Matt, ik kan het niet lezen. Welk topic is dit?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:51 schreef Mattt het volgende:
Hé ! Hoe kan dit nou eigenlijk. Wie heeft er een slotje opgegooid, terwijl ik de laatste user was die erin poste..
[afbeelding]
Ehm, normaal kan je toch op de image klikken, en dan krijg je de grote versie te zien ?quote:Op zondag 31 oktober 2004 20:58 schreef dutchie het volgende:
[..]
MattT, ik kan het niet lezen. Welk topic is dit?
Okayquote:Op zondag 31 oktober 2004 21:01 schreef detulp050 het volgende:
Ik ben de sluitpost vergeten
okquote:Op maandag 1 november 2004 09:54 schreef dutchie het volgende:
Jouw vraag had je, naar mijn idee, net zo goed in 'het grote' topic kunnen plaatsen. Als jij je antwoord had je ws toch gevraagd het weer te sluiten, omdat je je info had gekregen.
Neemt niet weg dat je bang moet zijn voor alleen maar centrale topics.
In het verleden zijn er ook topics geweest als: vuurwerk , hoeveel geef je daar voor uit ??
Kijken of je ook pepernoten hebt.quote:Op maandag 1 november 2004 16:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Zeg, wat moet ik met een modje in mijn zak ?
Is misschien ook een mogelijkheid...quote:Op maandag 1 november 2004 17:48 schreef dutchie het volgende:
Wild_Snake, is het niet een beter idee om de titel aan te passen in: Sint- en Kersticoontjes klaar terwijl u wacht
Lijkt mij handiger.
*en voegt daad bij het woord*
Had je ookal gezien dat ik zo voortvarend was geweest?quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:18 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Is misschien ook een mogelijkheid...![]()
Dat heb ik, en ik dank je daar voor....quote:Op dinsdag 2 november 2004 13:01 schreef dutchie het volgende:
[..]
Had je ookal gezien dat ik zo voortvarend was geweest?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |