quote:Op woensdag 3 november 2004 23:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zie het van de goede kant:
Laudrup is nog STEEDS de prins van Denmark.
Die komen allemaal niet, dus maak maar een nummer 9.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
Verlanglijstje van dit jaar:
1. Johan Cruijff
2. Rinus Michels
3. Louis van Gaal
4. Co Adriaanse
5. Henk ten Cate
6. Martin Jol
7. Michael Laudrup
8. Morten Olsen
Valt wel mee, hier is het droog...quote:Op donderdag 4 november 2004 12:21 schreef VoreG het volgende:
Wat ontzettend slecht weer.....
Hier regent hetquote:Op donderdag 4 november 2004 12:27 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Valt wel mee, hier is het droog...
Maar Bobby Robson lijkt mij wel wat...![]()
Danny Blind in elk geval niet!![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 13:01 schreef kasper het volgende:
Jammer dat Dick Advocaat net een nieuwe club gevonden heeft.![]()
quote:4/11/2004 - Litmanen bezoekt De Toekomst; wil meetrainen
BRON: Brabants Dagblad
Terwijl de selectie en de technische staf in Israel verbleef bezocht Jari Litmanen De Toekomst. Het contract van de Fin bij FC Lahti is inmiddels afgelopen. Aansluitend is hij naar Amsterdam teruggekeerd. In de winterstop hoopt hij een contract bij een Europese club af te dwingen. In de tussentijd zou hij zijn conditie graag op peil willen houden bij Ajax. Een officieel verzoek daartoe heeft hij overigens nog niet gedaan. "Misschien kan dat bij Ajax. Ik verblijf de komende tijd toch in Nederland, want ik heb hier een huis" zo liet hij weten in de GPD-bladen.
Alles is beter dan Koeman.quote:Op donderdag 4 november 2004 13:44 schreef JaWi het volgende:
Kan iemand de optie 'Blind' onderbouwen, en dan niet met het argument dat hij een 'ajax-verleden' heeft.
Oud nieuwsquote:Op donderdag 4 november 2004 13:48 schreef The_Hives het volgende:
Litmanen is terug
[..]
Klopt. Maar goed, Blind is ook niet de warequote:Op donderdag 4 november 2004 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Alles is beter dan Koeman.
[sup]Nee, ook ik zie liever niet Blind (rare zin)[/b]
Weet ikquote:Op donderdag 4 november 2004 13:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Oud nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |