abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22993205
Voorzetten zijn bagger slecht. Daar mag je wel wat aan doen als vleugel speler.
  maandag 1 november 2004 @ 10:59:53 #77
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22993383
quote:
Op maandag 1 november 2004 09:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]

In het stadion kwam ik er bij de wissel van Wesley Sonck pas achter dat hij überhaupt speelde...

Laat hem lekker teruggaan naar België!
Mooie reactie ene kant wel begrijpelijk hij heeft volgens mij het gevoel dat die toch niks meer goed kan doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 1 november 2004 @ 11:01:27 #78
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_22993423
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:59 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Mooie reactie ene kant wel begrijpelijk hij heeft volgens mij het gevoel dat die toch niks meer goed kan doen.
ie zult veur twente wen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  maandag 1 november 2004 @ 11:08:01 #79
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22993589
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:01 schreef 9christensen het volgende:

[..]

ie zult veur twente wen
Vitesse olé
  maandag 1 november 2004 @ 11:09:01 #80
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_22993609
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:08 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Twente olé
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_22993712

Zoek de verschillen
...drop it like it's hot...
pi_22993734
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:41 schreef keeper het volgende:
Die voorzetten waren wat ik er van zag in de tweede helft bar slecht anders. Te hoog, te hard, etc.
Haha ja echt onbegrijpelijk dat die Rosales nog krediet krijgt. Die gast ken niet eens een behoorlijke voorzet geven in de zeldzame momenten dat de bal klungeling met geluk de achterlijn bereikt.
Viper 4 life
pi_22993879

Hij kijkt koeman niet eens aan.
Misschien was het wel naar de bank bedoelt.
  maandag 1 november 2004 @ 11:22:36 #84
67174 Dos37
Come on Twente
pi_22993925
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:20 schreef Dizzee het volgende:
[afbeelding]

Hij kijkt koeman niet eens aan.
Misschien was het wel naar de bank bedoelt.
Ja zo verdomme nou kan ik nergens zitten
  maandag 1 november 2004 @ 11:26:21 #85
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22994002
quote:
Op maandag 1 november 2004 10:41 schreef keeper het volgende:

[..]

Die voorzetten waren wat ik er van zag in de tweede helft bar slecht anders. Te hoog, te hard, etc.
Ik praatte eigenlijk alleen maar over de 1e helft, 2e helft heb ik niet gezien door de tranen in mijn ogen
  maandag 1 november 2004 @ 11:45:31 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22994406
Ik snap ook niet wat je met Rosales hebt hoor Doopy. Hij heeft leuke acties inderdaad, maar er komt helemaal geen flikker uit. Ik schrijf 'm niet af, dat allerminst. Heb vertrouwen dat (als 'ie nog een kilo of 5 a 6 kwijt raakt) het met hem nog goed komt. Hij heeft een redelijke trap, een goede actie en inzicht om de combinatie aan te gaan. Bovendien is 'ie goed in de kleine ruimte RICHTING DOEL. De andere kant op raakt 'ie ballen alleen maar kwijt. Hij houdt de bal alleen heel vaak te lang vast, wil z'n actie te ver doorzetten. Jammergenoeg mist hij snelheid.

En dan het verhaal Sonck. Hij is inderdaad het pispaaltje geworden, van zowel het publiek, de media, als Koeman. Dat laatste is 'ie natuurlijk al dertien maanden, aangezien ook dit gewoon NIET zijn positie is. Hij is geen 10, hij is geen 9. Althans, niet in het "Ajax-systeem". En met de (vleugel-)spitsen die we hebben gaat 4-3-3 gewoon niet.

We hebben geen fysiek grote en sterke 9. Van der Vaart is niet sterk met 't hoofd, Anastasiou is ook al geen kopwonder. Sonck is dan nog degene die het hoogste springt, maar meestal over kopt.

Dan hebben we vleugelspitsen die in principe wel goed zijn, maar veel te wisselvallig presteren. Mitea zie ik niet als echte linksbuiten, want die trekt heel vaak naar binnen. Nu komt dat mooi uit, omdat Maxwell tegenwoordig het liefste bij de cornervlag van de tegenstander staat (een gapend gat achter latend aan de linkerkant in de verdediging), maar ik zie Mitea meer als een mix tussen een linksbuiten en een giftige counterspits. Rosales heeft nog weinig laten zien, en de rest van het verhaal aan beide kanten is duidelijk.

Ik heb de moed opgegeven om 4-4-2 (of eigenlijk 3-2-3-2) te gaan spelen, dus eigenlijk is deze post ook knap nutteloos.
pi_22994683
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:45 schreef twi het volgende:
s eigenlijk is deze post ook knap nutteloos.
Psst, dat geldt voor 99,99% van de posts hier. Of dacht je dat ze bij Ajax dit topic zitten te F5-en? .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 1 november 2004 @ 12:00:09 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22994756
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef keeper het volgende:
Psst, dat geldt voor 99,99% van de posts hier. Of dacht je dat ze bij Ajax dit topic zitten te F5-en? .
Ach, Ronald is niet de slimste, wie weet bedenkt 'ie zich ineens dat 'ie wel wat tactische tips van de supporters kan gebruiken. En waar beter dan hier?
pi_22994857
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:57 schreef keeper het volgende:

[..]

Ik mail alles wat hier staat met 10.000-en verschillende email adressen naar Ajax toe, in de hoop dat ze reageren!
pi_22995008
Dat fotootje van Sonck geeft echt een vertekend beeld. Het lijkt net of hij recht in het gezicht van Koeman staat, terwijl dat helemaal niet het geval was. Maar zoals gewoonlijk wordt elk klein ding bij Ajax weer opgeblazen alsof er een interne oorlog gaande is.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 1 november 2004 @ 12:13:27 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_22995068
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:10 schreef Cheiron het volgende:
Dat fotootje van Sonck geeft echt een vertekend beeld. Het lijkt net of hij recht in het gezicht van Koeman staat, terwijl dat helemaal niet het geval was. Maar zoals gewoonlijk wordt elk klein ding bij Ajax weer opgeblazen alsof er een interne oorlog gaande is.
Ja, want Ronald Koeman ging niet uit z'n dak bij de eerste goal thuis tegen NEC. Oei, oei, wat een grafstemming toch weer.

Vervolgens plant Sneijder de eerste de beste vrije trap deze keer WEL op het hoofd van Sonck, maar dat wordt dan weer niet gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 12:50:55 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22995884
quote:
Op maandag 1 november 2004 11:45 schreef twi het volgende:
Ik heb de moed opgegeven om 4-4-2 (of eigenlijk 3-2-3-2) te gaan spelen, dus eigenlijk is deze post ook knap nutteloos.
En dat is te triest voor woorden, dat Koeman nog steeds 4-3-3 speelt. Gooi Rosales eens op de plek waar Sonck speelde. Die ervaring heeft-ie.

Echter nog triester dan die 4-3-3 onzin vind ik eigenlijk het uitfluiten van de eigen spelers. Ja, ze bakken er niet veel van, maar wie denkt dat ze beter zullen gaan spelen als uitgefloten worden? Ze gaan er alleen maar(nog) slechter door spelen. Waardoor er nog harder gefloten wordt. En zo voorts: kortom, hoe harder je fluit des te meer slecht voetbal je te zien krijgt. Aardig dom dus om je eigen voetballers uit te fluiten...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_22995978
Het was verschrikkelijk om te zien hoe de Ajax spelers tegen zichzelf aan het vechten waren. (bijvoorbeeld Van der Vaart)
That's all folks!
  maandag 1 november 2004 @ 13:18:32 #94
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22996479
quote:
Op maandag 1 november 2004 12:50 schreef Doc het volgende:

Echter nog triester dan die 4-3-3 onzin vind ik eigenlijk het uitfluiten van de eigen spelers. Ja, ze bakken er niet veel van, maar wie denkt dat ze beter zullen gaan spelen als uitgefloten worden? Ze gaan er alleen maar(nog) slechter door spelen. Waardoor er nog harder gefloten wordt. En zo voorts: kortom, hoe harder je fluit des te meer slecht voetbal je te zien krijgt. Aardig dom dus om je eigen voetballers uit te fluiten...
Here we go again.....

Ik weet niet of jij het weet maar IK betaal veel geld om meerdere keren per maand een stel miljonairs over het gras te zien rennen. Het is geen liefdadigheid meer hoor, je speelt bij een topclub en je moet dus presteren. Als ik mijn werk niet goed uitvoer krijg ik dat ook te horen van degenen die mijn werk moeten beoordelen, zij dus ook.

Ajax publiek kan keihard zijn maar de andere kant van de medaille is dat je ook op handen gedragen kan worden......
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 13:45:43 #95
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22997058
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:18 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Here we go again.....

Ik weet niet of jij het weet maar IK betaal veel geld om meerdere keren per maand een stel miljonairs over het gras te zien rennen. Het is geen liefdadigheid meer hoor, je speelt bij een topclub en je moet dus presteren. Als ik mijn werk niet goed uitvoer krijg ik dat ook te horen van degenen die mijn werk moeten beoordelen, zij dus ook.

Ajax publiek kan keihard zijn maar de andere kant van de medaille is dat je ook op handen gedragen kan worden......
Als je een voetbal show wil zien van verzekerde kwaliteit ga dan naar een voetbal circus toe of zo. Als ik naar Ajax ga (of beter gezegd toen ik naarAjax ging, want ik ben sinds de ArenA geen regulier bezoeker meer) doe ik dat om ten allen tijden het team te steunen. JUIST als het kut gaat moet je er als 12e man staan. De redenering die jij hier geeft (ik betaal veel geld dus wilik vermaakt worden) is die van een theater bezoeker en daarmee bevestig je het beeld dat Ajax bioscoop publiek heeft. Als ik vind dat Ajax klote speelt zeg ik dat heus wel maar niet tijdens de wedstrijd: dan moet je het team steunen vind ik.

Ik heb de indruk dat mijn houding meer de Engelse is, terwijl die van jouw meer de Italiaanse is - daar zijn ze ook wat feller naar hun eigen spelers toe, terwijl dat in Engeland zeer ongebruikelijk is.

En die andere kant van de medaille geldt voor ieder ander team ook.
  maandag 1 november 2004 @ 13:52:39 #96
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_22997231
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je een voetbal show wil zien van verzekerde kwaliteit ga dan naar een voetbal circus toe of zo. Als ik naar Ajax ga (of beter gezegd toen ik naarAjax ging, want ik ben sinds de ArenA geen regulier bezoeker meer) doe ik dat om ten allen tijden het team te steunen. JUIST als het kut gaat moet je er als 12e man staan. De redenering die jij hier geeft (ik betaal veel geld dus wilik vermaakt worden) is die van een theater bezoeker en daarmee bevestig je het beeld dat Ajax bioscoop publiek heeft. Als ik vind dat Ajax klote speelt zeg ik dat heus wel maar niet tijdens de wedstrijd: dan moet je het team steunen vind ik.

Ik heb de indruk dat mijn houding meer de Engelse is, terwijl die van jouw meer de Italiaanse is - daar zijn ze ook wat feller naar hun eigen spelers toe, terwijl dat in Engeland zeer ongebruikelijk is.

Ik zie mezelf absoluut niet als bioscoop publiek of als successupporter, in voor en tegenspoed, ik ga naar mijn club. Mag ik dan niet kritisch zijn? Na de zoveelste verloren bal blijven roepen: hup AJAX omdat ze dan misscien beter gaan spelen? Nee, dan fluit ik, ik laat mijn onvrede blijken en reageer mij af.

We kunnen onze ogen sluiten en doen of er niets aan de hand is maar Ajax is een bedrijf, dat bedrijf heeft personeel en de klanten van dat bedrijf beoordelen deze.
  maandag 1 november 2004 @ 13:56:44 #97
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_22997318
quote:

[..]

Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval. Spelers mogen het ongenoegen van het publiek best horen, dan zorgen ze er maar voor dat de inzet de volgende wedstrijd weer even iets beter is! Negentig minuten lang het team steunen kan, maar daar verwacht je wel wat voor terug...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_22997599
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:56 schreef P0RN0STAR het volgende:
Hij betaalt veel geld en wil strijd zien, hij spreekt hier niet over "show" of "vermaakt worden" maar strijd is het minste wat je kan verwachten en niet altijd is dit het geval.
sorry kan het niet laten

gaat ie

Stijd willen jullie zien?? Ik heb anders genoeg strijd gezien de afgelopen weken.

Round 1: Ibrahimovic vs v.d. Vaart
Round 2: Sneijder vs Sonck
Round 3: Heitinga vs Lobont
Round 4: Koeman vs van Gaal **KO**

En de competitie is nog maar net begonnen, ik kijk al uit naar de volgende strijdlustige rel bij Ajax.
Viper 4 life
pi_22998056
quote:

[..]

Ik denk dat je het totale plaatje moet bekijken. Er is veel aan de hand op dit moment, niet alleen met de spelersgroep. Ook is er onvrede over het bestuur. Dat merk je aan alle kanten.

En het team steunen? Ik zal Ajax altijd blijven steunen. Maar verwacht niet dat ik genoegen neem met een team dat er maar een potje van maakt. En dan fluit ik het team uit zodat ze maar voelen dat er niet langer zo gespeeld mag worden.

Ik betaal veel geld voor Ajax. Vind ik niet erg. Maar dan verwacht ik ook Ajax te zien. Tuurlijk ben ik blij dat we 3punten hebben, maar de manier waarop telt bij mij ook mee. Dat is Ajax, en dat onderscheid ons Ajax van de rest.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 november 2004 @ 15:07:30 #100
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_22998640
quote:
Op maandag 1 november 2004 13:52 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik zie mezelf absoluut niet als bioscoop publiek of als successupporter, in voor en tegenspoed, ik ga naar mijn club. Mag ik dan niet kritisch zijn? Na de zoveelste verloren bal blijven roepen: hup AJAX omdat ze dan misscien beter gaan spelen? Nee, dan fluit ik, ik laat mijn onvrede blijken en reageer mij af.

We kunnen onze ogen sluiten en doen of er niets aan de hand is maar Ajax is een bedrijf, dat bedrijf heeft personeel en de klanten van dat bedrijf beoordelen deze.
Ik beschouw je zeker niet als successupporter, maar de instelling waarmee je naar het stadion gaat is denk ik anders dan hoe ik naar het stadion ging (en als ik ga nog steeds heb). Ik vloek wel als er slecht gespeeld wordt, maar eerder aanmoedigend. Niet van "hup hup" maar wel eerder positief dan uitfluiten. Ik beschouw me wat dat betreft meer 'onderdeel' van wat er gebeurt dan als 'toeschouwer'. Ik denk niet aan de salarissen die ze hebben, maar aan de eer van Ajax. En als ze op het veld niet doen dan doe ik het wel op de tribune. Kritiek heb ik voor en na de wedstijd, maar niet tijdens de wedstrijd. Wat dat betreft ben ik eerder een LFC-type supporter dan een Ajax-type supporter.

Ik wil Ajax niet beschouwen als "bedrijf", maar op het moment dat ze mij wel als "klant" zijn gaan beschouwen (zeg maar rond de switch naar de ArenA) is er bij mij wel wat 'geknakt'. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat het publiek ze meer als bedrijf zijn gaan zien als reactie. Voor mij is Ajax niet een willekeurig "bedrijf" dat ik steun, maar een onderdeel van Amsterdam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')