Ah mooi! Ik moet vanavond ook nog ergens anders heen, dus dat komt mooi uit. Tijd laat ik je nog ff weten.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:14 schreef pea4fun het volgende:
Plaats Brandevoort
onderwerp halloween optocht met langs de route versierde huizen.
tijd, start om half 6
eind ?
deelnemers
pea
dawg
Het event is niet zo groot dat er een hele horde fotografen naartoe moet gaan (als er 20 mensen langs de kant staan te fotograferen zijn er misschien wel meer fotografen als deelnemers), maar er zijn natuurlijk meer mensen welkom
halloween vorig jaar op die plek http://www.brandevoort.org/users/halloween/
Ik kom je wel halenquote:Op zondag 31 oktober 2004 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah mooi! Ik moet vanavond ook nog ergens anders heen, dus dat komt mooi uit. Tijd laat ik je nog ff weten.
LOL...dan ga ik dus alleen....anyone else?quote:Op zondag 31 oktober 2004 15:06 schreef dawg het volgende:
Nvm, ik moet om 18.00u al weg.![]()
Laat wel de foto's zien he!
Nieuwe wijk van Helmond....prijswinnende architectuur. Maar goed, het is maar een klein optochtje hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:05 schreef huiz het volgende:
Brandevoort? Waar ligt dat?
Ik ga iig mijn best doen, had gehoopt op meer tips in het slowchattopic, maar had op IRC al aanwijzingen gekregen die ik ga proberen. Nu ff vlug wat eten, en dan moet ik gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:19 schreef huiz het volgende:
Nooit van gehoord
Ik was niet van plan om te gaan hoor, ben nog een beetje ziek, was alleen nieuwsgierig waar dat lag
Ben wel benieuwd naar de foto's, of het allemaal een beetje lukt met donker, en licht, en beweging.
Had ik geen tijd voorquote:Op maandag 1 november 2004 13:33 schreef Robertje het volgende:
* pea4fun wacht rustig af....
Ook snoepjes gekregen?
Ik heb veel geprobeerd, maar je moet toch relatief snel zijn, anders ben je de stoet zo kwijtquote:Op maandag 1 november 2004 13:50 schreef Robertje het volgende:
Leuke foto's...het lijkt me wel erg ingewikkeld om zo foto's te maken.
21 is erg eng. Leuke foto's Pea
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |