abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 31 oktober 2004 @ 20:25:09 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_22982547
Hoi hoi...

ik ben op dit moment echt in een ontzettend emotionele bui :'(

aangezien dat het in mijn relatie nu niet meer zo goed gaat als in het begin...
mijn vriend stelt me op dit moment voor de keus om mijn ouderlijk huis te verlaten en bij hem in te trekken (in een kleine studio). Ik ben zelf nog bezig met mijn studie, en ben er nu gewoon nog niet aan toe om bij hem in te trekken.
Mijn vriend echter vind dat als ik nu nog niet aan die stap toe ben, ik dat nooit ben, en dat het dus niet bevorderlijk voor onze relatie is, wat dus ertoe leid dat onze relatie geen zin heeft om verder te gaan.
Iets wat ik ontzettend oneerlijk vind...

Voel me nu dus ontzettend KLOTE!!!

Liefs Ynske
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_22982659
doe gewoon waar je zin in hebt, ik vind het redelijk belachelijk dat hij je voor het blok zet. Als jij er niet achter staat gewoon niet doen, simpel. Ik snap niet dat hij je voor de keuze zet om bij hem te wonen of helemaal geen relatie meer. Wat een simpele gast zeg...
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:29:43 #3
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_22982677
Als jouw partner moet je vriend jouw beslissing respecteren, vind ik. Vooral over zoiets ingrijpends als uit huis gaan.

En naar mijn weten is het niet slim om meteen samen te wonen. Als je dan het huis uit gaat eerst ff op jezelf voordat je gaat samenwonen.

Verder: Jij mag ook eisen stellen. Ik weet niet hoe groot het huis van je vriend is, maar eis eerst sowieso een kamer voor jezelf lijkt me....

Hij zet je voor het blok en volgens mij gaat dit jullie relatie niet verbeteren...
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:32:23 #4
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22982742
Over domme topics gesproken

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:32:40 #5
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_22982750
dump hem
.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 31 oktober 2004 @ 20:33:49 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_22982784
hij heeft een 1 kamer studio (keukentje, badkamertjetje, wc en slaap/woonkamer)

ik ben nu ook vaker daar... (ook dagen achter elkaar)
maar voel me gewoon fijn als ik weer eventjes een paar dagen thuis ben.

ik wil op dit moment gewoon alleen eventjes rust, alleen zijn, eigenlijk gewoon ff weg, even uitwaaien aan zee...
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Games zondag 31 oktober 2004 @ 20:34:44 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_22982817
Domme vriend heb je...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 31 oktober 2004 @ 20:35:30 #8
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_22982838
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:32 schreef Furby het volgende:
Over domme topics gesproken

waar slaat dit nu weer op???

als mensen het toch oplucht om met andere mensen te praten over dingen die hen dwars zit, dan hoef jij je daar toch niet mee te bemoeien door dit soort zinloze opmerkingen te plaatsen.
als het je niet aanstaat dat mensen dit soort dingen posten, lees het dan niet... heb je er ook geen last van
Today is life -

Dale Carnegie
pi_22982879
Durf je hem niet te verlaten? Op deze manier misbruikt hij je.

Je hebt geen vrije wil bij hem, want dit is chantage, verlaat hem!
pi_22982927
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

waar slaat dit nu weer op???

als mensen het toch oplucht om met andere mensen te praten over dingen die hen dwars zit, dan hoef jij je daar toch niet mee te bemoeien door dit soort zinloze opmerkingen te plaatsen.
als het je niet aanstaat dat mensen dit soort dingen posten, lees het dan niet... heb je er ook geen last van
Je bent wel zo dom om je laten chanteren en datgene te toestaan.
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:40:30 #11
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_22982981
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Ynske het volgende:

door dit soort zinloze opmerkingen te plaatsen.
Dit topic is zinloos. Jij bent zo'n flippo die toch alleen maar 1 antwoord wil en dat is zinloos.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:40:49 #12
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_22982994
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef operator82 het volgende:

[..]

Klinkt mischien hard, maar die gene heb wel gelijk
pi_22983040
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef operator82 het volgende:

[..]

Ze heeft toch niks besloten makker
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:42:23 #14
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_22983043
deze situatie lijkt mij geen juiste basis om te gaan samenwonen
beter is als je het allebei graag wil
anders komt er hommeles van
en da's niet fijn
dus mijn advies; NIET DOEN !!!
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_22983077
als je doet wat je vriend wil gaat dat jullie relatie zeker niet bevorderen
Ik bedoel, wat is dat nu weer voor stom stand punt om je voor de keus te stellen...
Bite me!
pi_22983122
Het is al een aantal keer gezegd, maar wat jouw vriend doet slaat inderdaad nergens op. Wie is hij om te bepalen dat als je er nu nog niet aan toe bent, je er nooit aan toe zal zijn en dat het iets zegt over de relatie? Is dit een of ander cruciaal moment of zo? Lijkt me niet. Hij is gewoon ontzettend zijn zin aan het doordrammen.

Als je relatie op dit moment trouwens niet goed gaat dan is het helemaal niet het moment om te gaan samenwonen.

Gewoon voet bij stuk houden, als hij je om die reden aan de kant zet dan klopt er sowieso iets niet bij hem. Kom zeg, wie denkt hij wel niet dat hij is?

Het lijkt me trouwens ook nogal een klein huisje om in te gaan samenwonen, maar goed, dat terzijde.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:46:48 #17
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_22983169
nou !! .. in elk geval probeert hij je wel voor zijn karretje te spannen.
Wat een dreigement van hem !!!

Als ik voor deze keuze zou staan .... zou ik niet die studio bij hem betrekken maar nog eens even goed nadenken over deze relatie....

Succes
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 31 oktober 2004 @ 20:48:25 #18
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_22983211
De vriend heeft natuurlijk wel een punt. Je moet wel eens het veilige nest verlaten..
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_22983606
Ja, maar wel wanneer zij dat wil lijkt me.

Zoals al tien keer eerder gezegd: hij mag niet op deze manier ?dwingen? met hem te gaan samenwonen.
Pff
pi_22983628
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:40 schreef Furby het volgende:

[..]

Dit topic is zinloos. Jij bent zo'n flippo die toch alleen maar 1 antwoord wil en dat is zinloos.

*Eens is met <gequote user>

Je zegt dat je het niet wil, maar je komt hier ons om advies vragen terwijl wij er geen zak vanaf weten. Is het misschien al bij je opgekomen dat * ik ben er nog niet aan toe* wellicht een perfect antwoord voor die vriend van je is? Vind hij het niet okee, dan is het toch toedeledokie? Problemen makers....
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:04:56 #21
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_22983661
Goh, dit noemen we chantage in Utrecht. Wat is de gebruikelijke term in uw deels des lands?
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_22983924
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 21:03 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

*Eens is met <gequote user>

Je zegt dat je het niet wil, maar je komt hier ons om advies vragen terwijl wij er geen zak vanaf weten. Is het misschien al bij je opgekomen dat * ik ben er nog niet aan toe* wellicht een perfect antwoord voor die vriend van je is? Vind hij het niet okee, dan is het toch toedeledokie? Problemen makers....
Het is hard, maar je hebt wel helemaal gelijk.
In een ECHTE relatie komt geen dwang en geen eisen-stellen voor.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:16:46 #23
61288 Duna
Still Going Strong
pi_22983987
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi...

ik ben op dit moment echt in een ontzettend emotionele bui

mijn vriend stelt me op dit moment voor de keus om mijn ouderlijk huis te verlaten en bij hem in te trekken (in een kleine studio). Ik ben zelf nog bezig met mijn studie, en ben er nu gewoon nog niet aan toe om bij hem in te trekken.
Mijn vriend echter vind dat als ik nu nog niet aan die stap toe ben, ik dat nooit ben, en dat het dus niet bevorderlijk voor onze relatie is, wat dus ertoe leid dat onze relatie geen zin heeft om verder te gaan.

Liefs Ynske
Ik snap niet dat je je uberhaupt voor het blok laat zetten. Als mijn vriend (al is de mijne nog zo lief ) zou voorstellen om met zijn tweeen in zon kleine ruimte te leven dan kon ie oprotten. Ik laat mij geenzins voor het blok zetten.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  zondag 31 oktober 2004 @ 21:22:31 #24
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_22984157
quote:
Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi...

ik ben op dit moment echt in een ontzettend emotionele bui

Liefs Ynske
Om het even kort door de bocht te stellen: je wordt niet gerespecteerd in je mening. De manier waarop je vriend het brengt is gewoon chantage (Niet samenwonen? Dan is het uit!)

Dat zal ongetwijfeld niet beter worden als je toegeeft en gaat samenwonen. Eerst respect voor jezelf, dan voor een ander! (En dan bedoel ik niet dat je geen rekening moet houden met de mening/wensen/ideeen van een ander, maar tegen je eigen gevoel ingaan is een doodlopende weg)
pi_22984320
Volgens mij moet je gaan samenwonen als je er allebei aan toe bent.
Verder lijkt me de ruimte nog al klein, als je eens nodig moet studeren.
Maar het belangrijkste vind ik dat je eerst op jezelf gaat wonen, voordat je gaat samenwonen. Zou het misgaan, dan kan je voor jezelf zorgen. Maar je hebt ook een beter idee, wat er moet gebeuren. Dan kan je beter praten over wie wat gaat doen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')