Hij schijnt niet de enige te zijnquote:Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
Sonck heeft werkelijk geen een bal geraakt.quote:Op maandag 1 november 2004 20:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij schijnt niet de enige te zijn
Mij wel. Ajax wint namelijk altijd.quote:Op maandag 1 november 2004 19:59 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan maakt het me geen ene fuck uit of dat mooi gebeurt of niet als er maar gewonnen wordt.
Zo'n luie speler heeft ook echt een goede invloed op jonge spelers jaquote:Op maandag 1 november 2004 22:03 schreef Nyluzzz het volgende:
Waarom Bogarde geen contract geven. Ik snap dat niet, die loopt al maanden bij de club en is precies de man die ze nodig hebben. Een ervaren sterke verdediger.
Zou volgens mij ook de perfecte linksback zijn mooi achter Maxwell. (Sneijder op de bank.)quote:Op maandag 1 november 2004 22:08 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zou hem een contract geven. Tot aan de winter laat je hem in het 2e spelen. In de winterstop haal je hem bij de selectie. Ik kan me niet voorstellen dat hij niet mee zou kunnen komen.
En je hebt weer alles mis gehad dit weekendquote:Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 20:34 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Mij wel. Ajax wint namelijk altijd.Ik wil niet winnen zoals we bij. tegen nec deden. Daar kan je niet trots op zijn.
Dan ga je maar klagen in het kleedhok of de maandag erop en niet op het veld als de wedstrijd nog aan d egang is.quote:Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is toch niet gek dat je boos bent alwéér gewisseld te worden
Kunnen amsterdammers dan niet mooi voetbal eisen?quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.
Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dusquote:Op maandag 1 november 2004 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
En je hebt weer alles mis gehad dit weekend
En wat waren die|?|quote:Op maandag 1 november 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maakt niet uit, al m'n voorspellingen van afgelopen zomer zijn aan 't uitkomen dus
Ik denk dat jij ook wel weet dat Ajax al lang niet meer alleen van de Amsterdammers is. De spandoeken zeggen al genoeg.quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen trots zijn of uitfluiten zou ik zondag zeker trots geweest zijn.
Ik vraag me echt af: zijn de mensen die vinden dat altijd mooi moet spelen Amsterdammers of gewoon mensen die voor Ajax gekozen hebben omdat Ajax het "mooist" speelt?
Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepenquote:Op maandag 1 november 2004 22:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
En wat waren die|?|
De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.quote:Op maandag 1 november 2004 22:42 schreef Doc het volgende:
[..]
100% mee eens. Maar kritiek hoort niet tijdens de wedstrijd! Dan moet je continu achter je ploeg staanquote:Op maandag 1 november 2004 22:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De liefde voor Ajax is er bij mij vanaf het moment dat ik het levenslicht zag al ingegoten. Hele fam is voor Ajax, komt ook mede door de Amsterdamse achtergrond van m'n ma. Ook was Ajax voor mij een club die altijd garant stond voor mooi en verzorgt voetbal. En de spelers die de club voortbracht. Vanenburg, Van Basten, Witschges, Bergkamp, Kluivert, Davids, enz. Nee AFC Ajax is voor mij altijd DE club geweest. In mooie tijden, in barre tijden. De ultieme blijdschap in 1992 bij de Uefa Cup, in 1995 bij het winnen van de CL, de prachtige galavoorstelling in Madrid in '95/'96, het gevecht tegen Atletico in 1997. Maar ook vreselijke teleurstelling bij het verlies van de CL in 1996, het 100 jarig jubileum tegen twente (0-1) in 2000... , en het dramatische voetbal dat nou al ruim een jaar vertoond wordt. Het hoort er allemaal bij. Maar wat er ook gebeurt, ik zal altijd achter mijn cluppie blijven staan. Hoge verwachtingen mag je ook hebben van deze club. Wij zijn immers Ajax. De beste dus. Daarom is het logisch dat er veel kritiek geleverd wordt, omdat het voetbal en beleid niet om aan te zien zijn.
kan je niet even langs komen en wat cijfers voor de staatsloterij gaan roepen?quote:Op maandag 1 november 2004 22:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat PSV goed heeft ingekocht, dat PSV snel de leiding in de competitie zou nemen, dat PSV door de gedane aankopen beter zou worden dan het afgelopen seizoen. Dat Alex en Farfán zullen excelleren dit seizoen. Dat Ajax een kut seizoen zal meemaken en dat Feyenoord gevaarlijker dan Ajax is dit seizoen en last but not least, dat PSV de tweede ronde van de CL zal bereiken. Allemaal al in Juni en Juli geroepen
Valt wel mee hoor:quote:Op maandag 1 november 2004 23:01 schreef cultheld het volgende:
Vanenburg is niet echt door Ajax voortgebracht, hij heeft er wel gespeeld ja, maar hij werd er min of meer aan de kant gezet en brak door bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |