onzin, je hebt een slecht lange termijngeheugen, want als je slaapt wordt alles overgezet van kort naar lang, lang bij jou is dus 1 dag...quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb een sterk kortetermijnsgeheugen dus ik leer eigenlijk altijd op zondag. Dan zit het maandag tenminste nog in mijn hoofd. Als ik zaterdag leer, ben ik de helft op maandag al vergeten. En aangezien ik zaterdag meestal gebruik om uit te rusten of sociale activiteiten te ondernemen, komt zondag ook wat beter uit. En idd, meestal begin ik pas 's avonds. Behalve nu
.
hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:44 schreef fokaapje het volgende:
[..]
onzin, je hebt een slecht lange termijngeheugen, want als je slaapt wordt alles overgezet van kort naar lang, lang bij jou is dus 1 dag...![]()
Je noemt 't maar als zoals je wilt. Feit blijft dat ik slecht ben in dingen herinneren die ik 2 dagen daarvoor geleerd heb.quote:Op zondag 31 oktober 2004 14:44 schreef fokaapje het volgende:
[..]
onzin, je hebt een slecht lange termijngeheugen, want als je slaapt wordt alles overgezet van kort naar lang, lang bij jou is dus 1 dag...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |