abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:11:11 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22998719
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:56 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval. Spelers mogen het ongenoegen van het publiek best horen, dan zorgen ze er maar voor dat de inzet de volgende wedstrijd weer even iets beter is! Negentig minuten lang het team steunen kan, maar daar verwacht je wel wat voor terug...
Volgens mij werd er gister beroerd gespeeld, maar welgestreden. De inzet wordt niet beter van fluiten. Eerder slechter. En 90 minuten de steunen doet de gemiddelde Ajacied alleen als het na 10 minuten twee nul staat, er fantastisch gevoetbald wordt en eer met 3 punten verschil gewonnen wordt. Wat ik echt te weinig gezien heb op de tribune is dat een team ook 90 minuten gesteund werd bij een 1-0 verlies pot.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:16:46 #102
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22998828
quote:
Op maandag 1 november 2004 14:36 schreef Dizzee het volgende:
Tuurlijk ben ik blij dat we 3punten hebben, maar de manier waarop telt bij mij ook mee. Dat is Ajax, en dat onderscheid ons Ajax van de rest.
Ik denk dat dat inderdaad het verschil is met de meeste andere voetbal clubs en in die zin ben ik geen typische Ajax-fan.

(ik ben denk ik qua type ook meer een F'noord fan - ook volgens een collega van me die F'noord fan is- maar zal daar als geboren en getogen Amsterdammer zelf nooit fan van kunnen worden en heb ik de pestpleuris hekel aan ze, maar mijn liefde voor LFC past ook meer mij als supporter...)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:17:39 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22998847
Overigens ben ik in arrogantie natuurlijk wel een prototype Ajacied
pi_22998849
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

We kunnen onze ogen sluiten en doen of er niets aan de hand is maar Ajax is een bedrijf, dat bedrijf heeft personeel en de klanten van dat bedrijf beoordelen deze.
Jij ziet je zelf als klant c.q. consument?? Heel eng :S
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 1 november 2004 @ 15:19:46 #105
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22998885
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik beschouw je zeker niet als successupporter, maar de instelling waarmee je naar het stadion gaat is denk ik anders dan hoe ik naar het stadion ging (en als ik ga nog steeds heb). Ik vloek wel als er slecht gespeeld wordt, maar eerder aanmoedigend. Niet van "hup hup" maar wel eerder positief dan uitfluiten. Ik beschouw me wat dat betreft meer 'onderdeel' van wat er gebeurt dan als 'toeschouwer'. Ik denk niet aan de salarissen die ze hebben, maar aan de eer van Ajax. En als ze op het veld niet doen dan doe ik het wel op de tribune. Kritiek heb ik voor en na de wedstijd, maar niet tijdens de wedstrijd. Wat dat betreft ben ik eerder een LFC-type supporter dan een Ajax-type supporter.
Beleving van het voetbal is hetzelfde, we uitten het alleen anders....ik voel mijzelf in mijn eer aangetast als de spelers mijn club belachelijk maken door niet goed te spelen en ik stel ze daar direct voor verantwoordelijk. Visa versa ook, als de spelers mijn club trots laten zijn krijgen ze meteen alle lof van me.

Respect btw voor jouw instelling, ik zou het niet kunnen
  maandag 1 november 2004 @ 15:21:33 #106
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22998924
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:17 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Jij ziet je zelf als klant c.q. consument?? Heel eng :S
Niet zo zwart wit, zo voel ik dat natuurlijk niet als ik in het stadion zit, ik verwoord dit zo om mijn punt iets duidelijker te laten zijn....
pi_22999245
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:44:23 #108
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22999359
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:37 schreef cultheld het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de supporters hier
Geen verdeeldheid hoor: eengezind achter Ajax!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:45:57 #109
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22999384
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Beleving van het voetbal is hetzelfde, we uitten het alleen anders....
Dat denk ik ook. Mijn manier van uiten is denk ik eerder als "Engels" te definieëren, die van jou denk ik meer Italiaans (zover ik daar zicht op heb).
  maandag 1 november 2004 @ 16:20:20 #110
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_23000034
quote:
Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Mijn manier van uiten is denk ik eerder als "Engels" te definieëren, die van jou denk ik meer Italiaans (zover ik daar zicht op heb).
Si
  maandag 1 november 2004 @ 17:43:52 #111
82589 S-Two
barba macacu
pi_23001820
Tuurlijk moet er volop strijd gelevert worden, maar als ik daar tevreden mee zou zijn zou ik wel Feyenoord-fan zijn geworden. Ajax staat bekend om mooi voetbal, dat willen we (ik iig) zien!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23001863
Sonck lijkt dus te moeten vertrekken. Goede zaak!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23002039
En dat is weer een fout van het bestuur. Die jongen is een type Machlas, een 4-4-2 speler. En gewoon stug aankopen. Ik verwijt Sonck helemaal niks.
Ajax heeft op patent op zulke aankopen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_23002114
Dat ie niet past, vooruit. Maar zijn gedrag is stuitend.
www.thuisuiteten.nl
pi_23002336
Dat is idd zeer stuitend maar is een gevolg van wat al een tijdje speelt.
Die jongen zit niet in zijn vel, wordt overal neergezet in het elftal , publiek dat hem uitfluit.

Ja, dan zou ik ook niet echt positief reageren. Waarom steunt het publiek die jongen nou niet 1 keer?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_23003623
Steun moet je wel een beetje afdwingen en als iedereen hem steeds ziet zeiken, krijg je weinig sympathie en dus steun.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 1 november 2004 @ 19:21:01 #117
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_23003847
Alsof hij in zijn beginperiode bij Ajax niet is gesteund ofzo...
Dat het daarna een en al negativiteit is geworden heeft hij inderdaad aan zichzelf te danken...
pi_23003882
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Dat ie niet past, vooruit. Maar zijn gedrag is stuitend.
Het is toch niet gek dat je boos bent alwéér gewisseld te worden
  maandag 1 november 2004 @ 19:26:57 #119
82589 S-Two
barba macacu
pi_23003987
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is toch niet gek als je gewisselt word als je alwéér geen bal raakt
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_23003990
Sonck moet niet zeiken. Het is duidelijk dat hij niet alleen weg moet, maar ook weg wil.
pi_23004110
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
www.thuisuiteten.nl
pi_23004549
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Een wissel in het teambelang en hij speelde wederom als een drol.
Leg me eens uit hoe dat kan he. Als bij jullie spelers worden gewisseld, gaan ze bijna altijd trippen. Bij PSV begrijpt iedereen dat wissels soms nodig zijn en niemand doet moeilijk Waar zit 'm dat verschil in mentaliteit in?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_23004606
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Leg me eens uit hoe dat kan he. Als bij jullie spelers worden gewisseld, gaan ze bijna altijd trippen. Bij PSV begrijpt iedereen dat wissels soms nodig zijn en niemand doet moeilijk Waar zit 'm dat verschil in mentaliteit in?
omdat ze bij psv hun top al bereikt hebben, psv is natuurlijk een europese topploeg :')
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_23004760
quote:
Op maandag 1 november 2004 19:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat ze bij PSV in Brabant zitten en dan moet alles gezellig zijn.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 19:59:37 #125
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_23004767
quote:
Op maandag 1 november 2004 17:43 schreef S-Two het volgende:
Tuurlijk moet er volop strijd gelevert worden, maar als ik daar tevreden mee zou zijn zou ik wel Feyenoord-fan zijn geworden. Ajax staat bekend om mooi voetbal, dat willen we (ik iig) zien!
Kom jij uit Amsterdam? Voor mij is wel of geen Ajax fan zijn geen keuze: Ajax is voor mij Amsterdam (hoewel is als Jordanees eigen voor Blauw-Wit zou moeten zijn, maar ik was daar te laat voor geboren ) en zodoende is Ajax al heel lang een deel van m'n leven. Als Ajax speelt verdedigd het de eer van Amsterdam. En dan maakt het me geen ene fuck uit of dat mooi gebeurt of niet als er maar gewonnen wordt. Bij mij komt veruit op de eerste plaats of er gewonnen wordt: hoe pas veel en veel later. De verwende houding dat er mooi gewonnen moet worden anders fluiten we vind ik eigenlijk echt te veel de houding van publiek dat vermaakt wil worden.

Ik snap de houding van Doopy wel: als die gastjes volkomen ongeintresseerd over het veld slenteren, dan kan je -als het je stijl is, en dat is dus zeker niet die van mij- ze uitfluiten, maar als er strijd geleverd wordt maar het is alleen niet mooi nee, dat vat ik dan weer niet ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')