door bij PSV.
  maandag 1 november 2004 @ 23:07:33 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23010917
quote:
Op maandag 1 november 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
Vanenburg is niet echt door Ajax voortgebracht, hij heeft er wel gespeeld ja, maar hij werd er min of meer aan de kant gezet en brak door bij PSV.
Valt wel mee hoor:

Met zijn zeventien jaar was Gerald Vanenburg destijds de jongste speler die ooit bij Ajax het eerste elftal haalde. Het vertrek van Frank Arnesen maakte voor hem de weg vrij voor een basisplaats. Zijn weergaloze acties leverden hem al snel de Braziliaanse bijnaam ?Geraldinho? op. Maar misschien werd er wel teveel van hem verwacht.
De komst van Cruijff betekende dat Vanenburg zijn eerste kritiek te verwerken kreeg. Gerald moest meer initiatief tonen en meer rendement opleveren. Aan het eind van dat seizoen ging Vanenburg in op een aanbod van PSV die hem een plaats als centrale middenvelder beloofden. Maar ook hier kreeg hij de kritiek dat hij te weinig leiderschap toonde. Evenwel won hij met de Eindhovenaren de Europa Cup 1 en werd hij na een fantastisch toernooi met Oranje Europees Kampioen in 1988. Maar zelfs toen wilde hij bij het publiek niet écht populair worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23010987
Maar puur voetballend gezien kwam ie toch beter uit de verf bij PSV dan bij Ajax, ook al speelde de leeftijd natuurlijk ook mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')