waar slaat dit nu weer op???quote:
Je bent wel zo dom om je laten chanteren en datgene te toestaan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar slaat dit nu weer op???
als mensen het toch oplucht om met andere mensen te praten over dingen die hen dwars zit, dan hoef jij je daar toch niet mee te bemoeien door dit soort zinloze opmerkingen te plaatsen.
als het je niet aanstaat dat mensen dit soort dingen posten, lees het dan niet... heb je er ook geen last van![]()
Dit topic is zinloos. Jij bent zo'n flippo die toch alleen maar 1 antwoord wil en dat is zinloos.quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:35 schreef Ynske het volgende:
door dit soort zinloze opmerkingen te plaatsen.
Klinkt mischien hard, maar die gene heb wel gelijkquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef operator82 het volgende:
[..]
Je bent wel zo dom om je laten chanteren en datgene te toestaan.
Ze heeft toch niks besloten makkerquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:38 schreef operator82 het volgende:
[..]
Je bent wel zo dom om je laten chanteren en datgene te toestaan.
*Eens is met <gequote user>quote:
Het is hard, maar je hebt wel helemaal gelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2004 21:03 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
*Eens is met <gequote user>
Je zegt dat je het niet wil, maar je komt hier ons om advies vragen terwijl wij er geen zak vanaf weten. Is het misschien al bij je opgekomen dat * ik ben er nog niet aan toe* wellicht een perfect antwoord voor die vriend van je is? Vind hij het niet okee, dan is het toch toedeledokie? Problemen makers....
Ik snap niet dat je je uberhaupt voor het blok laat zetten. Als mijn vriend (al is de mijne nog zo liefquote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi...
ik ben op dit moment echt in een ontzettend emotionele bui![]()
aangezien dat het in mijn relatie nu niet meer zo goed gaat als in het begin...
mijn vriend stelt me op dit moment voor de keus om mijn ouderlijk huis te verlaten en bij hem in te trekken (in een kleine studio). Ik ben zelf nog bezig met mijn studie, en ben er nu gewoon nog niet aan toe om bij hem in te trekken.
Mijn vriend echter vind dat als ik nu nog niet aan die stap toe ben, ik dat nooit ben, en dat het dus niet bevorderlijk voor onze relatie is, wat dus ertoe leid dat onze relatie geen zin heeft om verder te gaan.
Iets wat ik ontzettend oneerlijk vind...
Voel me nu dus ontzettend KLOTE!!!
Liefs Ynske
Om het even kort door de bocht te stellen: je wordt niet gerespecteerd in je mening. De manier waarop je vriend het brengt is gewoon chantage (Niet samenwonen? Dan is het uit!)quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:25 schreef Ynske het volgende:
Hoi hoi...
ik ben op dit moment echt in een ontzettend emotionele bui![]()
aangezien dat het in mijn relatie nu niet meer zo goed gaat als in het begin...
mijn vriend stelt me op dit moment voor de keus om mijn ouderlijk huis te verlaten en bij hem in te trekken (in een kleine studio). Ik ben zelf nog bezig met mijn studie, en ben er nu gewoon nog niet aan toe om bij hem in te trekken.
Mijn vriend echter vind dat als ik nu nog niet aan die stap toe ben, ik dat nooit ben, en dat het dus niet bevorderlijk voor onze relatie is, wat dus ertoe leid dat onze relatie geen zin heeft om verder te gaan.
Iets wat ik ontzettend oneerlijk vind...
Voel me nu dus ontzettend KLOTE!!!
Liefs Ynske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |